Elieli...otin tässä ehkä jotai yli kuukaus sitte rustoon lävärin (ihan kunnon lävistysliikkeessä)..aluks meni iha oke eikä ollu kipee ymsymys. Mut sitte minä tyhmä menin räplään korua ja siihe tuli semmone patti jonka sisällä oli sitä märkää..nooh kävin lävistäjältä kysymässä asiasta,, se puristi sitä juttuu sieltä ja sillai ja neuvo että menisin lääkäril käymään, ja parin päivän päästä meninkin. Lääkäri määräs mulle korvaan desifiointiainetta ja antibiootti voidetta. No nyt tossa korvassa ei oikeestaa oo enää sitä märkäpattia, onneks, mut on se vielä aika turvonnu ö.Ö Onko kellään muulla käynyt näin? Entäentä, voikos tää turvotus tästä laskee vielä ja sillee?
Turvonnut rusto lävistyksen takia
3
4021
Vastaukset
- krillisilli
Nojoo moikka moi! Ite tein itse rustolävistyksen, ja kävi samallalailla. Muutamat 3-4 päivää se oli kipee, turvonnu ja punotti. En suosittele tekemään rustoläväriä itse, se on rankkaa puuha ja riskialtista. Mutta juuu, se oli näemmä hiukan tulehtunut, mutta kyllä se minulla ainakin päivittäisellä desifioinnilla helpotti! Myöhemmin tämä sama toistui ja otin sitten korun siitä pois.Minulla jäin siihen patti, mutta myöhemmin sekin laantui.Tämmöstämulla!
- Hei. :)
Heipä hei! Sitä vaan tässä tulin kertoilemaan, että rustokoruahan ei saisi puhdistella desinfiointiaineella koska se kuivattaa hirmusesti ihoa ja sen myötä tulee haavoja. Kannattaa käydä ihan apteekista ostamassa teepuuölyä (hinta n. 5-8€) , se kuivattaa sen patin pois eikä kuivata sitä ihoa vaikka näin voisi kuvitella, mutta ei tietysti ihan ensimmäisellä käyttökerralla tepsi, itselläni ainakin toiminut. :)
- nyyhkynyh
Juu on jo tää mun patti lähten eikä tuo desifiointiaine näyttäny sitä ihoo haittaavan :) korvat kylläki palo aurinkoa ottaessa ja nyt kesii vähä mut ei se rustokoruu näytänny haittaava :Dd ja onneks pääsin patista eroon,, säikähin nii paljon. Ja korva on täysin normaali, itseasiassa lävistäjänikin ihmettelin ku se oli nii nopeeta parantunu siitä, ja kävin tänää siellä vaihaututtamassa toisen korun toho,, sellase helme ku lävistäjä ekaks steriloi sen nii ettei tuu mitääää jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3945917- 805288
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484316- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623400Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky503148- 432269
- 492195