Onko romantikka muuttunut, onko tilalle astunut romantiikan muovinen osasto, joka näyttää pinnalta hyvältä mutta on sisältä muovia, persoonatonta, ostettavaa, helppoa...Toivottavasti olen väärässä, sillä todellinen tunteiden palo, aistikkuus ja romatiikan nälkä on niitä asioita joita edelleen kaivtaan, niitä etsitään ja lopulta löydetään.
Rakkaus on suuri voima, intohimo elämän ylläpitäjä, tunne yltää pitkälle ja romantiikka kuuluu näihin kaikkiin!
Nykyromantiikkaa
2
393
Vastaukset
- laulutar
Parasta romantiikkaa on miehen kanssa kahdenkeskiset hetket lasten mentyä nukkumaan, voidaan istua terassilla kynttilänvalossa, jutella syvällisiä ja olla helliä toisillemme.
- Nomitässitten
Mua kiinnostaa, että mitä te nykyajan romantiikkaa halveksuvat oikein haluatte? Mun aivoissani ei ole mitään romantiikan käsikirjaa valmiina. Pystyn vain sellaisiin asioihin, joista olen kuullut tai joita olen nähnyt. Ja jos nainen ei itse tee aloitetta johonkin romanttiseen, niin ei mies välttämättä tiedä mitä romanttista tekisi naiselleen. Ja joskus tosiaan romanttiset asiat on pieniä, mutta huomaako kaikki naiset ne pienet asiat? Kuka tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412