Miksi en kiinnosta - miehet auttakaa

Sadriina

Olen 39-vuotias, hoikka, urheilullinen, ihan nätti (nuorena ainakin oli riittävästi ihailijoita), luonteeltani hieman ujo välillä, mutta ystävällinen ja esimerkiksi töissä tutustunut miehiin helposti, käyn syömässä tai kahvilla usein.
Haluaisin tavata jonkun miehen, en kovin vakavissa merkeissä, vielä ainakaan koska avioero on kesken. Kun käyn ulkona kukaan ei lähesty tai juttele kanssani, paitsi epätoivoiselta vaikuttavat humalaiset.
Missä on vika? Alan jo epäillä, että olen muuttunut epämiellyttäväksi tai liian vanhaksi, itsetunto on miesten osalta vähitellen lähestymässä nollaa. Mielestäni ystäväni joka ovat suunnilleen yhtä viehättäviä saavat miehiä helposti.
Osaako siis joku auttaa: mitä teen väärin vai olenko yksinkertaisesti ulkoisesti liian epäviehättävä?

27

3281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikisinkku36

Miehet haluu seksiä joten ne näkee susta että et anna heti heille pimppiä niin eivät ne lähesty. Juopoilla ei ole mitään menetettävää joten ne vonkaavat jokaista mahdollista naista ja niilläon kans seksi mielessä. siks toiseks , miehet ei selvinpäin uskalla lähestyä naista kun harvemmin ja harva haluaa sitoutua parisuhteeseen kun pelkäävät oman vapauden menetystä.

• Poksuko

"Miehet haluu seksiä joten ne näkee susta että et anna heti heille pimppiä niin eivät ne lähesty."

Seksi on tietysti kiva asia, mutta kaikki eivät ajattele alapäällään ja eivät halua sekstailla ensitreffeillä eivätkä vielä kolmansillakaan. Yhtä hyvin voi kysyä, mikä ihmeen kiire ihmisillä on siihen sekstailuun, kun toista ihmistä ei vielä edes tunne ? Miehenä en ainakaan kannata turhaa riskinottoa, johon kuuluu tältä osin helposti sukupuolitaudit ja myös riski elatusmaksuista. Toiseksi, lasten hankkiminen ei ole ensitreffien asia, vaan se edellyttää jo paljon pidemmälle kehittynyttä suhdetta monessakin asiassa.

"Juopoilla ei ole mitään menetettävää joten ne vonkaavat jokaista mahdollista naista ja niilläon kans seksi mielessä. siks toiseks , miehet ei selvinpäin uskalla lähestyä naista kun harvemmin ja harva haluaa sitoutua parisuhteeseen kun pelkäävät oman vapauden menetystä."

Millä lailla selvin päin olevat seksinvonkaajat eroavat juopoista seksinvonkaajista, paitsi että toinen on humalassa ? Lopputulos on kuitenkin sama. Hehe...

• gghhhfff

Miehet pelkäävät ihan älyttömästi naisia jolla on vähän ulkonäköä tai ovat hauskoja.
      Kuulemma miehet tuntevat ittensä kamaliksi jos seurustelevat kauniin naisen kanssa.

Joskus tuntuu siltä että vain tyrkyt tai nirppanokat saavat miehet.

• flirtti-lady

Sieviä tai kauniita naisia arastellaan lähestyä..Tuskin ulkonäössäsi mitään vikaa on.Meihet voivat ajatella että ikäisesi nainen on varattu...Kesä on tulossa ja mahdollisuuksia ! Osaatkos flirttailla? Katsekontaki kivaan miheen 3-4 s ja katsele sitten taa muualla..ja sama vahän ajan päästä..muista hymyillä..Miehen tappio jos ei ymmärrä lähestyä..:P

• Hyvällä syötillä

"Heitä rohkeasti onki veteen"....kyllä alkaa kohta nykimään

• Mad scientist

Aamen.

• jaask

No ilmeisesti se on naisen tappio rässä tilanteessa. hitto soikoon kyllä nainenkin voi tehdä aloitteen

• ye

Hmm.Jos olet "kaunis" itsevarma ja luonteeltasi vahva henkilö se saattaa pelottaa
      monia miehiä. Mutta toisaalta kun sanoit ,että avioero on kesken ,niin kyllä jollain
      tasolla "Miehetkin"sen aistivat vaikka ollaan pikkupoikia kaikki nallipyssyssyimenne.

Johtopäätös:Selvitä nykyinen suhteesi lopullisesti..

• LOPUSSA:((

AAMEN ja seuraava....

• Sadriina

Kiitos vastauksista.
      En usko, että ongelma on liiallinen kauneus, aika tavallisen näköinen olen.
      Itsetunto on kyllä pohjalukemissa, koska mies ignoorasi avioliiton loppuaikana, epätoivoiselta enusko että vaikutan kuitenkaan, mutta saatan vaikuttaa välillä varautuneelta. Täytyy harjoitella lähestyttäviä ilmeitä varmaan.
      Sympatiat on kyllä kaikkien saman kokeneiden puolella.

• niin se on

Kokemukseni mukaan ne kauniimmat naiset on just niitä helpoimmin iskettäviä naisia. Pitää vaan olla itsevarmuutta mennä juttelee ja esittelemään itsensä.
      Rumemmat naiset ovat tylyjä joilla ei ole itseluottamusta itseään kohtaa jotta ne tuntisivat itsensä viehättäviksi

• Tee itsesi

Kiinnostavaksi. Ei se auta jos seisot baarissa tumput suorina tekemättä mitään. Jos osaat tanssia niin mene tanssimaan ja heiluta peppua siihen malliin, että miehet kiinnostuvat. Miehen kiinnostuksen herättämiseen ei tarvita rakettitiedettä :) Yksi yksinkertainen tapa saada miehen huomio on sanoa moi jos menet hänen ohitseen ja samalla hymyillä hänelle. Jos mies ei tuon jälkeen katso sinua niin mies on joko varattu tai homo.

• Vieraileva tähtönen

hyviä vinkkejä! Huvittavaa settiä!:P

• AHR

Minä olen 45-vuotias nainen enkä tunne itseäni yhtään vanhaksi, ja miehet katselee ihan tarpeeksi. Muista hyvä vanha sanonta: Nainen on juuri niin viehättävä miksi hän itsensä tuntee :)

• hymyilyttääaikapaljo

^^ komppaan kyllä ylläolevaa ja olen aloittajan kanssa samassa veneessä, tosin eroni on ollut ohi jo vuoden verran.. olen vaalea, "kaunis" mutta ilmeisesti jotenkin pelottava... itsevarma nainen on ilmeisesti kauhistus?

• Vaiko torjuva?

No irvisteletkö niille niin pahasti, vai miksi ajatelet olevasi "pelottava"?

• sinkkumies 36

Mulle kelpaat ihan hyvin. Ja ei sussa mitään vikaa ole. Olet vaan tutustunut vääriin miehiin jotka ei haluu sitoutua. Sellaset miehet on harvassa jotka haluu kunon parisuhteen. Itse haluan parisuhteen vaikka loppu elämäksi. Mut en ole kovin komea vaikka muuten olen tosi mukava ja kohtelen naisia hyvin. Mulla ei ole alko ongelmaa ja muitakaan ongelmia ei ole. Olen vain tavis joka ei kelpaa naisille.

• King Corvax

Ei kyse ole siitä, etteikö miehet kiinnostuisi vaan että tulkitset kaikki lähestymiset "epätoivoisilta vaikuttaviksi". Vika on siinä, ettet kiinnostu niistä, jotka sinusta kiinnostuivat.

Varmasti olet hoikka ja ihan nätti mutta tota ikää alkaa jo olla, joten nyt vähän tasoa alemmas ja katso vähän syvemmälle kuin sitä epävarmaa pintaa. Yleensä juuri ne kunnolliset miehet ovat niitä, jotka eivät välitä lähestyä sua niin miehekkäästi ja itsevarmasti.

• Jinnalli

Olen aina tykännyt ennemminkin persoonallisen näköisiltä kuin huippukomeista miehistä, joten tuo riman alentaminen ei ole ratkaisu. Juttelee mielelläni kaikenlaisten ihmisten kanssa jos vaan juteltavaa löytyy.

• ...

Millä tavoin laittaudut ulos lähtiessä? Jos on liikaa kaikkee meneillään, tai liian pynttäytynyt, on vaikea lähestyä.

Hymyiletkö ikinä kivannäköisille tyypeille tai katseletko heitä?

• Sadriina

Vähän totiselta saatan vaikuttaa, ainakin ystävieni mukaan. Johtuu ujoudesta, jota ei ainakaan tämä seinäruusuksi päätyminen ole helpottanut.
      en halua vaikuttaa tyrkyltä tai epätoivoiselta, eikä iysetunto riitä siihen, että menisin juttelamaan miehille itse, ei todellakaan.
      Kaikkien kanssa juttelen mielelläni, mutta saatan olla hieman tylsä typpi, asiallinen enemmän kuin hurja pöydilläbilettäjä.

Olin viikonloppuna ulkona ja yritin näyttää ystävällisemmältä ja avoimemmalta täältä saatujen phjeiden mukaan ja kyllä mulle nyt juteltiin enemmän, jotain jalkapallo-juttuja ainakin kun peli oli menossa tv:ssä ja tanssimaankin pyydettiin. Hyviä neuvoja siis on tullut!

Saattaa ola totta tuo liika pynttäytyminen myös, olen vähän turhamainen tyyppi. Siitä oma veljeni on joskus huomauttanut ja sanonut myös, että miehet tykkäävät vähemmänkin pyntätyistä, rennommista naisista.

• Army of meiden

Noh..naisia on paikassa kuin paikassa 75% väestöstä.
      Alat oleen vähän vanah mihinkään ajoihin..Huonon itsetunnon haistaa...
      Ja sun pitäis jo olla suhteessa...Juna meni..Sori.

• Libristi Hki

Kokeilepa kotisataman deittiä. Sieltä löysin itse oman vaimoni kultaakin kalliimman ja suloisen naisen, joka ei muita miehiä vilkuile.

Kyllä tänä päivänä löytyy vielä aika paljon ujoja insinöörejä joita ei kapakoista tai yökerhoista löydy.

Ps. Vaimoni on luonnonkaunis ja meikitön, ulkonäöllisesti melko samantyyppinen kuin säätyttö Mette. Onnea etsintään

• rumamies

Jos nainen ei löydä ketään niin sitten on todella nirso ja on paljon ennakkoluuloja. Tavallinen taviskaan ei kelpaa vaan täytyy olla komea ja hyväkroppainen että kehtaa kavereille näyttää. Mut ennakkoluuloja naislla on ihan liikaa et jos naama ei miellytä niin ei voi luonnekkaan olla koin häävi. Turha valittaa ettei löydy ketään.

• Tilanne on muuttunut nuoruutesi ajoista. Ikäisesi miehet ovat yleensä varattuja tai epätoivoisia jakojäännöksiä ja he olettavat, että hyvännäköinen nainen on varattu.

Sinkuilla pitäisi olla iso S otsassa tai sitten T-paita, jossa lukee kissankorkuisin kirjaimin "seuraa etsivä sinkku". Vitsit vitseinä, mutta vähän rohkeampi pukeutuminen ja meikki, voisivat ehkä auttaa. Vielä yksi juttu. Et kertonut asiasta, mutta olethan jättänyt sormukset pois, vaikka erosi ei olekaan vielä lopullinen.

Puhuminen on edelleenkin hyvä tapa kommunikoida. Kerro erostasi mielenkiintoisille miehille työpaikallasi, harrastuksissasi ja muussa tuttavapiirissäsi.

• katselemaanvaan

Katse on yksinkertainen ratkaisu tähän. Itsekin olen luonteeltani hieman ujo, ja olen huomannut, että kun vaan katselee ihmisiä silmiin, joku heistä tulee luokse. Jos vaan "on" ja odottaa, että joku tulee juttelemaan, harvemmin niin tapahtuu. Kannattaa miettiä, onko sinussa jotain, joka tekee sinusta ei niin helposti lähestyttävän. Vaikkapa juuri se, että katselisit lasiin, tai maisemia, ihmisten lähettyvillä.

• jjojcdjlköljöls

Kärsin samasta ongelmasta, kunnes luin yhden ohjeen. Sen mukaan viehättävyys on miehen silmissä tulkintakysymys, nainen on viehättävä kun käyttäytyy siloisesti, kuin pitäisi elämästä ja olisi valmis pitämään hauskaa. Ei vetäytyvä, torjuva, hiirulainen vaan leikittelevään halukas tunnelma. Ja erityisen tärkeää on rohkaistua katsomaan kiinnostavaa miestä kunnolla silmiin. Katsekontakti on olennainen juttu tuossa vetovoiman syntymisessä, olen vasta itsekin oppinut sen. Ilman sellaista kiinteää suoraa katsekontaktia on vaikea syntyä suhteita eli voi olla niin pienestä kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      31
      11210
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      56
      8893
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5435
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3724
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3628
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3584
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3318
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      58
      2641
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      70
      2353
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      31
      1882
    Aihe