kuka vois kertoo mulle minkä biisin sanat kuuluu jotenki näin: kuuletko sydäntä, se huutaa armoa,kipu sitä raatelee.... pliis olkaa kilttejä ja kertokaa:)
biisi
miramoromira
6
208
Vastaukset
- heinähattuheidi
juu haluun kans saada tietäää!!
- epätoivoneen
jos joku tietää ni kertokaa mahdollisimman nopeeta!! kuulin tän ja haluisin saada tietää mikä tää oli! pliiis kertokaaa minullee:)
- pillunkarva
joo hei nyt runkatkaa sitä vastausta ja vähän äkkiiii!!!!
- runqqu
spermat kyl lens näytölle mut mä en sitä vastausta kuitenkaa saanu
- panopupsu
hei mitä vittuu, mul tuli just samaa aikaa orgasmi ja hirvee panohalu. oikeesti voiksä panna mua? mitä ihmettä? voitko? raiskaa mut vaikka?
- panohupsu
kyl mä sua voin vähä nussailla jos säki haluut esim tökkii mua ;) mulki kyl panettaa iha hitostiii.... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840