Olen ihan kivan näköinen, nuorekas ja normaali nainen! Mitä se "normaali" kellekkin tarkoittaa; olen psyykkisesti sekä fyysiseti kunnossa, talous ok, vakituinen työ jne...On todella vaikea löytää mukavaa, NORMAALIA, fiksua miestä! Missä ihmeessä voi tavata miehiä jos ei jaksa juosta kapakoissa (eikä sieltä ole löytynytkään), nettitreffit on myös nähty, ei kiitos enää!! Missä sinkku tapailee miehiä, missä te miehet liikutte kun haluatte löytää oman rakkaan itsellenne???? Yhden illan seksi jutut eivät kiinnosta, etsin ihan oikeaa, kunnollista ihmissuhdetta. Olen 48 v. Ei jaksa enää mitään "pelleilyjä" tai hetken huumaa (joskin sekin sittenjoskus menettelee, vaikka jää vähän tyhjä olo!!)
Vinkkejä vastaanotetaan vai pitääkö viettää tämäkin kesä ilman mukavaa mies seuraa?
Mistä löytää mukavan miehen ?
KesäheinäX
3
276
Vastaukset
- Ei ole,
suhteet ovat historiaa.
Kaveripiirin kautta ovat tulleet parhaat "ehdokkaat" eli ystäväni, jotka tietävät minun olevan sinkku, ovat kutsuneet mukaan tilaisuuksiin, joissa on ollut myös sinkkumiehiä ja/tai järkänneet yhteen sellaisen miehen kanssa. Sitäkään kautta ei kuitenkaan ole vielä löytynyt sellaista, jonka kanssa olisi toiminut kemiat.
- halutko osoitteen
Kaikki normaalit mukavat miehet on kotona kun ei ne usko et naiset haluaa sellaisia. Pelimiehet ja juopot sen sijaan kelpaavat joten kiltit miehet on kotona piilossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872