Kyllä vaan komeat ja hyvännäköiset sekä tyylikkäät sinkkumiehet valkkaa ihan samalla tavalla naisia kun naisetkin yökerhoissa ja yöklubeilla! Kyllä näitä valkkaajia näkyy aina yökerhoissa ja baareissa! Varsinkin jos mies on todella komea ja hyvännäköinen sekä tyylikkäästi pukeutunut hänellä on vara olla valkkaaja! Eikä tollainen mies periaatteessa edes tavis naista halua ! Täällä paljon puhutaan,että naiset valkkaa mutta ihan samalla tavalla mitä itse oon nähnyt niin todella komeat miehet kiertää tavan naiset. Näin ainakin mitä yökerhoissa olen nähnyt ympäri maailmaa/Suomea. Kyllä oikeasti todella komea ja hyvännäköinen sekä tyylikäs mies haluaa mielellään itselleen myös sen kauniin vastakappaleen!
Todella komeat sinkkumiehet kyllä valkkaa yöelämässä!
Teppo_
3
177
Vastaukset
- Forest Boy
Carl! Miksi sä et käyttä sun fantsu real name?
- Valkkari valkkanen
Olipa hieno huomio *tapu tapu tapeti tap* Nytkö vasta tuon huomasit, eiköhän se ole selvää että ihmiset valitsevat tasoisensa kumppanin, ruma ruman, komea kauniin, tavis taviksen, näinhän se menee ja se on ok! Niin sen kuuluukin mennä, tosin poikkeusparejakin löytyy, esimerkiksi sellainen jossa nainen on kaunis ja mies ruma tai mies on hyvännäköinen ja nainen ei minkäännäköinen.
- Carl Sweden
Fantsu fantsuu, ota banskuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756