Naisten vyötärönympärys on kasvanut 15cm,60 vuodessa!
50- luvulla, Marilynin aikaan, vyötärö naisilla oli keskimäärin 71 cm, nykyään se on 86 cm!
Kotityöt ovat kuluttaneet aikoinaan naisten kaloreita, ajalla ennen kodinkoneita, istumatöitä ja autolla huristelua joka paikkaan. Samoin roskaruokaa ei syöty, kuten nyt: hampurilaisia, pizzaa, limua,sipsejä, ranskalaisia.
Lisää kotitöitä naisille! Ja maailma pelastuu!
http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/50759-naisten-vyotaro-15-cm-outo-selitys
Naiset kotitöihin heti!
10
83
Vastaukset
näh. mun vyötärö on 67cm.
sitä paitsi 50-luvulla käytettiin myös yleisesti korsettia, mikä nuoresta iästä asti käytettynä on muokannut vyötäröä kapeammaksi,
eli ei ne pelkät kotityöt..
mur- so 50´s
Marilynin vyötärön ympärys oli hoikimmillaan alle 60cm, lukenut jostain. Saattoi se välillä pullahtaa tuohon liki 70.eenkin, koska hän oli lihoavaa sorttia.
Pitää muistaa että nuo on naisten keskimääräisiä vyötärönympäryksiä.Mukaan laskettu myös siis pulleat mummot ja muut lihavat, molempina aikoina. Entisajan lihava on nykyajan normaali.- so 50´
Ja ennen kuin joku urputtaa, että entisajan naiset näyttää läskeiltä, niin tiedoksi, että lantiot oli suhteessa leveämpiä ja mahdollisesti tissitkin. Lisäksi naiset oli keskimäärin vähän lyhyempiä. Pitkät ei näytä niin läskiltä, kuin lyhyt ja painava.
Onneksi miesten vyötäröitä ei ole mitattu.
Ai mikä vyötärö??!! Ei mulla vaan ole mitään vyötäröä. :-D
Toi on kyllä totta, että paskaa ruokaa mussuttamalla ja paikollaan olemalla saa äkkiä extraa kupeisiin. Ihan asiallinen aloitus siinä mielessä.
- tiedoksi
Se on siinä tissien ja lantion välissä, kylkiluiden alla. Periaatteessa naisilla kapeampi kuin tissit ja lantio.
tiedoksi kirjoitti:
Se on siinä tissien ja lantion välissä, kylkiluiden alla. Periaatteessa naisilla kapeampi kuin tissit ja lantio.
Jep jep joo.
- Iaskin..väärin
Näin on. Jaanakin vain palstailee kaiket päivät ja illat ja lihoo silmissä. Vyötärön ympärys alkaa olla 1,5 metriä :/
Mulla on silti pienempi vyötärönympärys, kun miehelläni. Ja hän ei ole lihava. Se siitä 1,5 metristä. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862