Pääsinpä viime perjantaina sairaalasta jonne minut kuskattiin piipaa autolla kun "putosin rappuset" ns. vahingossa.
No kaikki alkoi kun joku ystävällinen oli "käräyttänyt" minut ja työkamun. Joskin me ollaan tosiaan vaan työkavereita, joka ainoo päivä joudutaan yhdessä työskentelemään myös joskus iltasin ja myöhään.
Tästä hyvästä kun teen töitä oman perheeni eteen tuon rahaa jolla lyhennetään tämän kastanon rappujen hintaa vielä vuosia. Tajusikohan käräyttäjä mitä tapahtuu kun kertoo omia mielikuvitusjuttujaan totena?
Nyt mies etsii työkaveriani kun on kuulemma juteltavaa. Puhelimellahan ei voi puhua.
Meidän avioliitto loppuu tähän, onko syynä minun ns syrjähyppy vai minun kömpelyys rappusissa? Kuinka vaan toivon käräyttelijöille yhtä hyvää jatkoa..
Käräytetty
5
245
Vastaukset
- Homman nimi
Alkoi kyllä uteliaisuus vaivaamaan, että miksi putosit ne rappuset? Tuliko kiire tai tulitteko yllätetyksi jotenkin. Vähän outo juttu, kun ei tiedä terkemmin.
- kaikenlaistasitäonki
Minä käsitin, että mies "vähän" avitti putoamisessa.
Joo, kaikenlaisia toisten asioiden kaivelioita sitä onkin. Tais "käräyttäjä" olla itse työkaverista kiinnostunut.
- häh:)
Ihan tasan tarkkaan kuulostat syylliseltä pettämiseen.paha saa aina palkkansa!!
- inhottavaa
No sen voin sanoa että jos mies on tönässyt sut rappusista alas on se varmaan ihan ok että avioliitto on ohi. Eihän tollasta voi tehdä vaikka olisi kuinka raivona sehän on murhayritys. Pahoittelut että sut on käräytetty syyttä , todella inhottavaa ja toivottavasti saat sen todistettua mutta ei oikeuta sairaalareissuun vaikka olisi totta!
- Tyttö maalla
Kamalia ihmiset. Mitennnii kuulostais syylliselle ja kiirekki voi tulla jos joutuu jottai sekopää miestä pakenemaan. Eikö se käräyttäjä kertonnu miehelle eikä mikään kiinnijäämisen vuoks ollu kiire?
Typerää kyllä kertoilla mitään keksittyjä tarinoita toisista varmaanki joku kade ihminen. Ja tommone väkivaltanen mies kannattaa tosissaanki jättää heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960