Olen tapaillut jonkin aikaa erästä mukavaa naista. Meillä menee muuten ihan hyvin, mutta naisen exä roikkuu naisessa ja haluaa hänet takaisin. Olen kysynyt naiselta kumman hän haluaa, minut vai exän, molempia ei voi saada.
Nainen sanoo ettei halua palata takaisin exänsä luo.
Kuitenkin, naisen exä kirjoittelee kaipuuviestejä pitkin nettiä naiselle ja nainen myös itse kirjoittelee nettiin ja omalla käytöksellään inspiroi sitä exäänsä kirjoittamaan. Exä ajattelee ilmeisesti että nainen on sinkku koska kirjoittelee nettiin eihän onnellisessa parisuhteessa oleva ihminen sellaista tee. Nainen siis kirjoittaa joka päivä nettiin ja se exä roikkuu naisessa kuin takiainen sen takia.
Olen miettinyt suhteen päättämistä. Jos ei tuo naisen netissä roikkuminen, eli exässä roikkuminen lopu niin lopetan koko homman.
Naisen mielestä ylireagoin. En minäkään roiku exässäni netissä enkä muutenkaan, joten mielestäni tuollainen tarve roikkua exässä kertoo kyllä jostain. Ehkä minä en riitä naiselle, sellainen tunne tulee.
Exässä roikkuminen
4
642
Vastaukset
- toivotonta69
Mielestäni puhut ihan asiaa. Ehkä se haluaa jotenkin "kostaa" exälleen ikäänkuin antaen turhaa toivoa. Se on epäkunnioittavaa sinua kohtaan.
- Aloittaja.
Oleellista on se että nainen saisi exänsä halutessaan takaisin. Eli jotain vikaa tuossa käytöksessä mielestäni on koska tuo nettikirjoittelu on jatkuvaa, vaikka hän itse sitä vähätteleekin. Minua on turha yrittää tehdä mustasukkaiseksi, huonot naiset jätän samantien ja sen olen hänelle kertonut.
- tuplaprofessori
Juuri näin. On tosi bärsheestä joutua tuollaista peliä seuraamaan vierestä varsinkaan jos toinen ei tajua sen loukkaavan. Ehkä hänen itsetuntoaan hivelee tuo varmuus mahdollisuudesta saada ex halutessaan?
Ex on ex. Jos nykyistä mokoma toiminta häiritsee täytyy sen loppua tai sitten sanotaan vamos ja lähdetään eri suuntiin. Kauankohan hän sitä exää haluaa löysässä hirressä roikottaa...
- kristalipalo
Naisesi selvästi välittää vielä eksästään on vaan jotain selittämätöntä vetovoimaa heidän välillään. Eihän tuollaista olisi jos teillä menisi hyvin, tai sitten olet vaan liian mustasukkainen ja suurentelet asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?293498- 973226
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim823049- 763044
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m542925Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862698- 352500
- 572361
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432255- 882022