Miten pettäjä jäi kiinni? Onko yleistä, että kakkonen käräyttää?

näinköhän?

Niin, miten teidän kokemuksissa pettäjät on jääneet kiinni? Miten on kärähtänyt vai onko joku käräyttänyt? Onko yleistä, että se on ns. kakkonen eli nainen/mies, jonka kanssa pettäjällä on suhde menossa? Jos saa "tuntemattomasta numerosta" viestin pettäjän toimista, niin onko se silloin aina tuo kakkonen, joka on viestin takana?

Ja jos tuollainen epämääräinen tyyliin "sinun olisi syytä katsoa mitä miehesi puuhaa" -viesti tulee, niin tarkoittaako se aina suoraan seksuaalista pettämistä vai voiko kyse olla muusta?

Meillä kävi nyt tuon kaavan mukaan.. mutta ei lopulta kuulemma ollut kyse kuin "ystävyydestä" ja miehen huonosta olosta tässä parisuhteessa...

38

2083

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beenthere7

Ei ole kyllä aina se kakkonen. Käräytin juuri noin läheisen ystävän miehen. Helpompi kun eivät tiedä, kuka viestin takana on.

Ja ystävyydestä, heh, se on klassikko. Kyllä se vaan tuossa tapauksessa "Ystävyys" on aika fyysistä melko varmasti. Sillä on helppo selitellä asioita. Ja jatkaa peliä. Miksi sitä ei ole tuotu heti avoimesti esille? Kaikki ystävät luulisi olevan reilusti puolisolle selvillä. Miksi salata?

Parempi miettiä omat toiveet ja tarpeet selviksi ja tehdä niiden perusteella päätökset. Jos jää roikkumaan epävarmana, saa aina takkiinsa.

• Tuntematon numero

on yleensä puhlinmyyjä tai joku vastaava. Saamasi viesti kertoo, että joku ehkä epäilee että seksuaalinen pettäminen saattaa olla siinä hilkulla. Eli mies ei kai ole pettänyt, mutta ei ehkä aina myöskään julista parisuhdettaan

• käräyttäjä

Kyllä täytyy minunkin tunnustaa että tälläinen viesti on tullut laitettua työkaverin vaimolle. Sen verran härskiä ja ikävää touhua mies harrastaa. Ja kehtaa rinta rottingilla vielä kehasta asiasta.

Tuntemattomana siksi kun samassa työpaikassa ollaan ettei harmia tule töissä.

Ja käräytys siksi että itsekin toivoisin jokaisen ihmisen käräyttävän mieheni jos aihetta olisi. Vaimon tai yleensä puolison tulee tietää mitä siippa puuhailee. Itse en haluaisi olla tietämättä.

• karix

Mää en ymämärrä tätä toisten juttuihin puuttumisen halua. Tulee mieleen ne vanhat ämmät jotka kuikuilee verhon raosta mitä muut touhuavat. Mitä se kuuluu sulle ?

ja lisäksi 'tuntemattomana ettei vaan mulle koidu mitään'.. hohhoijaa. Niinpä. Mitä se siis sulle kuuluu, pysy erossa.

haluaisit että sun mies käräytettäisiin jos se pettää.. mikä peruste se on toisten juttuihin/elämään sotkeutua.. Telkkarista tulee sitä draamaa, älä pelaa draamaa toisten elämällä, anna toisten elää omaa elämäänsä.

• samaamieltäkuinsä
        karix kirjoitti:

Mää en ymämärrä tätä toisten juttuihin puuttumisen halua. Tulee mieleen ne vanhat ämmät jotka kuikuilee verhon raosta mitä muut touhuavat. Mitä se kuuluu sulle ?

ja lisäksi 'tuntemattomana ettei vaan mulle koidu mitään'.. hohhoijaa. Niinpä. Mitä se siis sulle kuuluu, pysy erossa.

haluaisit että sun mies käräytettäisiin jos se pettää.. mikä peruste se on toisten juttuihin/elämään sotkeutua.. Telkkarista tulee sitä draamaa, älä pelaa draamaa toisten elämällä, anna toisten elää omaa elämäänsä.

Mä olen samaa mieltä sun kanssa. Miten kukaan luulee olevansa oikeutettu puuttumaan vieraan ihmisen parisuhteeseen kertomalla juoruja? Jos katsoo olevansa siihen oikeutettu, niin kertokoot edes naamatusten eikä vihjailemalla nimettömästi. Melkoisia luusereita nuo käräyttäjätkin, jos eivät uskalla face to face asiasta kertoa.

Vihastuttaa tuollaiset ämmämäiset ihmiset!

• käräyttäjä
        karix kirjoitti:

Kyllä mielestäni jokaisen ihmisen joka vääryyttä tekee pitäisi käräyttää ja heti. Paljon olisi mukavampi paikka asustella kun ihmisten olisi edes vähän vaikeampaa tehdä toisille vääryyttä. Minusta tämä käräytysvelvollisuus olisi jokaisen kansalaisuusvelvollisuus.

Ja sen en ole minä joka pelaa toisten elämällä draamaa, siitä huolehtii tuo petturi itse.

Aina puutun jos joku vääryyttä tekee toisille.

• ei tuntemattomana

Ja ihmisen joka puuttuu toisten elämään pitää uskaltaa tehdä se omalla nimellään. Käsittämätöntä käytöstä, että nimettömänä vihjaillaan asioista, jotka eivät kuulu kenellekään muulle kuin parisuhteen osapuolille.

Sinä toivot, mutta mistä tiedät, haluaako kaikki tietää?

• dgdxhf
        ei tuntemattomana kirjoitti:

Ja ihmisen joka puuttuu toisten elämään pitää uskaltaa tehdä se omalla nimellään. Käsittämätöntä käytöstä, että nimettömänä vihjaillaan asioista, jotka eivät kuulu kenellekään muulle kuin parisuhteen osapuolille.

Ei mitään syytä käräyttää omalla nimellä, jos tekee sen. Nimettömänä käräyttäminen antaa petturille mahdollisuuden puhua itsensä ulos ja puolisolle pahan mielen, mut uskon siitä että joku halusia olla ilkeä. Auttaa molemia yhtä aikaa.

En ole koskaan käräyttänyt ketään, eikä minun ajatus noudata rehellisyyttä. Mutta minusta se on oikeamielisin teko.

• nimettömänä kiitos
        ei tuntemattomana kirjoitti:

Miksi omalla nimellä? Pettäjä puuhaa vaimon/miehen selän takana, luultavasti huijaa myös kakkosta. Kun sellaisen tyypin käräyttää, on aivan oikein, että sen jotenkin tekee nimellä tai ilman. Hassua jos pettäjä odottaa toisilta avointa ulostuloa, kun itse elää miten sattuu. Eli sitä saa mitä tilaa. Olen itse lähiaikoina käräyttämässä yhden tyypi.

• paljon nähnyt

olen samoilla linjoilla ei kuin käräyttämään niin loppuu nuo pari suhteeseen sekaantumiset.......kyllähän ihminen on heikko ( rakastuminen on jotenkin julmaa) (kohtalonko oikkuja ?) mutta kuitenkin pitäisi pidättäytyä sekaantumasta naimisissa olevaan ja lapsia olevaan pari suhteeseen ....on suuri kärsimys ennen kaikkea lapsille kun vanhemmat eroaa se rikkoo jopa lapsen elämän aikuis ikään asti kun vanhemmat eroaa syrjä hypyn takia tulleeseen eroon.....voi kun ihmiskunta järkiintyisi edes vähän edes niiden pienten lapsi resssukoiden vuoksi on niin sydäntä särkevää nähdä mitä pahaa saavat aikaan nuo avio liiton särkijät ( mies sekä nainen)

• kerro motiivisi
        nimettömänä kiitos kirjoitti:

Miksi omalla nimellä? Pettäjä puuhaa vaimon/miehen selän takana, luultavasti huijaa myös kakkosta. Kun sellaisen tyypin käräyttää, on aivan oikein, että sen jotenkin tekee nimellä tai ilman. Hassua jos pettäjä odottaa toisilta avointa ulostuloa, kun itse elää miten sattuu. Eli sitä saa mitä tilaa. Olen itse lähiaikoina käräyttämässä yhden tyypi.

Miksi? Mikä on motiivisi? Välitätkö ihan oikeasti niin paljon tuntemattomista ihmisistä, että teet sen parantaakseen heidän hyvinvointiaan? Vai oletko kakkonen, joka haluaa kostaa pettäjälle sen, ettei pääse vaimoksi/mieheksi nykyisen paikalle?

Onko susta ihan oikein, että romutat petetyn elämän ihan ulkopuolisena ihmisenä?

• pari pointtia---
        kerro motiivisi kirjoitti:

Miksi? Mikä on motiivisi? Välitätkö ihan oikeasti niin paljon tuntemattomista ihmisistä, että teet sen parantaakseen heidän hyvinvointiaan? Vai oletko kakkonen, joka haluaa kostaa pettäjälle sen, ettei pääse vaimoksi/mieheksi nykyisen paikalle?

Onko susta ihan oikein, että romutat petetyn elämän ihan ulkopuolisena ihmisenä?

"Miksi? Mikä on motiivisi? "

Miksi siihen pitäisi olla mitään muuta motiivia kuin että tuntuu siltä?

KERRANHAN TÄÄLLÄ ELETÄÄN.

"Onko susta ihan oikein, että romutat petetyn elämän ihan ulkopuolisena ihmisenä? "

Mutta eihän kakko...siis käräyttäjä ole mitenkään vastuussa petturin toimista.

• pieleen meni

Kakkonen käräytti miehen koska mies oli hänen mielestään liian hidas tekemään ratkaisua. Toivoi käräyttämällä saavansa miehen.

• juttelitteko näin

Mistä tiedät asian olevan näin?

• kateellinen sisar

Onneksi meni kakkosen käräytys pieleen. Sinulla kävi onni. Eipä saanut tämä kys. kakkonen petturimiestäsi. Nyt miehellesikin tuli aikaa päättää, kenen kanssa aloittaa uuden kakkossuhteen. Kannattaa nyt kuitenkin pitää silmät auki, sillä ihan varmaa on, että miehelläsi on jo uusi suhde, mutta onneksi sinä saat pitää hänet. Nauti siitä ja ole ylpeä. Miehesi on selvästi sitä tyyppiä, joka tahtoo pitää kaksi naista eikä tule näin ollen ikinä sinua jättämään kakkosen vuoksi. Olet onnentyttö ja elämäsi on turvattu!

• kateellinen kakkonen
        kateellinen sisar kirjoitti:

Onneksi meni kakkosen käräytys pieleen. Sinulla kävi onni. Eipä saanut tämä kys. kakkonen petturimiestäsi. Nyt miehellesikin tuli aikaa päättää, kenen kanssa aloittaa uuden kakkossuhteen. Kannattaa nyt kuitenkin pitää silmät auki, sillä ihan varmaa on, että miehelläsi on jo uusi suhde, mutta onneksi sinä saat pitää hänet. Nauti siitä ja ole ylpeä. Miehesi on selvästi sitä tyyppiä, joka tahtoo pitää kaksi naista eikä tule näin ollen ikinä sinua jättämään kakkosen vuoksi. Olet onnentyttö ja elämäsi on turvattu!

Oho, joku on noussut ylös tänään väärä jalka edellä. Kuulostaa ihan kakkoselta, jonka tekemä käräytys ei ole onnistunut ja mies on jäänyt vaimon luo.

• kateellisille
        kateellinen kakkonen kirjoitti:

Oho, joku on noussut ylös tänään väärä jalka edellä. Kuulostaa ihan kakkoselta, jonka tekemä käräytys ei ole onnistunut ja mies on jäänyt vaimon luo.

Jos kakkonen käräyttää miehen ja pilaa miehen ihanan elämän, ilman muuta mies jättää kakkosen ja jää vaimon luo. Vain hullu mies jättäisi sellaisen vaimon, joka sallii miehen pettää ja iloitsee miehen kotiin jäämisestä käryn jälkeen. Seuraavalla kerralla mies etsii varatun kakkosen, niin käräytysvaara on huomattavasti pienempi.

• Kfoodolsllljjj
        kateellisille kirjoitti:

Jos kakkonen käräyttää miehen ja pilaa miehen ihanan elämän, ilman muuta mies jättää kakkosen ja jää vaimon luo. Vain hullu mies jättäisi sellaisen vaimon, joka sallii miehen pettää ja iloitsee miehen kotiin jäämisestä käryn jälkeen. Seuraavalla kerralla mies etsii varatun kakkosen, niin käräytysvaara on huomattavasti pienempi.

Ilkeilyksi menevät nämä viestit taas mutta valitettavasti olen samoilla linjoilla asiasta. Olen itse ollut avioliittoni aikana salasuhteessa ja tunnen useita muitakin, jotka ovat. Kerran kun on uskaltautunut pitempään salasuhteeseen, seuraava kerta on taas helpompaa. Tarkoitan niitä morkkiksia, ne eivät enää iske niin kovaa ekan kerran jälkeen. Lisäksi pettäessään sitä on mestari keksimään syitä, miksi se on oikein.

Nyt voitte heti unohtaa ne kommenttinne, että millaisissa piireissä pyörin kun tuollaisia kauheita ihmisiä tunnen niin monta. Ihan tavallisisissa piireissä, osa akateemisista ympyröistä ja toiset perusduunareita. Siinä on mm. pari kertaa käynyt niin, että kun itse olen pikkusievissä alkanut avautumaan jollekin kaverille touhuistani niin vastapuoli onkin tunnustanut samoja juttuja. Niin se vain on yleistä nykyään tuo pettäminen ja yhtä yleistä myös se ettei avioero ole mikään vaihtoehto kuitenkaan. Pienet lapset kun on niin ne täytyy kasvattaa isoksi ja sitten voi miettiä uudestaan sitä parinvalintaa.

Pettämisen syynä minulla ja monella muullakin on yhteensopimattomuus oman puolison kanssa. Eiköhän jokainen tiedä omasta avioliitostaan, onko se kunnossa vai ei. Jos harrastetaan jotain yhdessä, mökkeillään ja lomaillaan molempien mielestä tarpeeksi yhdessä, nauretaan ja sekstaillaan niin että molemmat nauttivat, viihdytään kotona sohvallakin välillä sylikkäin leffan ääressä, silloinhan suhde voi hyvin eikä pettää tarvitse. Ruuanlaitto, siivous ja lastenhoito yhdessä eivät ole yhtäkuin hyvä avioliitto.

Omasta ja monien muiden puolesta voin sanoa, että pitkän salasuhteen jäljiltä on turha uskollisuutta odottaa. Joku päivä osuu taas tielle joku jossa on sitä jotain ja vanhasta tottumuksesta suhteen aloittaminen on leikintekoa. Pöly kun laskeutuu, tosiaan.

• ap

Tässä tapauksessa olen itse lähes varma, että käräyttäjä oli tuo kakkonen. Viestin tyyli oli niin hänen tyylisensä ja lisäksi siinä oli yksi tietty kirjoitusvirhe, joka on juuri hänelle tyypillinen. Koskaanhan en 100% varmaksi saa asiaa tietää, tuolla tyypillä tuskin koskaan tulisi niin paljon selkärankaa olemaan, että sen uskaltaisi myöntää. Tunnen kakkosen siis itsekin vuosien takaa jo, on perhetuttu.

Itse mietin vain motiivia. Kaikesta päätellen hän ei miestä halunnut ja asian paljastumisen jälkeen halusi myös mieheni kanssa välit poikki -miksi ihmeessä? Hän olisi voinut olla mieheni "kaveri", jos minä olisin ollut pois kuvioista. Mutta kun minä olin kuvioissa, niin hän laittoi sen kummemmin selittelemättä välit mieheenkin poikki.

Olenkin miettinyt onko tämä kaikki ollut tuon naisen puolelta vain minuun kohdistuttunutta kiusaamista, halua kostaa jostakin? Ja siis, aiemmin olimme ystäviä, mutta ajan saatossa välit monestakin syystä etääntyivät.

• kostopa kosto

Meillä myös kakkonen paljastui tuttavakseni. Hän ei käräyttänyt miestäni, mutta kun asia tuli ilmi, niin sitten alkoi ilkeily- ja häirintäviestiä pukkaamaan minulle. Uskon, että näissä tapauksissa joissa kakkonen tuntee myös vaimon, on kyse myös jonkinlaisesta kateudesta ja ilkeydestä. Onhan se ihan eri asia ryhtyä kakkoseksi silloin kun ei vaimoa tunne eikä ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Ja todellinen luonne tosiaankin tuli esille, kun paljastumisen jälkeen alkoi vielä häirintäkin. Olisi nyt sentään luullut, että tuttavani ei olisi halunnut potkia enempää maassa makaavaa.

• ap
        kostopa kosto kirjoitti:

Meillä myös kakkonen paljastui tuttavakseni. Hän ei käräyttänyt miestäni, mutta kun asia tuli ilmi, niin sitten alkoi ilkeily- ja häirintäviestiä pukkaamaan minulle. Uskon, että näissä tapauksissa joissa kakkonen tuntee myös vaimon, on kyse myös jonkinlaisesta kateudesta ja ilkeydestä. Onhan se ihan eri asia ryhtyä kakkoseksi silloin kun ei vaimoa tunne eikä ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Ja todellinen luonne tosiaankin tuli esille, kun paljastumisen jälkeen alkoi vielä häirintäkin. Olisi nyt sentään luullut, että tuttavani ei olisi halunnut potkia enempää maassa makaavaa.

Kuulostaapa niin tutulta... Myös tämä nainen "pimahti", kun asia tuli julki. Alkoi kertakaikkiaan sellainen käytös, etten olisi ikinä ko. tyypistä uskonut. Ja itsekin olin täysin ihmeissäni, että jos hän kerran on ollut niin hyvä ystävä mitä on esittänyt, niin ei luulisi tuollaisia keksivän... Oli varmaankin luullut, että saa nimettömällä viestillä vain minut sekaisin, mutta en pääse jäljille. Ja niin vain pääsinkin. Taisi olla liian kova pala ylpeydelle.

No, tällaiseen kateuteen / (piilo)ilkeyteen liittyvää oli tapahtunut jo aiemmin monet kerrat.. eli siltä pohjalta en tuota juttua ihmettele. On vaan uskomatonta miten jotkut ihmiset ovat niin käsittämättömän hyviä näyttelemään jotain ihan muuta kuin mitä sisimmässään ovat. Jossain kohtaa sitten vaan "menee yli" ja sitten sekoaakin koko pakka.

• kostopa kosto
        ap kirjoitti:

Kuulostaapa niin tutulta... Myös tämä nainen "pimahti", kun asia tuli julki. Alkoi kertakaikkiaan sellainen käytös, etten olisi ikinä ko. tyypistä uskonut. Ja itsekin olin täysin ihmeissäni, että jos hän kerran on ollut niin hyvä ystävä mitä on esittänyt, niin ei luulisi tuollaisia keksivän... Oli varmaankin luullut, että saa nimettömällä viestillä vain minut sekaisin, mutta en pääse jäljille. Ja niin vain pääsinkin. Taisi olla liian kova pala ylpeydelle.

No, tällaiseen kateuteen / (piilo)ilkeyteen liittyvää oli tapahtunut jo aiemmin monet kerrat.. eli siltä pohjalta en tuota juttua ihmettele. On vaan uskomatonta miten jotkut ihmiset ovat niin käsittämättömän hyviä näyttelemään jotain ihan muuta kuin mitä sisimmässään ovat. Jossain kohtaa sitten vaan "menee yli" ja sitten sekoaakin koko pakka.

Meillä tämä nainen lähetti mm. FB:n kautta feikkiprofiililla viestin, että nyt ihan kaikki muka nyt tietävät mieheni pettäneen ja haukkui minua ties miten. Ihan samalla tavalla tunnistin hänet tietyista kirjoitusvirheistä, kun materiaalia oli häneltä kertynyt jo jonkin verran. Selkärangatonta, jos ei pysty ilkeilemään kuin salaa tai esim. tekstiviestillä. Puhelimessa ei kuitenkaan pystynyt puhumaan vaikka yritin.

En ollut itse varautunut siihen, että tämä nainen on tuollainen myrkynkeittäjä. Oli sen verran hyvin teeskennellyt ystävää ja lähetellyt siis aikaisemmin ystävällismielisiä viestejä. Tuli sitten hyvin nopeasti selvästi miehellenikin millaiseen tapaukseen oli sekaantunut. Ei tarvinnut miehen häntä haukkua mielipuoleksi tms., vaan nainen todisti sen ihan itse käytöksellään. Miehelle nainen lähetti sitten milloin seksikutsujaan, milloin uhkailuita tai kertomuksia siitä mitä on touhunnut muiden miesten kanssa. Taisi naista kovastikin harmittaa kun hänet jätettiin eikä saanut minua ja miestäni riitelemään ja eroamaan vaikka kuinka yritti soppaa hämmentää.

Vaikka olin itse se petetty ja järkytyksestä sekaisin, niin en kuitenkaan käyttäytynyt noin pimahtaneesti kuin tuo nainen. Ehkä se sitten on niin, kun toinen nainen tuntee petetyn, niin kaunat tulee esiin ja helpompi syytää loukkauksia kun tietää mihin iskeä. En jaksa oikein uskoa, että joku ihan vieras ihminen olisi jaksanut hyökätä kimppuuni noin aktiivisesti.

• ap
        kostopa kosto kirjoitti:

Meillä tämä nainen lähetti mm. FB:n kautta feikkiprofiililla viestin, että nyt ihan kaikki muka nyt tietävät mieheni pettäneen ja haukkui minua ties miten. Ihan samalla tavalla tunnistin hänet tietyista kirjoitusvirheistä, kun materiaalia oli häneltä kertynyt jo jonkin verran. Selkärangatonta, jos ei pysty ilkeilemään kuin salaa tai esim. tekstiviestillä. Puhelimessa ei kuitenkaan pystynyt puhumaan vaikka yritin.

En ollut itse varautunut siihen, että tämä nainen on tuollainen myrkynkeittäjä. Oli sen verran hyvin teeskennellyt ystävää ja lähetellyt siis aikaisemmin ystävällismielisiä viestejä. Tuli sitten hyvin nopeasti selvästi miehellenikin millaiseen tapaukseen oli sekaantunut. Ei tarvinnut miehen häntä haukkua mielipuoleksi tms., vaan nainen todisti sen ihan itse käytöksellään. Miehelle nainen lähetti sitten milloin seksikutsujaan, milloin uhkailuita tai kertomuksia siitä mitä on touhunnut muiden miesten kanssa. Taisi naista kovastikin harmittaa kun hänet jätettiin eikä saanut minua ja miestäni riitelemään ja eroamaan vaikka kuinka yritti soppaa hämmentää.

Vaikka olin itse se petetty ja järkytyksestä sekaisin, niin en kuitenkaan käyttäytynyt noin pimahtaneesti kuin tuo nainen. Ehkä se sitten on niin, kun toinen nainen tuntee petetyn, niin kaunat tulee esiin ja helpompi syytää loukkauksia kun tietää mihin iskeä. En jaksa oikein uskoa, että joku ihan vieras ihminen olisi jaksanut hyökätä kimppuuni noin aktiivisesti.

Voi, niin tuttua niin tuttua... Näitä tällaisia ihmisiä siis on muitakin.. Kyllä pitää ihmisellä itsellään olla paha olla, että tuollaista tekee... Samoin itse olin vähän pihalla asian jälkeen sen vuoksi, että itse olin järkyttynyt ja luulin, että minun kuuluu olla "sekavin" osapuoli, mutta siksi osoittautuikin sitten tuo toinen naikkonen.. Niin ikään hänen selkeä tavoitteensa oli saada mieheni eroamaan minusta, mutta ei onnistunut. Uskon, että hän itse ei ollut edes kiinnostunut miehestäni, halusi ainoastaan meille harmia.

• Kätevää.

Facebookin kautta.

• Kerro kerro

Minuu jäi kiinnostamaan tässäkin ketjussa useiden vakuuttelut rehellisyydestä ja kuinka oikein on käräyttää väärin tekijä. Käräytätkö muistakin vääryyksistä tuttusi?
      Soitatko heti poliisin kun näet tai epäilet nähneesi tutun tai työkaverin nousevan autoon vähänkään hiprakassa?
      Jos et soita ihmettelen.
      Entä kun työkaveri liiottelee työmatkoja verottajalle?
      Täytyyän tässäkin olla rehellinen.
      Kuinkas jos työmaalta jää jollekkin ylimääräisiä kyniä omaan taskuun? Vietkö itse tai käräytätkö jos työkaveri vie kopiopapereita mukanaan?
      Pienistä puroista kasvaa iso joki.
      Oletko todella niin rehti kun esitätä vai onko juorujen kertominen suurin intohimosi?

• muiden kautta

Kerro kerro, kaikilla ei ole omaa elämää.

• jgyitrsjsd

Just tätä samaa olen ajatellut... Aviorikosta ei enää löydy maan laista, mutta esim rattijuoppoudesta nalli napsahtaa.
        Mitä ihmeen "jaloa" on siinä, että mennään ronkkimaan sivusta päin toisten ihmisten parisuhdetta? Satunpa tietämään pari-kolme tapausta, jossa on "petetylle" ilmoitettu tekstarilla asiasta - täysin perättömiä juttuja. Ihmisillä on ilmeisesti oma elämä ihan hiton tylsää tai päin prinkkalaa, kun pitää kyylätä toisten liikkeitä ja tehdä heti sensaationhakuisia johtopäätöksiä! Viimeisin tapaus oli hyvän ystäväni miehen "käräytys" ; tämä oli paikallisessa lounaspaikassa parin viikon sisällä kaksi kertaa saman, "tarkkailijalle" vieraan naisen kanssa. Tämäpä sitten raportoitiin ystävälleni "varmana tapauksena" eli väitettiin miehen pettävän keskellä kirkasta päivää... Vieras nainen oli miehen työkaveri, joka oli koulutuksen vuoksi käymässä kaupungissa toiselta paikkakunnalta.

• Jaana

Itse olen huomannut joitain pareja jotka kaikessa hiljaisuudessa molemmat pitävät myös ulkopuolisia suhteita ja luulen etteivät välttämättä halua siitä sen julkisempaa. Nolaisin itseni ja ystäväni jos nyt menisin kertomaan että oletko huomannut miehesi seikkailuja kun ystävällänikin on kakkosmies.
      Sehän on heidän valintansa, ei kuulu minulle. Rattijuoposta voisinkin soittaa, kopiopaperit on jotenkin yhdentekeviä.
      Toisten asioihin sekaantuminen on typerää. Jokainen elää tyylillään.

• näin helposti

Mä lähetin tekstarin naapurilleni joka on nainen, et miehes paneskelee toista naista parasta aikaa. Sit se tuli kotiin töistä kesken työpäivän ja sai miehensä kiinni housut kintuissa.

• Huvinsa kullakin

Mitä hyödyit käräytyksestä? Saitko rahaa?

• ;))

Tekstarihäirintäkin on nykyään rikos, aviorikosta ei ole.
      Kumpi siis onkaan rikollisempi?

• yr

nainen teksta toisen miehe kansa sala

• kauk

olletko sä helvetin soke kun et tiedä mitä naises touhu sun selän takana

• Raaka totuus

Suomalaiset on vaan niin pirun nöyriä ja kyykkii jonkun ikivanhan moraalikoodin edessä - olette toistenne vanginvartioita. Miksi ei voi elää omaa elämäänsä puuttumatta muiden asioihin, eritoten parisuhteisiin, joiden vuorovaikutuksesta, sopimuksista ja tunteista teillä ei ole harmainta hajua?

Eri asia on puuttua kadulla tapahtuvaan väkivaltaan tai toisen terveyteen kohdistuvaan uhkaan ja siinä ei kovin usein nimettömät viestit paljon auta. Sisimmässänne olette pelkureita jotka ovat kateellisia siitä mitä muilla on.

Itselläni on vaimon kanssa hyvä avoin suhde menossa ja minutkin on käräytetty jo ainakin kolmesti "petturisikana". Meidän parisuhteen asiat eivät kuulu ulkopuolisille eikä haluta niitä kenellekään selitellä.

• sitä ja tätä

Ketjusta näkee selvästi että pettäjät haukkuvat "käräyttämistä" kannattavia ja miestään/naistaan uskottomuudesta epäilevät haluavat että "käräytetään". Huom., kärjistettynä.

Minun mielestä tämän asian voi luokitella suoraan 'mustaa ja valkoista'. Sananvapaus. Ja jos tämä ei pettäjiä miellyttäisi niin pitäkööt reippaasti housut jalassa 'vierailla mailla'. Mikäli pariskunta harrastaakin avointa suhdetta niin sittenhän ei ole hätää :) Tai vaihtoehtoisesti pysykööt ikisinkkuna. Muistakaa seitsemän kuolemansyntiä ;)

• NykyäänOnnellinen

En ole koskaan lukenut kumppanini sähköposteja, tekstiviestejä jne., mutta mieheni pitkään jatkuneen oudon käytöksen jälkeen (outoja poissaoloja, puhelimen jatkuvaa mukanapitoa jopa wc:ssä jne.) otin oikeuden omiin käsiini ja luin hänen tekstiviestinsä. Luin ainoastaan ensimmäisen, mutta jo sen avulla sain tietää miehelläni olevan suhde työkaverinsa kanssa. Suhde oli kestänyt jo kuukausia.

Heitin petollisen äijän ulos elämästäni, enkä ole katunut päivääkään.

• Mies40........

Jos vaimoni pettää en missään nimessä halua tietää sitä. Ymmärrän että pitkässä suhteessa voi tapahtua hairahduksia, kokonaisuus ratkaisee voin sulkea silmäni , siksi en halua ketään käräyttämään se ei kuulu muille. En voi muuta kuin ihmetellä näitä juoruämmiä, kenen etua ajatte????

• Pää pois pensaasta
        Mies40........ kirjoitti:

Jos vaimoni pettää en missään nimessä halua tietää sitä. Ymmärrän että pitkässä suhteessa voi tapahtua hairahduksia, kokonaisuus ratkaisee voin sulkea silmäni , siksi en halua ketään käräyttämään se ei kuulu muille. En voi muuta kuin ihmetellä näitä juoruämmiä, kenen etua ajatte????

Jos kokonaisuus ratkaisee, eikä pienillä hairahduksilla ole mielestäsi väliä, miksette sitten voin vaimosi kanssa avoimesti näistä lipsahduksista puhua?!

Ettei vain olisi niin, että se olet sinä, joka hairahtelee ja pelkäät, että joku "juoruämmä" käräyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe