Onko romantikka muuttunut, onko tilalle astunut romantiikan muovinen osasto, joka näyttää pinnalta hyvältä mutta on sisältä muovia, persoonatonta, ostettavaa, helppoa...Toivottavasti olen väärässä, sillä todellinen tunteiden palo, aistikkuus ja romatiikan nälkä on niitä asioita joita edelleen kaivtaan, niitä etsitään ja lopulta löydetään.
Rakkaus on suuri voima, intohimo elämän ylläpitäjä, tunne yltää pitkälle ja romantiikka kuuluu näihin kaikkiin!
Nykyromantiikkaa
2
367
Vastaukset
- laulutar
Parasta romantiikkaa on miehen kanssa kahdenkeskiset hetket lasten mentyä nukkumaan, voidaan istua terassilla kynttilänvalossa, jutella syvällisiä ja olla helliä toisillemme.
- Nomitässitten
Mua kiinnostaa, että mitä te nykyajan romantiikkaa halveksuvat oikein haluatte? Mun aivoissani ei ole mitään romantiikan käsikirjaa valmiina. Pystyn vain sellaisiin asioihin, joista olen kuullut tai joita olen nähnyt. Ja jos nainen ei itse tee aloitetta johonkin romanttiseen, niin ei mies välttämättä tiedä mitä romanttista tekisi naiselleen. Ja joskus tosiaan romanttiset asiat on pieniä, mutta huomaako kaikki naiset ne pienet asiat? Kuka tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392872Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282683100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442346Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201921Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401833Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571669- 381553
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä331447- 451373
- 261231