Minun ex on kaunis ja hyvävartaloinen mies. Hänellä ei taatusti ole ongelmia saada naista tai miestä mikäli hän niin haluaisi. Minä halusin lopettaa suhteemme, vaikka rakastin häntä, koska mielestäni hän ei ollut sitoutunut eikä rakastanut minua. Minä halusin naimisiin. Nyt minulla on uusi miesystävä ja katselen, mitä tulevaisuus tuo. Miksi exäni edelleen toivoo, että ottaisin hänet yöksi luokseni? Kuten sanoin, hän on komea mies ja varmasti naisia riittäisi. Onko hän oikeasti puutteessa? Vai toivooko hän jotain enemmän? Ei, en tietenkään ole päästänyt häntä kotiini. En petä uutta miesystävääni. Tulevaisuuteni on uuden miesystäväni kanssa. Surullinen kuitenkin olen. Minä kuitenkin rakastin häntä. Hän oli ystäväni. Kun lopetin suhteen, olin hänelle todella kylmä, kylmä kuin kivi. Muuten en olisi kyennyt lopettamaan meidän suhdetta. Se oli todella vaikeaa. Mutta vaikka minä olin kylmä kuin kivi, niin hän toi suklaatakin minulle erottuamme. Ja puhelimessa hän on hyvin mustasukkainen siitä, onko minulla ollut s--ä uuden miesystäväni kanssa. Mutta hän ei koskaan myöntänyt rakastavansa minua, sanoi että häiritsen häntä. En koskaan saanut kysyä häneltä mitään eikä hän kehdannut esitellä minua kenellekään. Mietin, voisiko olla niin, että hän kuitenkin rakasti minua, mutta en olisi kelvannut hänen suvulleen (ääri-islamilainen suku) ja sen vuoksi kohteli minua kuten kohteli ja piti minut salassa.
miksi ex haluaa
8
286
Vastaukset
- olet varasijalla
On se puutteessa. Kyllä joku pitää olla varalla et saa seksiä jos ei ole vakikumppania näkyvissä. Sellasii ne pleijerit on
- translation
Tuohon on helppo vastata:
K: Miksi exäni edelleen toivoo, että ottaisin hänet yöksi luokseni? Onko hän oikeasti puutteessa?
V: vakipillu on kätevä toisinaan, jos ei käy flaksi tai ei jaksa muuten vain vokotella baarissa. Suklaarasian antaminen on halpa ja vaivaton panostus avopillun näppäryydestä.
K: Vai toivooko hän jotain enemmän?
V: Ei toivo. Ks. edellä.
"Ja puhelimessa hän on hyvin mustasukkainen siitä, onko minulla ollut s--ä uuden miesystäväni kanssa."
Tämä merkitsee vain, että eksäsi on omistushaluinen tyyppi ja häntä korpeaa ajatus, että joku muukin vierailee pillussasi. Näin siksi, että hän ajattelee vielä pääsevänsä polkaisemaan sinua, eikä halua kuvitella jonkun muun käyneen apajilla siellä välillä. Sinulla henkilönä ei ole paskaakaan väliä tässä tapauksessa.
"Mutta hän ei koskaan myöntänyt rakastavansa minua, sanoi että häiritsen häntä. "
Juuri niin. Kuuntele mitä hän sanoo - tai ei sano. Edellinen lause tarkoittaa, että et ollut hänelle riittävän tärkeä rakkaudentunnustusta ajatellen (harvemmin pääasiassa pillun vuoksi otettu nainen on) ja että sinä - tadaa - häiritset häntä. Häiritset häntä = älä vaivaa mua mitenkään, ellei tarjolla ole pillua. Olet ollut pelkkä pillu.
"En koskaan saanut kysyä häneltä mitään eikä hän kehdannut esitellä minua kenellekään." = vakipillu, ei vakavaan suhteeseen sopivaa materiaalia, eikä mielipiteesi kiinnosta paskaakaan.
"Mietin, voisiko olla niin, että hän kuitenkin rakasti minua, mutta en olisi kelvannut hänen suvulleen "
Ei. Ei rakastanut. Ääri-islamilaisessa kulttuurissa nainen on pohjasakkaa ja ennen avioliittoa pillua antava nainen on halpa huora, jota ei koskaan, missään olosuhteessa hyväksytä mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin panopatjaksi. Näin ajattelee siis "ex-poikaystäväsi". Koita ymmärtää, ettet sinä koskaan hänen tyttöystävänsä ollut. Olit pelkkä pano, eikä panoa tai panon uutta ihmissuhdetta tarvitse kunnioittaa. Ei häntä kiinnosta, miten sinulle käy.
Tietysti et halua uskoa tällaista, koska se saisi sinut tuntemaan itsesi halvaksi, joten alitajuntasi yrittää keksiä soveliaita syitä tilanteelle. Tulevaisuutta ajatellen pääset kuitenkin helpommalla, kun ymmärrät elämän realiteetit. Jos sinua kohdellaan huonosti, mies ei rakasta sinua, eikä hyvinvointisi kiinnosta. Piste.- ihmettelevä.
Kiitos sinulle. Luulen, että puhut asiaa. Minä tosiaan haluan hyvän tulevaisuuden hyvän miehen kanssa. Sellaisen miehen kanssa, joka rakastaa minua ja esittelee minut perheelleen ja haluaa perheen kanssani. Uusi miesystäväni mahdollisesti on tällainen mies. En aio palata vanhaan eikä mikään vakipanojuttu ole minun moraalini mukaista.
- torvinen
Aika rajua tekstiä mutta luultavasti totta. Siinä se kaikessa karuudessaan.
Sitten on vielä tuo aspekti mikä joillakin miehillä on eli exää pitää päästä painamaan vielä sen viimeisen kerran eron jälkeen. Ikäänkuin "voittaa" tilanne tai jotakin. Sinähän olit jättäjä? Otti hänen miehuutensa päälle tämä.
- golgatalta kajahtaa!
ota huomioon että sairaassa, uskovaisessa ilmapiirissä vääristyy ja kasvaa kieroon. eli tavallinen ihminen ei voi ymmärtää mitä heidän päässään liikkuu kun heiltähän on kielletty mm. normaali seksuaalisuus ja kun ajattelee miten suuri osa ihmistä se on... huh huh! aivan sama onko muslimi vaiko lestadiolainen, jälki on usein karmeaa, uutisistahan saa kuulla.
- ehdoton ei
Miksi ihmeessä edes kuuntelet exän vonkaamista puhelimessa? Luuri korvaan!
Itsellä oli aikanaan ex, joka baari-illan jälkeen tuli muutaman kerran pimputtelemaan ovikelloa, vaikken ikinä avannut ovea sille. Kerran sitten yksi kaverini oli ison koiransa kanssa yökylässä, kun ex taas ilmaantui oven taakse ja herätti vieraanikin, kun intoutui huutelemaan postiluukusta. Yllytettiin se koira haukkumaan ja koko kerrostalon väki tietenkin heräsi:) Uteliaat kurkkivat rappukäytävään, kun ex oli kontillaan oven takana ja koira mekkaloi. Naurettiin kippurassa, kun ex juoksi ulos, eikä oo sen koommin poikkeillut.
Kun on erottu, ei entistä kannata miettiä, eikä pitää minkäänlaisia välejäkään. Pääsee helpommalla, niistä paskoista saa vain riipan, jos alkaa antaa säälipillua. Mitä jos ilmoittaisit exälle ettet halua hänen pitävän enää yhteyttä. Etkä todellakaan ole hänelle tilivelvollinen seksin harrastamisesta nyksäsi kanssa.
- vanha kyy
Kyllä exällä on oikeus yrittää päästä pukille. Kun tarpeeksi heittää verkkoja mereen, niin kyllä jostain saa.
Miesten sänkyyn houkuttelutaktiikat ovat useimmiten suorastaan nerokkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431