Epäilen että en ole ainut nainen joka on lopen kyllästynyt miehien käytökseen ja sen takia yksinkertaisesti lopettanut miehiin yhteydenpidon. Ei ole sellaista naista jota ei joku mies olisi loukannut. Yksi omista kokemuksistani tulee siis tässä; muutama vuosi sitten tapasin miehen jonka uskoin olevan se oikea. Meillä oli kaikki hyvin ja jotenkin odottelinkin jo kosintaa. Sitten eräänä viikonloppuna lähdin tyttöporukalla kylpylään. Sunnuntaina palasin yhteiseen kämppäämme joka oli nyt puoliksi tyhjä. Mies oli tämän viikonlopun aikana kerännyt tavaransa ja yksinkertaisesti häipynyt. En nähnyt/puhunut miehelle lähes kuukauteen, hän ei vastannut soittoihin eikä muihinkaan tavoitteluihin. Lopulta sain hänet puhelimitse kiinni mutten saanut mitään selitystä tapahtuneelle. Kertokaa omat tarinanne.
vittumaiset miehet
9
209
Vastaukset
- .
Ei kerrota.
- Hahahahahaha
Hehe, tuohan on se vanha vedättäjä-femakko. Lienee nykyisin jo kuollut v*tutukseen?
- ..
Ei niin.
- ...
Ei kerrotakkaan.
- vain neitsyt mulle
Et taida olla neitsyt. Miehenä etsin neitsyttä. Ei minua kiinnosta nainen, joka on aiemmin ollut muiden kanssa seksisuhteessa. Jos et ole neitsyenä säilynyt niin älä uhmettele, että mies poistuu. Lisäät miinuspisteitösi kertomalla exästäsi, haukkumalla ey lisäpistyeitä saa vaan lisäät miinuspisteitä.
uusrenasanssin lisäksi elämme uusneitsyyden aikakautta.- HannuJyväskylästä
naulankantaan osuit! Muakin muiden nussima ja mun nussima vei vanhempiaan tapaamaan ja halusi perhettä sun muuta. Kelasin, että luuökoon mitä luulee, mutta mulle ei neitsyyttä menettänyt, joten panin sitä 8kk ja sitten jätin ja olen nyt iloinen kun olen tutustunut neitsyeeseen Thaimaasta erään matisivuston kautta. Menen tapaamaan häntä heinäkuussa ja jos on tosiaan neitsyt niin avioidumme varmaan nopeasti ja tuon hänet Suomeen.
- PASKAT
HannuJyväskylästä kirjoitti:
naulankantaan osuit! Muakin muiden nussima ja mun nussima vei vanhempiaan tapaamaan ja halusi perhettä sun muuta. Kelasin, että luuökoon mitä luulee, mutta mulle ei neitsyyttä menettänyt, joten panin sitä 8kk ja sitten jätin ja olen nyt iloinen kun olen tutustunut neitsyeeseen Thaimaasta erään matisivuston kautta. Menen tapaamaan häntä heinäkuussa ja jos on tosiaan neitsyt niin avioidumme varmaan nopeasti ja tuon hänet Suomeen.
No mitä tähän liittoosi kuuluu tänään ? eI tHAIMAASTA NEISYITÄ LÖYDY :d
- Mies Lapista
ja ennen tätä miestä ritolat ottivat muutkin mihet mutta kerrot tämän viimeisimmän tarinan vain, oksennus.
minä kun otan vaimon niin en sellaista ota, jota muut ovat paneskelleet. aiiä en tingi. en ole saastuttanut itseäni naisella itsekään vaan vaimotasolla etenen.
Hyi olkoon mitä lumppuja Suomeen mahtuukaan. Noniintaas. Itepä oot miehes valinnu. Vittuako se meidän vika on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349