Mitä teidän miesten päässä liikkuu, kun

ihmettelenpä vaan

te treffeillä vaikutatte olevanne kiinnostuneita ja niiden päätteksi lämpimän halauksen lisäksi suutelette, vaikka teillä ei ole sen jälkeen aikomustakaan ottaa/pitää yhteyttä.. Itselleni ei tulisi mieleenikään suudella tyyppiä, josta en pidä tai jota en haluaisi nähdä uudestaan. Ja nyt en puhu ekoista treffeistä..

15

1712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama pätee myös naisiin...

• tajuutsä?

panokaveri on eri kaveri....

• 20+2

Naisiin pätee samat jutut. Miksi puhutte, että nähdään uudelleen ja pidetään yhteyttä ja jopa olette myöhemmin sopimassa uutta tapaamista, mutta ette sitten kuitenkaan tapaa uudestaan vaan perutte tai katoatte tai ylipäätään ette pidä yhteyttä.

• mimimimomomo

Minulle ainakin käynyt niin, ettei suoraan treffien jälkeen ole ollut varma, että tahtooko toista nähdä enää. Sitten miettii asiaa hetken ja tuleekin siihen tulokseen, ettei se toinen olekaan sitä, mitä elämäänsä kaipaa. Sitä ei välttämättä aina ole ihan varma juuri treffien jälkeen.

Toisaalta suurin syy on luultavasti se, että ollaan pelkureita, eikä uskalleta suoraan ilmaista sitä. Helpompi esittää livenä, että kaikki on hyvin ja lopettaa homma puhelimitse/viestillä.

• rehellisyyttä niin

Niin jos homman todella lopettaisi rehellisesti puhelimella/viestillä :) Usein vaan käy niin ettei edes tuota vaivauduta tekemään.

Itselleni kävi niin, että treffien jälkeen mies halusi mitä ilmeisimmin tavata uudestaan, mutta eipä näin tainnutkaan todellisuudessa olla. Viestiin olisi voinut laittaa sen suoraan, eikä tökerösti "sopia" uusia ja perua "kiireiden" vuoksi :) Hassua touhua.

• totta turiset...

näihän se useinkin menee, että heti ei ole varma onko toinen se jonka pitäisi sytyttää sytyttää. Voihan hän olla muuten ihan mukava ja yhteydenpito voi jatkua ihan juttukaverina vaikka tuntennetta ihastumiseen ei olisikaan. Itse aluksi ihastuin liian helposti naiseen pelkän viestittelyn ja kuvan kautta ja odotukset oli liian suuret ja pettymys sitä suurempi kun sitä kipinää ei syntytkään puolin tai toisin.
        Nyt olen deittaillut 2kk naisen kanssa josta vasta nyt sain valokuvan (hän oli työkomennuksella) ja tapaaminen on ensiviikolla, suuria en odota tapaamiselta, mutta haluan kuitenkin nähdä hänet ehdottomasti livenä ja sitäpaitsi en ole vielä varma mitä hän minusta sitten ajattelee tällä hetkellä.
        Ei siinä tapaamisessa tarvi olla selvänäkijä kun jo näkee toisen ilmeistä mitä hän ajattelee, turha sitä on yrittää peitellä millään kliseillä.
        Vieläkin haluaisin tavata sen jalat alta vievän naisen, menkööt sitten syteen tai saveen, on se hurja kokemus ikääntyvällekin ihmiselle.

• Kokenut samaa

Tai treffit on olleet mitä mahtavimmat, huomaa että toinen tykkää ja on oikeasti läsnä. Sovittu seuraava tapaaminen ja puff.... täydellinen hilajisuus :(
      En minä osaisi esittää ja näyttää tunteitani, jos toinen ei kiinnostaisi yhtään. Pettymys on valtava ja se usko, hyviin ihmisiin vähenee entisestään.
      Surullinen juuri nyt...

• yks tyyppi

Joo, tuo ristiriita on aika outoa ja ärsyttävää. Mulle on kyllä esitetty joku (teko)syy varmaan aina.

• 2+20

Eli varmaan olet yrittänyt ottaa yhteyttä itse jo muutamaan kertaan mutta kaveri ei suostu vastaamaan?

• rukkasett

Kävin pari viikkoa sitten treffeillä yhden potentiaalisen naisen kanssa. Oli ihan kivaa, en kyllä hirveästi lämmennyt. Pari päivää myöhemmin soitin ja ehdotin uutta tapaamista, nainen sanoi että hänellä ei ole tässä sellaista kipinää mitä pitäisi olla. Minulla oli vähän samat fiilikset hänen suhteen. Minusta tuo oli älyttömän reilusti tehty häneltä! Kiitin häntä siitä rehellisyydestä. Ei jäänyt yhtään paha mieli.

Naiset sekä miehet! Olkaa rehellisiä niitä ihmisiä kohtaan ketä tapaatte, sanokaa ei jos siltä tuntuu! Toinen kun ei voi tietää mitä päässäsi liikkuu jos et sitä kerro, ja hiljaisuus on kaikista pahinta.

• Be honest

Niin totta! Ei kannata uskotella toiselle että suhteesta voisi tulla jotain, jos ei itsellään ole sellaista tunnetta.

• yksinkertaista

Suutelu kertoo paljonkin yhteensopivuudesta!

Jos suutelu ei miellytä, ei kiinnosta jatkossakaan tavata.

• fderdfedsege

Yksi juttu mikä ihmetyttää on, jos olen kiinnostunut, nainen lähtee vähän karkuun. Sitten jos en ole kiinnostunut, naisen kiinnostus herää ja hän alkaa kysellä mitä kuuluu, miksi en ota yhteyttä. Eli naisen mielenkiinto pitää herättää ja sitten pitää alkaa pelailla ajan kanssa?
      Sama pätee kyllä toisinkin päin. Liian helppo nakki ei ole kiva.
      On tää hankalaa, mutta vaikea on sanoa päin naamaa jotta sä et kiinnosta mua.

• rumamies

Mikä vit.tuu teitä naisia vaivaa. En ole ikinä päässyt edes treffeille.?

• ruma nainen

En määkään ! Mikä teitä miehiä vaivaa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe