Morjens palstalaiset,
halusin tulla kertomaan että aiemmin täälläkin kirjotellut
jaska on poistunu keskuudestamme. rauha hänelle.
liian kova vauhti autolla vei miehen pari viikkoa sitten.
jaska oli hyvä jätkä vaikkakin liian aggressiivinen kuten
muistanette. kuitenkin loppupeleissä ihan hyvä tyyppi.
tässä muistellut menneitä. toivottavasti tekin.
jaska on poissa
18
179
Vastaukset
- Sex-toveri
Seurusteletko itse?
- no niin
Kyseinen äijä on oikeasti poissa. vois vähän kait kunnioittaa sitäkin vaikka onkin kiva leikkiä asioilla.
sen sijaan sinua kiinnostaa seurustelut. rauha jaskalle. - trollaillaan
Trollipalsta on trollipalsta.
- jaska hyvä jätkä
ei pysyny jaskallakaan auto lapasessa.
muistoa kunnioittaen:
- Riku - ylemmältä me
Muistoa kunnioittaen Tavja ja kumppanit.
- ymnjwtymhn
Olisin oikeasti pahoillani. Ellen tunnistaisi ainakin kahta tässä ketjussa olevaa kirjoitusta, aloitus mukaan lukien, jaskan itsensä kirjoittamaksi.
Jaska, aika väsynyttä huomionhakua. Mee nukkumaan.- anonyymi muumi.
ilman varmaa tietoa et tunnista
- Jaska.
Olen Kuusaan urheilutalolla pylly pystyssä taas maanantaista lähtien. Aikaa en osaa vielä tarkalleen sanoa milloinka saavun. Olen paikalla jos skootterini näkyy pihalla.
- -Jaska7....
Sinua tuskin näkyisi missään jos aika ja paikka sovittaisiin, heheh :D
- Helge23
Mulla scootterissa remmi pitää ääntä. Sc2 helkama...onko muilla vastaavia ongelmia?
- aikuinen mies.
tai sitten et mopolla saati skootterilla enää kehtaa edes ajaa koska " ne on niinq nuorten ajopelejä niinq "
ja ikääkin kun on 23 niin ei voi ottaa vakavasti poikamaisine hymyineen
- Norjalainen luisteli
Ahhah, no kummastipa juttelin tänään jaskan kanssa. Kertoi, että oli lenkillä kompastunut johonkin, ja vasta myöhemmin tajusi, että käpyhän se oli. Käpy selän alaa, minä sanoin.. haha
- Marko PoP
Aikeissa olis vaihtaa Skoda Ladaan. Tietääkö joku noista päästöistä, haluisin mahdollisimman ekoystävällisen Ladan?
- paskajaska
Oliko Jaskalla kakkaa pyllyssä kuollessaan?
- Jaska.
paskajaska kirjoitti:
Oliko Jaskalla kakkaa pyllyssä kuollessaan?
Jos sinulla on kakkaa pyllyssä niin nuolen sen mielelläni pois.
- Perä-Marko ksnk.
miksi vaihtaa skoda pois, kun skodahan sopii pienipilisille työmiehille juuri sopivasti, ja kun on vielä aikaa kaapistakin tulla ulos.
onko markolla jo uusi dieetti taas päällä että rautaa nousisi enempi?
eikös laihuus auta puntinnostossa?
muotidieettejä perämarkon tyyliin "näin minä piilosta puhisen" tilu lilu.
kun äiti minut perämarkon jo pienenä poikana kasvatti niin että mennään muodin mukaan ja egon, niin tottahan sitä vttuiluakin tulee pitää taitolajina, eli jos "siihen väliin sillee sopivasti" ettei tule turpaan :)
muuten vaan pskahommia perämarko vääntää päivästä toiseen kun muut tienaa kotona löijäämällä. olisit nyt etsinyt edes siivoojan töitä ettei tarvi koko päivää seuhoa jossain kolkossa paikassa ja pitää se oma pikku peltilehmä sievästi piilossa. sitten vähän taas hymyillään.
mutta "enhän minä tosimies suoraan puhu" äiti opetti ja sillee, isä ties missä.. - -Jaska.
Taidan tietää sut Marko :)
Taidan tulla antamaan sulle turpaan ensiviikolla, nähdään :)
Olen tässä lueskellut viestejäsi jo pidemmän aikaa ja hyvin läheltä
liippaa... Odotahan kun näet mut talos edessä. ei tästä pitkä matka ole :)
samalla kylillä ja ollaan tavattukin. - -Jake.
-Jaska. kirjoitti:
Taidan tietää sut Marko :)
Taidan tulla antamaan sulle turpaan ensiviikolla, nähdään :)
Olen tässä lueskellut viestejäsi jo pidemmän aikaa ja hyvin läheltä
liippaa... Odotahan kun näet mut talos edessä. ei tästä pitkä matka ole :)
samalla kylillä ja ollaan tavattukin.Sen jälkeen et marko-rukka pääse minusta koskaan eroon ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760