Hankinko SähköKitaran vai ei?

miettivä aa

Moikkamoi ! :) Minulla olisi ongelma.. haluaisin kitaran, olen jo halunut kauan kitaraa.. en osaa sillä mitään.. saisin kyllä kaverini, joka opettaisi minulle sähkökitaran tekniikkaa.. ELI ONKO MINUN JÄRKEVÄÄ HANKKIA KITARAA¨?

6

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rockrock

Tottakait on järkevää!! Eihän kukaan ole seppä syntyessään, eikä kitaraa tai mitään muutakaan instrumenttiä voi osata soittaa jos ei joskus aloita.

Jos vain innostusta riittää niin antaa palaa.. musiikki on uskomattoman hieno harrastus! :)

• varma asiasta.

wau, kiitti kannustavasta kommentista ! :) musiikki on aina ollu osa sydäntä ja aina olen halunnut osata soittaa kitaraa ! :)

• KoskiSeppo

Mikä ettei. Jos ostat sähkökitaran niin osta sen verran hyvä, ettei aloitus tyssää huonoihin välineisiin. Eli n. 150-200e hintainen olisi hyvä perustaso. Pääasia että kestää vireessä (kiinteätallainen olisi hyvä) ja että säädöt on tehty kuntoon. Oikeat säädöt voi tehdä kitaraliike, joku kitarapaja tai edistynyt harrastaja. Kitara on silloin helppo (kevyt) soittaa ja kestää paremmin vireessä. Vahvistimeksi esim. joku n. 100e hintainen mallintava vahvistin. Kokonaishintana 250-300e saat hyvät vehkeet tai käytettynä halvelmalla. Kovin kalliita kuitenkaan tuskin kannattaa ostaa ensimmäisiksi välineiksi, koska alkuinnostuksen jälkeen harrastus voi tyssätä. Niin mukava kuin musaa kuuntemalla ja laitteita hankkimalla onkin kitaran soitto aloittaa, niin ainut tapa oppia on harjoitella vaan riittävästi ja se on alkuvaiheessa joskus puuduttavaakin. Yritä harjoitella vähintään 15min joka päivä niin kehityt kyllä aika pian.

• aikoo hankkia

kiitos, oisiko mitään nettikauppaa/kauppaa josta saisi tuon hintaisia ja hyvän laatuisia kitaroita ja vahvistimia?

• Suppoo peräaukkoon:)
        aikoo hankkia kirjoitti:

kiitos, oisiko mitään nettikauppaa/kauppaa josta saisi tuon hintaisia ja hyvän laatuisia kitaroita ja vahvistimia?

anttila.net
        tunnetusti parhaat ja edukkaimmat
        ellos.fi

• Soitajal0n3r
        aikoo hankkia kirjoitti:

Thomann.de/fi :) tuolta ainakin itse pistän varmaan tänään tilaukseen :) ta Ibanez GRG170DX-BKN tollasen kitaran, hihnan ja muut oheisvälineet haen itse Lahtelaisesta musaliikkeestä (asun lahessa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe