Etäsuhde ja kihloissa?

nm

Onko kenellä kokemuksia siitä että elää etäsuhteessa ja menee kihloihin?

5

1128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpsö nainen

      Ei ole kokemusta... vielä...
      Meillä on välimatkaa 100 km eikä yhteenmuuttamisesta ole ollut puhettakaan. Olen sanonut, etten halua naimisiin, mutta sormuksen kyllä joskus... sitoutumisen merkiksi.
      Viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että se aika saattaisi pian olla käsillä :)

    • rakkaus kestää

      Itsellä on kokemusta, tällä hetkellä juuri. Oltiin seurusteltu poikaystävän kanssa 6kk ja välimatkaa oli sillon 60km.. Kunnes jouduinkin muuttamaan lastenkotiin ja siellä ollessa välimatkaa tuli reilu 200km nähtiin vain viikonloppuisin ja loma-aikoina. Päivässä puhuttiin puhelimessa n. tunti. Vaikeaa se oli. Kun seurustelua oli takana hiukan reilu 8kk poikaystävä kosi (: Ja nyt kun olen jo päässyt pois lastenkodista muutin äitini luokse asumaan ja välimatkaa on vieläkin n.50km mutta onnellisesti ollaan vieläkin yhdessä ja nähdään aina kuin vain työt sallii. yleensä hän täällä tai minä hänen luonaan, Elikkäs nähdään 4-6kertaa viikossa ellei satu olemaan vapaat sopivasti. Syksyllä päästään viimein muuttamaan yhteiseen kotiin. Ja meillä tää on onnistunut ainakin hyvin. Vaikka laitos aikoihin ikävä raasto pahasti, toisesta ei kuullut välttämättä jokapäivä edes, ja suurimmat jutut kerkesi kertomaan puhelimessa, eikä ehtinyt hirveästi höpötellä turhia. Mutta kaikki se palkittiin aina viikonloppuisin kun pääsi rakkaan kainaloon ja sai vain olla (: Jos se on todellista rakkautta se varmasti kestää kaiken, kunhan vain panostaa siihen. Ei sitä tiedä kuin kokeilemalla.

    • Airo

      Mieheni on merikapteeni ja etäsuhteessa on tullut elettyä vajaa neljä vuotta.. Ajatus kihloihin menemisestä on ollut jo pari vuotta molempien mielessä, mutta silti molemmat varovaisia asian suhteen, koska pelkäämme, että mieheni työreissut saattavat jossain vaiheessa tehdä suhteestamme vaikeamman. Itse haluaisin jo sitoutua, mutta mieheni ammatin takia kunnon sitoutumista tapahtuu tuskin koskaan.. Vaikka mieheni onkin puolet vuodesta kotona, kun tekee muutaman viikon töitä ja sitten on taas saman verran kotona, viikot yksin kotona ovat raastavia ja tuntuvat äärimmäisen pitkiltä.. Varsinkin kun yhteyttä laivoihin ei aina edes kunnolla ole.. Mitä useammin mietin kihloja ja etäsuhdetta, olen tullut siihen tulokseen, että jos suhde ei sittenkään tule kestämään pitkiä työreissuja, on parempi ettei edes koskaan mennä kihloihin.. Suhteen purkaminen tuntuisi silloin helpommalta..

    • farawaylove

      Olen ollut nyt kihloissa 8kk miehen kanssa joka asuu Yhdysvalloissa ja tuona aikana ollaan nähty kolme kertaa (yhteensä 9 viikkoa). Hyvin on toiminut, kun olosuhteiden vuoksi on pakko ja molemmat ovat kuitenkin ehdottoman sitoutuneita tähän suhteeseen. Tieto siitä, että erossa olo ei ole ikuista tietenkin helpottaa asiaa. Toivon mukaan jo ensi vuonna päästään saman katon alle.

    • oioioioioi

      olen 31 v mies ja olen kihloissa naiseni kanssa.välimatkaa 260 km.näemme joka vko vaikka olemme töissä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe