Tarkoitus olisi alkaa tehdä jalometallikoruja, ja tiedustelisinkin, mitä materiaaleja te kuluttajat suositte? Ennemmin kultaa vai hopeaa?
Paljonko kulutatte rahaa koruihin vuodessa?
(esim. noin 10-50€ 50-200€ vai enemmän?)
aloitteleva kultasepätär kyselee
6
218
Vastaukset
- jotainideoita
Platinaa, valkokultaa ja sitten terästä, haponkestävää kiilloitettua (eli ei liukene happoon)
- tietämätön
ei kai hopea ja keltakultakaan happoon liukene?
- koruharakka
50-200€ ainakin (:
- koruharakka
50-200€ ainakin (:
- keksi uutta
Jotakin uutta kaivataan jalometallien materiaalien kirjoon ;) ja liian paljon tulee kulutettua ;)
- k. eräilijä
Tee hopeisia, omannäköisiä. Suunnittele joku pelkistetyn kaunis hopeakorusarja. Hyviä ideoita saa 60-luvun suomalaisten ja tanskalaisten suunnittelijoiden koruista.
Mielestäni nykykorut ovat suurimmaksi osaksi liian kruusattuja tai sitten niin yksinkertaisia muodoiltaan, etteivät ole kauniita.
Itse inhoan koruissa 80-luvun aaltokuvioita. 60-luvulla käytettiin paljon pyöreitä, sileitä kiviä ja 70-luvulla myös rosopintaisia lohkareita, kuten esim. Sarpanevan koruissa. Kumpiakaan ei nykykoruissa juuri näe.
Onnea aloittelijalle valitsemallasi tiellä!
Niin juu, oma korubudjettini on 200 - 300 euroa/kk, mutta ostan vain vanhoja koruja joten minusta ei taida sinulle olla iloa - jollet sitten perusta vanhojen korujen nettikauppaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584