Oliskos aika jo jatkaa elämää

heiluri peluri

Mitä enemmän ex vaimo tappelee mieheni kanssa, milloin mistäkin, lähinnä lapsista ja siitä miten miestä ei kiinnosta. Sitä enemmän olen tyytyväinen. Esitän ymmärtäväistä kaveria miehen ex älle ja tällä tavoin saan miehen sympatiat ja hän inhoaa ex ää vielä enemmän. Vihaan exää ja toivon surkeaa elämää. Mitä mieheen tulee, menee jos on mennäkseen. Eipä ole vielä mennyt, kun osaa hyvänä pitää. Ei ole tarvetta. Jos ilmaantuu niin en tasan jää perään ruikuttamaan. Miksi te takerrutte mieheen???? Ei miestä voi omistaa kuten ei minuakaan. Riidelkää oikein paljon, hauskaa seurata miten ex naisen psyykkinen tila heiluu.

8

225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4567

taidat olla aika sairas yksilö,pilkka tulee sinne omaan nilkkaan ennemmin tai myöhemmin.

• cheese cake

Heiluri taitaa heittää tyhjässä päässä ja sydämessä

• tottrentorvi

Teillä ei näytä sitten "heileahtelevan" missään, siksi jäitte yksin.

• yyyyyyyyuuu

Totta on, että exän olisi aika jatkaa elämää, mutta totta on sekin, ettei yhteys ex-pariskunnan väliltä koskaan häviä juuri lasten vuoksi. Et onnelliselta vaikuta sinäkään kun täällä ilkeilet ja nautit toisen pahasta olosta.

• 17+5

Provo.

• rakkautta ex-vaimoll

Vaikea uskoa, että tuo olisi aikuisen ihmisen kirjoittamaa. Jokaisen pitäisi ymmärtää, että vanhemmat ovat lopunikänsä isä tai äiti, myös aikuiselle lapselleen ja sitten tulevat lastenlapset. Ei vanhemmuus lopu elareiden loppumiseen. Kun aloitat perheellisen miehen kanssa, seuraa perhe koko elämän. Mitä järkeä on toivoa exälle surkeaa elämää, sehän merkitsee surkeutta myös lapsille ja sitä kautta myös miehellesi, jota muka rakastat. Toivo hyvää elämää ja osaltasi yritä sitä edesauttaa, näin on miehesi tyytyväinen. Ne vanhemmat varmasti väliin riitelevätkin, ovathan he rakastaneetkin. riidelläänhän normiperheissäkin. No tämä ei varmaan ole oikea kirjoitus, vaan jonkun trollin aikaansaannos.

• kunnollinen n

Vittu miten kipee ämmä voi olla ja katkera akka.!!!

• manipulointia

Heiluri peluri, Ett itse taida olla täysin puhtain paperein liitossa. Noinhan ne ykköstynet kakkoset toimii, miehen selän takana ollaan "muka" ystävällisiä tämän exälle ja edessäpäin "muka" järkytytään exän tekemisistä.
      Tyypillistä eroilla joissa ollut kolmas osapuoli.
      .
      Eläisit itse elämääsi äläkä sotkeennu heidän asioihin koska ne ei kuulu sulle. Olisit alusta asti antanut heidän selvittää asiansa rauhassa. Taisit olla kakkonen joka manipuloi miestä vaimoansa vastaan jo heidän avioliitossa. Heillä ei selvästikään ole kaikki vielä selvää kun pitää riidellä. Sillä sehän on heidän ainoa kommunikointi keino kun sinä hääräsit ja hääräät välissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4164
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3587
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3309
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2830
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2309
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2248
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2042
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1554
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1500
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1486
    Aihe