Exässä roikkuminen

Epätoivoinen Mies

Olen tapaillut jonkin aikaa erästä mukavaa naista. Meillä menee muuten ihan hyvin, mutta naisen exä roikkuu naisessa ja haluaa hänet takaisin. Olen kysynyt naiselta kumman hän haluaa, minut vai exän, molempia ei voi saada.
Nainen sanoo ettei halua palata takaisin exänsä luo.
Kuitenkin, naisen exä kirjoittelee kaipuuviestejä pitkin nettiä naiselle ja nainen myös itse kirjoittelee nettiin ja omalla käytöksellään inspiroi sitä exäänsä kirjoittamaan. Exä ajattelee ilmeisesti että nainen on sinkku koska kirjoittelee nettiin eihän onnellisessa parisuhteessa oleva ihminen sellaista tee. Nainen siis kirjoittaa joka päivä nettiin ja se exä roikkuu naisessa kuin takiainen sen takia.

Olen miettinyt suhteen päättämistä. Jos ei tuo naisen netissä roikkuminen, eli exässä roikkuminen lopu niin lopetan koko homman.
Naisen mielestä ylireagoin. En minäkään roiku exässäni netissä enkä muutenkaan, joten mielestäni tuollainen tarve roikkua exässä kertoo kyllä jostain. Ehkä minä en riitä naiselle, sellainen tunne tulee.

4

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivotonta69

Mielestäni puhut ihan asiaa. Ehkä se haluaa jotenkin "kostaa" exälleen ikäänkuin antaen turhaa toivoa. Se on epäkunnioittavaa sinua kohtaan.

• Aloittaja.

Oleellista on se että nainen saisi exänsä halutessaan takaisin. Eli jotain vikaa tuossa käytöksessä mielestäni on koska tuo nettikirjoittelu on jatkuvaa, vaikka hän itse sitä vähätteleekin. Minua on turha yrittää tehdä mustasukkaiseksi, huonot naiset jätän samantien ja sen olen hänelle kertonut.

• tuplaprofessori

Juuri näin. On tosi bärsheestä joutua tuollaista peliä seuraamaan vierestä varsinkaan jos toinen ei tajua sen loukkaavan. Ehkä hänen itsetuntoaan hivelee tuo varmuus mahdollisuudesta saada ex halutessaan?

Ex on ex. Jos nykyistä mokoma toiminta häiritsee täytyy sen loppua tai sitten sanotaan vamos ja lähdetään eri suuntiin. Kauankohan hän sitä exää haluaa löysässä hirressä roikottaa...

• kristalipalo

Naisesi selvästi välittää vielä eksästään on vaan jotain selittämätöntä vetovoimaa heidän välillään. Eihän tuollaista olisi jos teillä menisi hyvin, tai sitten olet vaan liian mustasukkainen ja suurentelet asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe