Klamydia EI ole punkkia

tjaaa

Kuka juntti jaksaa vielä kuunnella jotain Klamydiaa ???
Se heidän busines-punk on niin luokatonta skeidaa ja pelkkää läpinäkyvää rahan tekoa levyfirmoineen.
On se niin hauskaa ku rääytään ja kirotaanki ... ehe ehe ... lapsellista paskaa (suomeksi sanottuna).

16

1096

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

Totta, kerrrankin joku on samaa mieltä :) ^^

• "juntti"

Mu mielest Klamydia on ihan hyvä, ja mä ainaski tykkään sen biisestä ja suurimmassa osassa on se ns. sanoma, tai äh, emmä sitä osaa selittää, mutt kuitenski Klamydia on hyvä. Ja rehellisesti mä en tajuu tätä kiistelty mikä bändi on aidosti punk. Mitä välii silläkin on????

• juhannus joulu ja uu

Klamydia on hieno yhtye.

• Anonyymi

Nii just

• Anonyymi00016

Näin on!

• Juha82222222

Klamydia on perushyvä bändi mut ei upea.
      Ryssä mun leipääni, Kosketus, Suomi on sun tai Pienet mainosvalot on hyvää lyriikkaa mm tai Vartiotoimistoon tai Lappuliisa.
      Klamydian Vesku on jo kauan sitten muuttanut tyylinsä keikoilla sillä hän ei enään vedä niin räkäisiä vetoja kuin nuorena.
      Hillitympi tyyli puree minuun paremmin.

Saksassa aikoinaan kun tekivät keikkaa vähän niin Saksan yleisö ei pitänyt siitä kun he veti överiksi jokusen keikkansa.
      Liikaa siis huumoria ja huumorintajuttomaan Saksalaisyleisöön ei tepsinyt se meininki.

Tiedän että Youtubessa on joitain henkilöitä jotka fanittaa Klamydiaa ja he ei ole suinkaan Suomalaisia.
      Mm ETelä-Amerikasta on yksi fanittaja joka on mun tubefrendi.

• niina autio

paras kokoonpano oli kyllä vesku-riku-jakke-vuokko mutta ei nykyisessäkään mitään valittamista. ihan hyviä nuo uudetkin levyt mutta oma lemppari kyl varmaan los selibaattos

• someone85 1

vanhemmat levyt on huomattavasti parempia....
      mut kyllä ne uudetkin menee
      kuunnelkaa bändia nimeltä: Mielenhäiriö ja Treblinka
      vesku rummuissa---hc:tä kasarilta ennen klamydiaa

• mi8nä

"juntti" oon samaa mieltä, täytyy olla onnellisia että nykyään kaikki nuoret ei sentään kuuntele mitään jvgtä tai muuta p*skaa.

• tsenkku1

Diggailen ite vanhasta Klamydiasta just sen paskasen huumorirokin takia mutta en sitä koskaan - varsinkaan nykypäivänä - rinnastais punkkiin. Vähän kuin sanois Doomia papparokiks.

• Anonyymi

Niiiiiiiiiiiii just

• årkifynd
    • Robert E.Lee

Ei Klamydia olekkaan punkkia. Klamydia on vittumainen sukupuolitauti, josta on vaikea päästä eroon.

• Anonyymi

Oot ite aika lapsellinen kun sanot tollasen perkeleen huonon syytten etkä ymmärrä musiikkia onko E.V.V.K
      Punkkia???Eikö kotona opetettu hyvää musiikkia klamydia on ihan helvetin hyvä bändi onko sulla musiikki makua ÄLÄ PELKÄÄ vastata kuunte letko jotain vitun mami shar daddy shark dododo ET YMMÄRRÄ MUSIIKKIA!!! Kerro hyvä biisi no varmaan joku vitun nazi punkki evvk mitä sanot

• Anonyymi00015

Sitä kutsutaan Shock Rockiksi, ja on punkkia.

• Anonyymi00017

Joo siis ne on Punk-Bändi, mutta Bändit jossa käytettään biiseissä vähän vahvempaa kielenkäyttöä tai lauletaan Väkivallasta tai seksistä on Shock Rockkia. (Mutta soitto tyyli punkkia tai jotain rockkia tai metallia)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      150
      907
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      662
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      639
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      539
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      520
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      503
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      500
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      478
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      270
      473
    12. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      35
      429
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      421
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      418
    15. 21
      412
    16. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      410
    17. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      33
      408
    18. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      405
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      396
    20. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    Aihe