Mistä löytää mukavan miehen ?

KesäheinäX

Olen ihan kivan näköinen, nuorekas ja normaali nainen! Mitä se "normaali" kellekkin tarkoittaa; olen psyykkisesti sekä fyysiseti kunnossa, talous ok, vakituinen työ jne...On todella vaikea löytää mukavaa, NORMAALIA, fiksua miestä! Missä ihmeessä voi tavata miehiä jos ei jaksa juosta kapakoissa (eikä sieltä ole löytynytkään), nettitreffit on myös nähty, ei kiitos enää!! Missä sinkku tapailee miehiä, missä te miehet liikutte kun haluatte löytää oman rakkaan itsellenne???? Yhden illan seksi jutut eivät kiinnosta, etsin ihan oikeaa, kunnollista ihmissuhdetta. Olen 48 v. Ei jaksa enää mitään "pelleilyjä" tai hetken huumaa (joskin sekin sittenjoskus menettelee, vaikka jää vähän tyhjä olo!!)
Vinkkejä vastaanotetaan vai pitääkö viettää tämäkin kesä ilman mukavaa mies seuraa?

3

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole,

suhteet ovat historiaa.

• Kaveripiirin kautta ovat tulleet parhaat "ehdokkaat" eli ystäväni, jotka tietävät minun olevan sinkku, ovat kutsuneet mukaan tilaisuuksiin, joissa on ollut myös sinkkumiehiä ja/tai järkänneet yhteen sellaisen miehen kanssa. Sitäkään kautta ei kuitenkaan ole vielä löytynyt sellaista, jonka kanssa olisi toiminut kemiat.

• halutko osoitteen

Kaikki normaalit mukavat miehet on kotona kun ei ne usko et naiset haluaa sellaisia. Pelimiehet ja juopot sen sijaan kelpaavat joten kiltit miehet on kotona piilossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe