minkä ikäselle miehelle sopii vai sopiiko kellekään?
kauluspaita
12
173
Vastaukset
- Jonathan*
Sopii vain kauniskasvoisille valkkaajamiehille, kuten mulle ja Carlille ja Star M:lle ja Forest Boylle.
- 777 7 77777
ei ollut kyse tukholmalaisesta paidasta
- hotpot10
Puhtaan valkoinen kauluspaita sopii kaikenikäisille, eikä ole pakko olla solmiota edes paidan kanssa. Hihoja voi vähän rullata ylös niin että näkyy lihaksikkaat kyynärvarret.
- realismus
Erittäin kauniskasvoisille miehille jotka juhlivat tukholmalaisissa yökerhoissa - huom! paitojen tulee olla erittäin hienoja ja kasvojen äärettömän kauniita.
PS, kauluspaita sopii kaikille ja varmaankin moni yksinäiseksi jäänyt mies saisi vähän vipinää elämäänsä jos kerrankin pukeutuisi ihmistenlailla!Pöh, minulla on joka ainoa päivä viikonlopun kotonaröhnötyspäivät poislukien kauluspaita päällä, eikä varsinaisesti voi puhua vipinästä. Tässä kohdassa alkaa palstalaulu siitä, miten mitään ei kannata tehdä kun palkkio ei ole sataprosenttisen varma.
Noin muuten ihmettelen kysymystä. Niitä alempitasoisille taannoin ehdotettuja rokkikukko- ja räppikingityylejä voi syystäkin kritisoida, mutta en ole koskaan ymmärtänyt miettiä peruskauluspaidan sopivuutta.- realismus
LordBoredom kirjoitti:
Pöh, minulla on joka ainoa päivä viikonlopun kotonaröhnötyspäivät poislukien kauluspaita päällä, eikä varsinaisesti voi puhua vipinästä. Tässä kohdassa alkaa palstalaulu siitä, miten mitään ei kannata tehdä kun palkkio ei ole sataprosenttisen varma.
Noin muuten ihmettelen kysymystä. Niitä alempitasoisille taannoin ehdotettuja rokkikukko- ja räppikingityylejä voi syystäkin kritisoida, mutta en ole koskaan ymmärtänyt miettiä peruskauluspaidan sopivuutta.Tällä palstalla on paljon juttuja, jotka "hämmästyttävät, kummastuttavat pientä lukijaa"....
- Stocholmn Night
Carlille,Forest boylle,Star M,Jonathan miehille pitää olla todella laadukkaita mielellään Tukholmasta ostettuja ensiluokkaisen laadukkaita ja tyylikkäitä todella hienon näköisiä kauluspaitoja. Nämä miehet jos joutuvat pukeutumaan Suomalaisten liikkeiden kauluspaitojen uskon että ovat masentuneita ja itku pääsee jos ei ole Tukholmasta hankittu kauluspaitoja. Nämä herrasmiehet ovat kaikki ensiluokkaisen laadukkaan näköisiä ulkonäöltään ja tyyliltään joitten perässä naiset juoksevat Ruotsin laivalla.
Emmä nyt tiedä sopiiko se oikein kellekkään. Tietysti sen onkin tarkoitus luoda tiettyä imagoa, arvokkuutta ja juhlavuutta. Mutta kun en itse ole pukuihmisiä, niin en kauheasti annan arvoa vaatteille.
Ehkä se sopii pikemminkin just jonkun imagon luomiseen, kun itse ihmisen päälle varsinaisesti. Poliitikko, virkamies, kaupparatsu tms. Niille ne kaiketi sopii.
- 20
teevadit kirjoitti:
Ehkä se sopii pikemminkin just jonkun imagon luomiseen, kun itse ihmisen päälle varsinaisesti. Poliitikko, virkamies, kaupparatsu tms. Niille ne kaiketi sopii.
ATM:lle kauluspaita ei sovi, paita ja muu olemus eivät natsaa yhteen.
- Glääh
teevadit kirjoitti:
Onkos tämä ketju kokonaan vain sen "erittäin komeat sinkkumiehet" -vatipään parodiointia, vai pitääkö joku oikeasti kauluspaitoja jotenkin ihmeellisinä vaatteina?
Kauluspaitojahan on vaikka minkä tyylisiä. Eivät ne läheskään kaikki mitään pukupaitoja ole.Tuskinpa mies siitä kovin virallisen näköiseksi muuttuu, jos kiskaiseen päälleen jonkun lohikärmeskuviolla varustetun kauluspaidan, tai vaikkapa mustan lyhythihaisen kauluspaidan.
Kauluspaidassa vaatteena ei ole kyllä yhtään mitään ihmeellistä, kunhan valikoi sen tilanteen mukaan. Jollakin mökkireissulla fiini kauluspaita näyttää lähinnä urpolta, kun taas vaikkapa asiakaspalaverissa se toimii oikein hyvin. Eihän ihmisen tarvitse ylipäätään pukeutua vapaa-aikanaan samoin kuin työpaikalla.
Voihan Tukholma ja laivaristeily ja todella komeat sinkkumiehet sentään!
- naaraanhaave
Olisi ihanaa tulla aamukahvipöytään pelkässä miehen valkoisessa kauluspaidassa, sellaisessa jossa on vielä miehen oma ominaistuoksu mukana. Oooohh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948