Muija lihoo ja mun halut hiipuu

Halut meni läskeistä

Vaimoni syödä mässyttää joka ilta tv ääressä.
Siitä on tullu lihava ja ruma. Ei tee enää mieli sen kanssa sexiä , halut on hiipunut.
Mitä mä teen?
Sanonko aivan päin naamaa, että olet ruma läski, siksi ei haluta.

26

1131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo tuota...

Sano sille että "mee vitun läski lenkille"

• worldlander

Suora puhe menee parhaiten perille ja vielä ukaasit perään!

• Nössön nössön

No lähe vetään, vai elättääkö se sut, kun siellä itket, jos homma ei sua miellytä?

• 10

Kannustat liikkumaan, lähdette yhdessä lenkille tai jotain muuta urheilullista harrastamaan. Ostat telkkarin ääreen jotain porkkanaa tai muuta fiksumpaa syötävää. Ja ehkä se mässäily jää sillä kun alkaa liikkumaan ja piristyy sitä myötä.

Jos lähdet läskiks haukkumaan voi mennä mässäily vielä pahemmaksi. Kannustamalla eteenpäin.

• Selkärankainen

Miksi miehen on tehtävä kaikki asiat jos kerran se nainen on se läski. Miehen on tsempattava, tehtävä terveelliset ruuat käteen asti ja mistään ei saisi sanoa mitään. Kyllä se on niin että ihmisen on itse pystyttävä saamaan itsensä kuosiin. Ei se ole toisen tehtävä palvella häntä kuin jotain lihavaa Buddhapatsasta ja urhata tälle ruokaa.

• Selkärankainen

Ei kai sitä muutakaan voi kun sanoa suoraan että rupea liikkumaan ja laihtumaan. Sano vielä että ei ole kovin seksikästä syödämässyttää ja kerätä massaa joka ilta. On se nyt kuitenkin fiksumpaa sanoa suoraa kun mennä ja pettää vaikka.

• Lihasta peliin

Ruikuta sitten vasta kun olet pumpannut itsesi sellaiseksi Vin Diesel / The Rock tyyppiseksi lihaskimpuksi. Vaimo parkasi syö suruunsa haaveillen näistä ihanista uroksista kun joutuu katselemaan sinun surkeita siimakäsirimpuloitasi ja kulahtanutta turpaasi päivät pitkät.
      Vai oletko jo kenties sellainen lihaskimppu? Siinä tapauksessa voit vihjata vaimollesi että voi etsiä itselleen paremman miehen, kun tuollaisen netissä roikkuvan ruikuttajan.

• lahseh

Lihaksikkaalle mehelle kuuluu trimmattu, nuori nainen. Normaalivartaloinen rimpulakäsi ansaitsee normaalivartaloisen naisen. Ei luulisi olevan vaikeaa ymmärtää peruslogiikkaa.

Jostain syystä naiset pitää oikeutenaan saada aina tasoaan parempaa miestä. Komea mies ansaitsee naapurin liisan ja rimpula kivoilla kasvoilla ansaitsee lihavaa. . . Lihavat miehet tai rumanaamaiset pysyy yksin. Ja tässähän ei ole miiiitään ihmellistä ja väärää.

• RiksRaks
        lahseh kirjoitti:

Lihaksikkaalle mehelle kuuluu trimmattu, nuori nainen. Normaalivartaloinen rimpulakäsi ansaitsee normaalivartaloisen naisen. Ei luulisi olevan vaikeaa ymmärtää peruslogiikkaa.

Jostain syystä naiset pitää oikeutenaan saada aina tasoaan parempaa miestä. Komea mies ansaitsee naapurin liisan ja rimpula kivoilla kasvoilla ansaitsee lihavaa. . . Lihavat miehet tai rumanaamaiset pysyy yksin. Ja tässähän ei ole miiiitään ihmellistä ja väärää.

Minä en ole trimmattu enkä nuori nainen.
        Olen normaalivartaloinen ja nätti keski-ikäinen ja minulla on komea lihaksikas mies jolle minä olen maailman ihanin nainen. Just kertoi sen taas. Minä en kyllä koskaan ole pitänyt sitä oikeutenani mutta onnekas kyllä olen varsinkin kun miehellä on vielä kultainen sydänkin. Tiedän silti ansainneeni hänet kun tästä nyt taaksepäin elämääni aattelen. Ei paha, nuorena naisena nuoret miehet sanoivat minulle että mene kotiin kasvamaan lauta ja en tosiaan ollut suosittu tyttö mutta nyt sitten näin.
        Vierelläni on tänä päivänä mies jollaisia ei montaa suomesta löydy. Ei ulkonäöllisesti yhtä komeaa eikä noin ihanaa luonnettakaan. Ja tiedoksi että olen esteetikko, tiedän kuka on komea ja kuka on kaunis koska leeputan silmiäni aina kauniissa ihmisissä ja asioissa.

• lkjbnoh

Ei hätää, luultavasti se dumppaa sut kohta ite niin saat sitte porata ja väittää et ei vituta vaik vituttaaki. :)

• per.se liikkeelle

Osta sille kuntosali jäsenyys 6 kuuksi ja sano et nyt alat kuntoilee. Jos ei ala niin jätä se

• pöööööö

Onkos naisesi pusertanut montakin kyrpäsi ruiketta maailmaan ja sen takia väsynyt ja rupsahtanut? Saa raukka vielä pestä ruskeita paskahousujasi ja siivoilla jälkiäsi. Kyllä siinä mielenterveysruokaa tarvitseekin.

• Jenefer

Miksi ette harrasta liikuntaa yhdessä? Jos et kannusta vaimoasi liikkumaan tai muuten et rohkaise häntä hänen elämässään niin tv:n tuijotus herkkujen kera on oire eli seuraus jostain syvemmästä ongelmasta, syy on jossain muualla ja syytä pitäisi alkaa hoitamaan eikä oiretta.

Ihmiset voi henkisesti todella pahoin tässä yhteiskunnassa, kannattaa hankkia yhteistä tekemistä ja hyvä parisuhde perustuu toisen arvostukselle ja kunnioitukselle, jossa jaetaan ilot ja surut yhdessä.

• fjw0+

terveys reistailee lapset valvottaa väsyttää sehän naisen pilaa ja jos laiska liikkumaan tai esteitä. jos henkinen kantti heikko.

• Oma etu vai toisen?

Perustuuko suhteesi pelkälle seksille? Ei ihme jos vaimosi oireilee, nainen tarvitsee läheisyyttä, lämpöä, hyväksyntää, arvostusta, kannustusta ja kunnioitusta. Mene itseesi, ja mieti miten toimit puolison roolissa vaimoasi kohtaan?

• Yök mikä asenne

Kuinka pinnallisia teidän parisuhteenne hyvät ihmiset oikein ovat, jos toisen arvostus ja tätä kohtaan tunnettu rakkaus ja intohimo ovat sidoksissa painoindeksiin?!?

Minulla ja miehelläni on painoeroa 80 kiloa, eivätkä mieheni vaakakupissa paina todellakaan lihakset. Siitä huolimatta että olen itse hoikka, mieheni on ylipainostaan huolimatta minulle rakkain, ihanin, paras, haluttavin ja kiihottavin mies mitä maa päällään voi kantaa. JOKAINEN ihminen tarvitsee läheisyyttä, lämpöä, hyväksyntää, arvoa, kannustusta ja kunnioitusta, ja on aivan helvetin väärin puolisoa kohtaan, jos niiden saaminen on sidoksissa ulkonäköön.

• Rakastan ISOSTI!

Sulla on tosi syvällinen, hyvä asenne! Meillä on niin, että minä, rouva olen, niin lihava, että hirvittää ja rakas mieheni on niin laiha, että hirvittää ja hyvin menee. Rakkautta riittää!

• oo

Mulla sama tilanne, ihanampaa miestä ei voisi olla!:) Eikä 35 kg suhteen aikana oo aihe valittaa toisen ulkonäöstä, ei se rakkaus sitä katso.

• bubi-huuhkaja

Arvostaisin naistani tosi paljon vaikka hän olis 30 kiloa painavampi, ja voitaisiin jatkaa hyvinä kavereina. Halut tosin menis.

• Tasa-arvoa

No, ite tavallaan symppaan kirjoittajaa vaikka oletankin olevan provoa....

Olen nainen, mutta kyllä muakin häiritsee aivan sairaasti se, että komea ja lihaksikas mies on muuttunut 6vuodessa 20kg painavammaksi kasaksi sohvan nurkkaan. Itse liikun paljon ja huolehdin muutenkin itsestäni, joten voin ihan sanoa että ei se mun tasolla ole. Ei tosiaankaan. Paremmat tulotkin mulla on.

Pinnallista, kyllä. Selkärangatonta olla sanomatta suoraan, kyllä. JA vieraissakin käyn, en muuten ees usko yksiavioiseen suhteeseen (ja soisin kumppanillekin saman jos hän sitä tahtoisi)

JA RAKKAUDESTA huolimatta, kyllä se paino aivan varmasti ainakin jossain määrin aina kumppania häiritsee.. Jos uskaltaa olla itselleen aivan, aivan rehellinen.

PS. Aivan pakko laittaa tähän, KOOLLA on merkitystä kaikille muille paitsi lihaville naisille ja pieni munaisille miehille.. Provosoitukaahan vaikka siitä :P

• 9+3

Ajatustapaasi jatkaen: yksiavioisuuteen uskovat kaikki, paitsi ne jotka eivät siihen kykene.

• G=9.80665m/s2

Fysiikan 6. peruslaki: jos maan vetovoima on suurempi kuin naisen viehätysvoima ei aktio onnistu.

• EXHelttanaama

Itse heräsin totuuteen nähdessäni itsestäni kuvan, jossa makkarat pilkistivät lyhyen topin alta ja naaman alla roikkui ikävä heltta.. Ota naisestasi kuva ja jollain tyylillä ujutat sen yhtäaikaa vanhojen hoikempien kuvien kanssa hänen eteensä, TOIMII!!

• nnnnnnn

Minun mieheni taas ei koskaan huomauttanut mun liikakiloista, vaikka niitä kertyikin runsaasti sen seurauksena, että sairastuin tosi pahasti, enkä pystynyt enää urheilemaan niin kuin ennen.
      Sairastuminen oli minulle ihan hirveä takaisku ja se jo masensi niin, etten tehnyt muuta kuin syönyt. Sairaus vei myös liikuntakykyni tosi huonoksi.

Päätin kuitenkin toivuttuani ruveta liikkumaan pikkuhiljaa. Alku oli vaikeaa ja takaiskuja tuli, mutta lopulta sain kiloni pois ja mieskin innostui samallla lenkkeilemään ja myös häneltä lähti 10 kg painoa pois.

Oli mukava huomata, että kiloja lähti ja kunto kasvoi.

Sinun on vaan saatava vaimosi aloittamaan liikunta ja lopettamaan mussutus :)

• Lannis

Suora puhe on parasta, ei pidä peitellä omia arvojaan parisuhteessa.
      Lihavuus on sairautta johon puuttumalla sitä voidaan hoitaa, laitat kovan kovaa vasten ja vaimon lujille.
      Päättäväisesti asiaan tarttumalla siihen voi puuttua, turha märehtiä sitten vuosien päästä.

• ylipainoovai

Sama juttu täällä kuin ap:lla. Nainen 160cm ja 125kg, 5v sitten 70kg..
      Ei jaksa enää liikkua ja jalkojen kanssa alkaa olla ongelmia painon takia, mutta syö ja syö vaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      164
      3583
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      53
      2040
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1098
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1034
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe