Sekaiho??

APUAAAAA

Mä oon 13 vuotias tyttö ,jolla on punertavat posket ,mulla esiintyy finnejä ja ä mun iho on aikas kuiva.. Oiskoha mulla sekaiho?Mite mä saisin finnit vähkurii tai hillittyy mut sit ei kuitekaa kuivattais ihoo ja toi punaisuus vois vähä hellittyä?Nii mulla sit on mustapäitä ja ihohuokosii jonku verra. Posket ja nenä kuivuvat helpoiten.Mikä olisi hyvä tuote tälläiselle iholle? käytän nykyää Garnier pure 3in1 juttuu sit nivea stay clear kasvovesi ja vanulapulle sitte samalla lisään kasvoveden sekaan tota septidiniä ja sitte garnierin kosteusvoidetta mikä on jtn geelimäistä?Ja mulla ei oo aknee. Mulla on jtn 5 finnii tällä hetkellä.Ja johtuu tällä hetkellä kyl hormonaalisesta jutust mut joo.... voisko kukaa auttaa mua vai oonko toivoton tapaus?Vai teenks mä jotai vääri ku ihoani puhdistan ja iltaisin vaa pesen naamani

10

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian tujua

Voi kultapieni! Sulla on aivan liian tujut aineet! En tiedä ,mitkä olisi hyvät tuotteet sinulle. Toivottavasti kuitenki täällä jokun auttaisi sinua asiallisesti! Finnisi johtuu varmaankin hormoonisista syistä ,kun kerroit hormoonalisesta jutustas ni ehkä voisit keskittyy sekaihon tai kuivan ihon tuotteisiin?

• varoittava esimerkki

Kannattaa varata aika kosmetologille,joka osaa neuvoa juuri sinun ihollesi sopivan puhdistustavan ja siihen tarvittavat tuotteet.Säästyt varmasti paljolta vaivalta ja rahan kulutukselta,kun selvität jo tuossa vaiheessa mikä ihotyyppi sinulla on,ja kuinka sitä tulee hoitaa. Kaupat ovat väärällään erilaisia ihonhoito-ja puhdistustuotteita,joista tavallisen maallikon on todella vaikea valita juuri itselleen sopivimmat tuotteet,jos ei ole varma edes omasta ihotyypistään.Kokenut kosmetologi osaa sen sinulle varmasti kertoa,ja neuvoo myös oikeiden tuotteiden valinnassa,vaikka tokihan jotkut asiat selviävät vain ja ainoastaan kokeilemalla.Mutta näin vältyt ainakin täysin turhien ja väärien tuotteiden ostolta!

Jos olisin itse tehnyt saman,ja käynyt jo murrosikäisenä kosmetologin juttusilla,niin olisin välttynyt monelta harmilta..Nyt olen parikymppinen,ja yritän tehdä kaikkeni korjatakseni itse itselleni vuosien mittaan aiheuttamat vahingot,jotka johtuvat ihon huonosta puhdistuksesta,myöhemmin liiallisesta puhdistuksesta ja väärien tuotteiden käytöstä...Ja se ei olekaan sitten enää ihan niin yksinkertaista saati edullista..Mutta kai tässä vielä jotain on meikäläisenkin ihon suhteen tehtävissä :)

• ongelman alottaja

jätin eile septidin jutun pois ,mutta silti kuivu nenä ja posket ja huomasin et niiku ois vähä irronnu ihoo ku vissii kerkeny aika pahasti kuivuu... no yks laivas kosmetiikka osastol ku mutsi osti sekaihon tuotteita.. siis sellasii laadukkait ,joita ei joka marketist löydy hinta oli jtn 60e äiti on tykänny ja sit se myyjä suositteli mulle tota jaa sitte se sanoo ku tulee vähä ikää lisää mulle ni mul alkaa kuivumaa iho ,oli noloo ku se huomas et mulla olis kuiva iho .. kai ton akan sanois on jotaki perää? ja meikki on tosi kevyt.. siis käytän sellast värillistä päivävoidetta ja sit pikkuse puuteria ja sit ripsivärii käytän ..eikä se sit varmaa aiheuta kuivuutta ku nimeomaa ton mikä mul on täl hetkel se värilline päivävoide ni sen pitis kosteuttaa jonkun verran.. lisäää vastauksia?:)

• 15 v. tyttö

Kävin kosmetologilla ite ja sano että on sekaiho. Mul on jonki verra finnei ja nenäs mustapäitä ja t-alue rasvoittuu ja muuten kuivahko iho. Ostin kosmetologilta geelimäisen putsarin ja kasvovettä. Kasvovesi pitää olla ALKOHOLITON. Sano et kosteusvoiteen pitää olla kosteuttava ja ostin lumenen sekaiholle tarkotettuu kosteuttavaa voidetta. Suositteli myös seerumia mut en ostanu ku oli nii kallista. Lisäks suositteli kuoriin ihon kerra viikossa jonka jälkee rauhottava naamio.
        Toivottovasti apua! Muista puhdistaa&kosteuttaa aamuin illoin!

• aloittaja11111111111

joo meil taitaa olla suurinpiirtei samallaine iho:)

• aloitaja 12212222222

odotetaa sit et loppuu mun aineet ja sit vaihan tuotteet parempi laatuseen ja sekaihon putsariin.. sit meen laivalle tai sit meen stocman beaty vai mite kirjotetaankaan.. osaaks kukaa sanoo mitää hyvää tuotetta sekaiholle? en jaksa tehä erillistä palstaa jtn selvitetääks nyt täs palstas mua askartavat jutut.. tosin haluan nyt vain tietää mitkä ois hyvii tuotteita nimenomaan sekaiholle. Asiallisia vastauksia niinkuin on tullutkin jo:)

• etanapa

hyviä ja edullisia tuotteita joita voisit kokeilla on aptekista acon hajusteeton puhdistugeeli(noin 8e) sisältää glyseriiniä joka kosteuttaa-ei kuivata ihoa niin paljon kuin muut puhdistugeelit ja on riittosaa.kosteutukseen voisit kokeilla agualan-l.

• sekis

Decubalilla on hyvä puhdistusvaahto ja kasvovoide. Itselläni on toiminut nämä. Minulla siis myös sekaiho. Talvella erittäin pintakuivaiho ja muut aineet ovat tuntuneet ärsyttävän sitä entisestään. Hellävarainen puhdistusvaahto puhdistaa sekä hoitaa ihoa.

• anskuliini

EI MISSÄÄN NIMESSÄ NUITA GARNIERIN PURE JUTTUJA MITÄ LIE! minä itse käytin monta vuotta ihan vääriä tuotteita ja iho kiilsi ja luulin että mulla on rasvainen iho tms! sitte aloin käyttää miedompia tuotteita ja iho ei kiillä enää läheskään yhtä paljon!! ja paljon parempana on muutenki pysyny:)

• aloittaja1111

Kiitoksia neuvoista!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe