Koska viimeksi olit kaupassa?
Ostitko visalla, käteisellä vai miten?
Maksoitko omalta, yhteiseltä tai jonkun muun tililtä?
Kuinka usein käyt kaupassa?
Mitä ostit kaupasta viimeksi?
31
96
Vastaukset
Maitoa. Noin tunti sitten. Kolikoilla, omiani käytin. Tarvittaessa.
- täysin nolla
Eilen kävin kahen aikaan. Ostin kanaa, oolannin ranskalaisia, vichyä. kurkkua, sipsejä,, perunoita, herneitä ja mehua.
Tulin just 2 otteeseen eri kaupoista.
Roskaruokaa kalapuikkoja ja ranskalaisia ja muuta leivän päälle plus hodareita.
Sitten kävin toisessa kaupassa, sieltä hain naudan vatsalaukkua ja 2 kuivaruokaa koiralle.
Ei suostu syömään kunnolla ja nilkuttaakin alkoi, toissapäivänä lekurilla se oli ei mitään vikaa jalassa mikä olisi vakavaa.
Olen syöttänyt sitä kädestä sillon se syö siis ulkona ja nyt se sylkäsi kaiken mitä ostin. Mä olen ihan puhki sen kanssa, avasin sen naudanvatsalaukku purnukan ja kaikki kaapit se tuli itse sitten valikoimaan mitä se syö, otti se siivun naudanvatsaa ja maksamakkaraa...eli ei kovin sairaalta vaikuta. Ja nyt se tapittaa tuossa pöydän alla ja kyttää tippuuko multa siivu.Ensin sotkin niitä papanoita siihen vatsalaukkuun, mutta ei kelvannut ja aloin väsyneenä poistaa niitä papanoita sormin, siihen se tuli sitten väliin syömään kun mä istuin siinä hajussa ja kädet kauheessa eritteessä...yök-
teevadit kirjoitti:
Oiskohan sillä koiralla prinsessasyndrooma? Tyttökö se on vai poika? :-)
Se on narttu ja eilen tein sen kanssa aktiviteettiä, ( lievä valeraskaus sillä on ) se sai uuden kaverin sellasesta isosta argentiinan Dogosta ja se oli tosi onnellinen kun se uros osotti kiinnostusta ja se sai olla pomo sille.
Mutta nyt on niin että toi juttu on sen päässä, kaikkine nilkutuksineenkin.sue.ellen kirjoitti:
Se on narttu ja eilen tein sen kanssa aktiviteettiä, ( lievä valeraskaus sillä on ) se sai uuden kaverin sellasesta isosta argentiinan Dogosta ja se oli tosi onnellinen kun se uros osotti kiinnostusta ja se sai olla pomo sille.
Mutta nyt on niin että toi juttu on sen päässä, kaikkine nilkutuksineenkin.Näinhän mä muistelin, että tyttö on. Varmistin vielä, muistankohan oikein. Oot varmaan ihan oikeessa, siellä päässä se on se ressukka rooli sillä nyt meneillään. Ei maistu ruokakaan ja on vähän tylsää jos ei ole actionia.
Kuulostaa tutulle. Mun sakutyttö oli kans joskus tuollainen, ei kelpaa mikään ruoka puh ja huomiota kaipais kuitenkin.
Se on keksinyt millä se saa huomiota. :-)teevadit kirjoitti:
Näinhän mä muistelin, että tyttö on. Varmistin vielä, muistankohan oikein. Oot varmaan ihan oikeessa, siellä päässä se on se ressukka rooli sillä nyt meneillään. Ei maistu ruokakaan ja on vähän tylsää jos ei ole actionia.
Kuulostaa tutulle. Mun sakutyttö oli kans joskus tuollainen, ei kelpaa mikään ruoka puh ja huomiota kaipais kuitenkin.
Se on keksinyt millä se saa huomiota. :-)Monet luulee että noi sakemannit on kovia koiria, mutta ei kaikki. Tämä on sellainen erilainen tapaus, ihan erilainen.
sue.ellen kirjoitti:
Monet luulee että noi sakemannit on kovia koiria, mutta ei kaikki. Tämä on sellainen erilainen tapaus, ihan erilainen.
Eihän ne silleen kovia ole, kun ihmiset tosiaan monesti luulee. Niillä on pehmoinen ja herttainen luonne monella. Tietysti tosipaikan tullen ne osaa olla häijyjäkin. Meillä ainakin jokainen saku mitä talossa on ollut on ollut isäntäväelle erityisesti hyvin säyseitä ja pehmoisia.
Yleensä kaikille muillekin, jos ei ole jotenkin saanut koiraa epäluuloiseksi.
http://aijaa.com/0049610278407
Tulee tosta koirasta vähän sun koira mieleen. Tuo on mun vanhempien narttu, yksi niistä.Komeita koiria näyttää olevan. Meillä kennelistä taitaa olla vain mun koira (kuva galleriassa korva länässä). Siis koira jolla on paperit. Muutkin on puhdasrotuisia, mutta ei kennel kasvattajan kasvattamia. Yksityisten ihmisten kautta tulleita.
Parista en osaa sanoa taustoja, kun eka koira tuli ruotsista suomeen ja annettiin meille, koska perheen lapset saivat allergisia oireita. Luopui koirasta sen ollessa 3 kk. Ja yksi tuli koirakodista, koska nainen oli luopunut siitä papukaijansa vuoksi.
On karjalasta ja sitten pohjanmaalta ja keski-suomesta ja uudelta-maalta koiraa ollut.teevadit kirjoitti:
Komeita koiria näyttää olevan. Meillä kennelistä taitaa olla vain mun koira (kuva galleriassa korva länässä). Siis koira jolla on paperit. Muutkin on puhdasrotuisia, mutta ei kennel kasvattajan kasvattamia. Yksityisten ihmisten kautta tulleita.
Parista en osaa sanoa taustoja, kun eka koira tuli ruotsista suomeen ja annettiin meille, koska perheen lapset saivat allergisia oireita. Luopui koirasta sen ollessa 3 kk. Ja yksi tuli koirakodista, koska nainen oli luopunut siitä papukaijansa vuoksi.
On karjalasta ja sitten pohjanmaalta ja keski-suomesta ja uudelta-maalta koiraa ollut.Päijät-Hämeestäkin on yksi saku ollut. Kuoli luusyöpään.
teevadit kirjoitti:
Päijät-Hämeestäkin on yksi saku ollut. Kuoli luusyöpään.
Tai piti lopettaa ennen kun olis kuollut siihin syöpäänsä. Oli tosi huonossa kunnossa ihan hetkessä. Meni nopeasti.
Juu sen vuoksi mä sen kuvan linkitinkin, kun joskus sun galleriassa kävin ihailemassa sitä sinun koiraa. Ja mulle tuli tuo vanhempien juniori mieleen siitä. Tuo on karjalan flikkoja tuo heidän nuorimmainen. Voihan se jotain kautta sukuakin olla. Mutta sillä ei tosiaan ole papereita, emällä ja isällä on.
Ei meilläkään ole koiraa käytetty näyttelyissä, vaikka minun koiran suvussa on moninkertaisia muotovalioitakin. Ihan kotikoirana on.
Juu. Oma koira on nyt 13-vuotias ja vielä terve kuin pukki, hiukan kyllä takapää vaikuttaa löysälle näin iän myötä. Märkäkohtu on leikattu ja kaksi hyvänlaatuista nisäkasvainta. Korvassa oli märkäkorva ötökän puremasta. Siksi se lerputtaa. Olishan senkin saanut operoitua nätiksi, mutta korvalehti olisi pitänyt halkoa ja se on koiralle kivulias prosessi toipuakin, joten en halunnut sitä. Vaan helpoimman hoidon koiran kannalta, koska mua sen lerppukorva ei haittaa.teevadit kirjoitti:
Juu sen vuoksi mä sen kuvan linkitinkin, kun joskus sun galleriassa kävin ihailemassa sitä sinun koiraa. Ja mulle tuli tuo vanhempien juniori mieleen siitä. Tuo on karjalan flikkoja tuo heidän nuorimmainen. Voihan se jotain kautta sukuakin olla. Mutta sillä ei tosiaan ole papereita, emällä ja isällä on.
Ei meilläkään ole koiraa käytetty näyttelyissä, vaikka minun koiran suvussa on moninkertaisia muotovalioitakin. Ihan kotikoirana on.
Juu. Oma koira on nyt 13-vuotias ja vielä terve kuin pukki, hiukan kyllä takapää vaikuttaa löysälle näin iän myötä. Märkäkohtu on leikattu ja kaksi hyvänlaatuista nisäkasvainta. Korvassa oli märkäkorva ötökän puremasta. Siksi se lerputtaa. Olishan senkin saanut operoitua nätiksi, mutta korvalehti olisi pitänyt halkoa ja se on koiralle kivulias prosessi toipuakin, joten en halunnut sitä. Vaan helpoimman hoidon koiran kannalta, koska mua sen lerppukorva ei haittaa.Toi minun koira ei kyllä näyttelyissä olis pärjännytkään. On sen verran romuluinen ja iso nartuksi, uroksen kokoinen. Säkältään mua reiteen ja mä olen sen 166 pitkä itse. Eikä luonnekaan olis varmasti ihaillun kaltainen, kun vierastaa vieraita ihmisiä. Se on vahtikoira ominaisuuksiltaan.
Lähelle ei vieraat mene, jos ei itse heitä halua lähelleen päästää. Eikä tule minunkaan lähelle kukaan, jos mä en halua. Se vahtii kyllä mimmonen on minun suhtautuminen lähestymiseen. Nyt on tosin vanhana jo ihan homerkova ja nukkuu suurimman osan ajasta. :-)
Liekkö näkis vaikka helikopteri tulis viereen pärisemään.- .
sue.ellen kirjoitti:
Mutta nyt on niin että toi juttu on sen päässä, kaikkine nilkutuksineenkin.Nartut nyt aina keksivät hankaluuksia.
Lajilla ei väliä.
Sait maistaa omaa lääkettäsi.
Hähä xD - ?
teevadit kirjoitti:
Juu. Oma koira on nyt 13-vuotias ja vielä terve kuin pukki, hiukan kyllä takapää vaikuttaa löysälle näin iän myötä. Märkäkohtu on leikattu ja kaksi hyvänlaatuista nisäkasvainta. Korvassa oli märkäkorva ötökän puremasta. Siksi se lerputtaa. Olishan senkin saanut operoitua nätiksi, mutta korvalehti olisi pitänyt halkoa ja se on koiralle kivulias prosessi toipuakin, joten en halunnut sitä. Vaan helpoimman hoidon koiran kannalta, koska mua sen lerppukorva ei haittaa.Mitenkä tämä liittyy kysymykseesi Mitä ostit kaupasta viimeksi?
? kirjoitti:
Mitenkä tämä liittyy kysymykseesi Mitä ostit kaupasta viimeksi?
En minä ole esittänyt kysymystä mitä ostit kaupasta. Tämä meidän keskustelu sue.ellenin kanssa ei liity aiheeseen mitenkään, pahoittelen.
- sori vaan.
teevadit kirjoitti:
En minä ole esittänyt kysymystä mitä ostit kaupasta. Tämä meidän keskustelu sue.ellenin kanssa ei liity aiheeseen mitenkään, pahoittelen.
Oli sitten vamaan sun toinen persoonas.
sori vaan. kirjoitti:
Oli sitten vamaan sun toinen persoonas.
Täh? Mä vastasin aloitukseen, mutta en sitä tehnyt. Sori vaan. :-)
Mitä ostit kaupasta viimeksi?
-kurkkua, paprikaa, kesäkurpitsaa, kukkakaalia, turkkilaista jugurttia, kinkkuleikkelettä, jauhelihaa, jalapenoja, vissyä, chilipähkinöitä ja kissanruokaa
Koska viimeksi olit kaupassa?
-eilen
Ostitko visalla, käteisellä vai miten?
-kortilla
Maksoitko omalta, yhteiseltä tai jonkun muun tililtä?
-omalta tililtä
Kuinka usein käyt kaupassa?
-sillon ku tarvii..
mur- .
.
Pari pulloa valkkaria.
Päivällä.
Käteisellä.
-
Riippuu.
OLE HYVÄ!Tänään siis? Puutarhakäsineet ja kumihanskat, leipää, mehua, namuja, koiranruokaa, siideriä, jalopena renkaita, pastaa, shampoota, (bensaa) ja kidneypapuja chilissä. Etsin myös vaahterasiirappia, mutta sitä ei ollut. Enemmän varaston täytettä. Ei tavallinen "ruokakassi". Maksoin pankkikortilla.
- :DDD
Tänään oli älä osta mitään päivä.
2 maitoa. eilen. visalla. jonkun muun. silloin tällöin.
miten on ihmiset, ketkä teistä tykkäs parinsadan kysymyksen gallupeista? ;)Ekasta kaupasta purkin sinistä maalia.Maalipurkki veskaan ja toiseen kauppaan. Tokasta kaupasta rintsikat. body shopista valokynän (ei ole valaisin, miehille tiedoksi :P), kolmannesta kaksi lahjaa ala-asteen opettajille. Neljännestä tunikan lapsen kevätjuhlaan.
Sit ruokakauppaan, jälkiuunileipää,hapankorppuja, jyväpossun pihvejä, brie-juusto,suolapähkinöitä..
Ostitko visalla, käteisellä vai miten? visa electron.. Ei ole muita maksukortteja.
Maksoitko omalta, yhteiseltä tai jonkun muun tililtä? Ei ole yhteistä käyttötiliä, ainoastaan säästö, eli omalta kuten aina.. En koskaan kenenkään toisella.
Kuinka usein käyt kaupassa? Melkein joka päivä, mutta lähinnä ruoka-. Tää oli erikoisempi päivä ostosten suhteen.Tänään ostin Visalla, mutta useimmiten pankkikortilla.
Ihan omalta tililtä ostin ja käyn päivittäin kaupassa koska katson aina tarjoukset.- Alepassa sexmyyjä
Käteisellä, mulla oli perse kiimanesteissä ( miesmyyjä )
Käteisellä, viisikymppisellä kiimaisesti.
Omasta lompakosta, kiimassa.
Käyn kaupassa melkein päivittäin ja yritän mieskassalla maksaa. Useimmiten maksan pankkikortilla, kiimassa jos on komea mies kassalla ( harvemmin on ) Kahdessa kaupassa käyn sen takia. Kauppojen kassoilla on yleensä naisia eikä miehiä ja komeita miehiä ei prismoissa ole!!!!!! lahjakortin lahjaksi pankkikortilla. Joka toinen päivä.
- wr
-Bensaa ja jäätelöä
-Kortilla
-Omalta tietenki
-Valitettavasti lipsahtanu, niin että käyn melki joka päivä.
Pitäis taas suunnitella ja tehdä ruoat niin, ettei tarvii ravata joka päivä.
(miksi mä vastaan tällaisiin?)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069