Tunnen paljon sellaisia karun näköisiä luolamiesmäisesti käyttäytyviä tyyppjeä, jotka saavat naista hyvinkin helposti. Rintakarvat ja parta rehottaa, hiki haisee kainaloissa ja naisia kaatuu. Tällaiset miehet antavat kai illuusion että he pystyisivät suojelemaan naistaan mahdollisilta uhilta. Ja tällainen tietenkin vetoaa klitoriksellaan ajattelevien naisten alkukantaisiin vaistoihin.
Tuttavapiirissä on myös jonkin verran sellaisia "kauniita" poikia jotka huolehtivat ulkonäöstään ja ovat kohteliaita kaikille mutta jostain syystä kaikki he ovat sinkkuja. Ja kyse ei ole mistään "tukholmalaisista valkkaajista" vaan ihan normaaleista suomalaisista nuorista miehistä.
Yhteenveto: Miehen tulee näyttää ronskilta panosonnilta saadakseen seksiä. Ja jos mies näyttää kiltiltä ja herkältä, hänelle tullaan vuodattamaan mieshuolia ja ihmettelemään "miksi sä muuten olet edelleen sinkku, eikö kukaan ole löytänyt sua? oot varmasti upea poikaystävä jollekin joskus"
Söpöt pojat eivät saa naisia
35
1915
Vastaukset
- 5
Myös miehen haju on tärkeä, naaraisiin vetoaa alkukantainen teston tuoksu.
Nämä hajuttomat ja mauttomat pikkuruutupaitaiset tukka sivulle kammatut ATM:t eivät vetoa naaraan alkukantaisiin vietteihin. - Mies1985
Katsoinpa tuota artikkelia ja siinähän tulikin taas oleellinen tieto naisista. Vaikka idoli on lapsimainen kakrumies niin silti tyttöfanit kuvittelevat hänelle groteskin ison kyrvän (anteeksi vain aikuismainen sanavalinta mutta se tuo sopivaa kontrastia) eli naiset ovat kaikissa ikäluokissa samanlaisia ja siivottomia mitä tuohon asiaan tulee.
- MGM
Mies1985 kirjoitti:
Katsoinpa tuota artikkelia ja siinähän tulikin taas oleellinen tieto naisista. Vaikka idoli on lapsimainen kakrumies niin silti tyttöfanit kuvittelevat hänelle groteskin ison kyrvän (anteeksi vain aikuismainen sanavalinta mutta se tuo sopivaa kontrastia) eli naiset ovat kaikissa ikäluokissa samanlaisia ja siivottomia mitä tuohon asiaan tulee.
Älä unohdu mutilaatiota.
- Rottweil
Itse kuulun myös ne söpöihin miehiin.En ole perinteisen karvaisen karjun näköinen ja pituuttakin on vain 175. Aika monen naisen suusta olen kuullut olevani söpö, mutta siitä huolimatta naisseurasta ei ole ollut teinivuosia lukuunottamatta puutetta. Onhan olemassa naisia, joille miehen pitää olla karski ja karvainen, mutta myös söpöillä miehillä on oma ihailijakuntansa. Minulle tuo naispooli on riittänyt hyvin, kun en omaa pakonomaista tarvetta olla haluttava kaikkien naisten silmissä.
Mielestäni totaalinen kelpaamattomuus johtuu jostakin aivan muusta kuin söpöydestä vs. karskiudesta. Väittäisin sen olevan itseluottamuksen ja vuorovaikutustaitojen puutteen. Toki tuolla yo. kommentissa esitetyllä tuoksullakin on vaikutusta monien naiste osalta, mutta myös söpö mies voi tuoksua naisesta miehisen hyvälle. - myös näin
ne karjut saa naisista itseään vastaavaa seuraa eli helppoja naisia. söpöt ja kohteliaat saa naisista kans itseään vastaavaa seuraa. ongelma on se että ne söpöt ja kohteliaat ei harrasta satunnaista seksiä toisin kuin tuo toinen ryhmä.
- Rottweil
Vai ei harrasta :) No ehkä kuitenkin olemme jopa satunnaisen naisseuran suhteen vähän vaativampia toiseen ryhmään verrattuna.
Enemmistö niin miehistä kuin naisistakin viehättyy sukupuolten välisistä eroista. Mitä suurempia ne on, sen parempi. Siksi poikatytöillä ja androgyyneillä miehillä on keskimäärin vaikeampaa parisuhdemarkkinoilla. Siis keskimäärin.
- dfghdfhdgf
hdfsghgfh
- Söpskä
Minä rakastan sellaisia söpöjä poikia, voi kun löytäisinkin sellaisen! Karvaiset, parrakkaat, epäsiistit ja hikiset miehet ällöttävät. Myöskin kaljamaha on aika turn off minulle.
- Niinpä niinn
Söpöihin poikiin ihastuu nuorena nuoret tytöt, mutta aikuinen nainen haluaa kyllä yleensä aikuisen miehen, eikä teinipojun näköisen miehen. Kyllä miehen kuuluu näyttää mieheltä ihan samoin kuin naisen naiselta, eikä miehen kuulukaan miltään kukkakaupalta tuoksua. Ei tosin hieltäkään.
Ja olet ihan oikeassa siinä, että liian kiltti mies ei ole kovinkaan kiinnostava. Jää sellainen mielikuva, että tyyppi ei osaa pitää puoliaan, vaan antaa kaikkien kävellä itsensä yli. Ei sellaista halyua kumppaniksi, eikä varsinkaan lapsien isäksi.- Sellasta.
Kyllä monet 30-40 vuotiaat naisetkin katselee niitä reilusti itseään nuorempia, 20-26 vuotiaita.
- 1908
Sellasta. kirjoitti:
Kyllä monet 30-40 vuotiaat naisetkin katselee niitä reilusti itseään nuorempia, 20-26 vuotiaita.
"eikä varsinkaan lapsien isäksi".....Perusteleppa????
- onnen lahjat
Oon ite tuollainen karski karju. Oman kokemuksen mukaan ne naiset, joista voisin koskaan millään tasolla kiinnostua seurustelevat juuri noiden nättien neitipoikien kanssa. Tasan ei mene onnen lahjat.
- 7
Tämä aloitus on ihan palturia. "Söpö" on oletusarvoisesti ihanteellinen tilanne olla naismarkkinoille mentäessä. Söpö voi nimittäin olla myös komea varsinkin vanhentuessaan mutta komea ei välttämättä ole söpö. Mies joka tasapainoilee feminiinisen ja maskuliinisen välimaastossa pystyy teoreettisesti viehättämään suurinta naisvalikoimaa.
- Romukauppias
Edellinen juttu on tosiasia.
Jos mies on oikealla tavalla söpön komea niin aivan varmasti on vientiä.
Kommentit söpöydestä voi tosin ottaa siten että ne ovat kohteliaisuuksia tyyliin "et ole miehekkään tai komea näköinen mut ihan söpö".
Kaikkein pahinta on olla just tällainen haalea maitonaama joka ei ole oikein hyvän eikä huononnäköinen, ei söpö eikä karu, ei komea eikä ruma vaan jotain kaikkien niiden väliltä oleva lähes peruspallinaama.
Kasvoissa pitäisi olla enemmän joko särmää tai sitten juuri tuota söpölyttä että naisia kannattaisi iskeä. Nimenomaan naamaa naiset kattoo ja kyllä silloin se oikea söpöys on valttia, se pitää vain erottaa siitä pehmeästä söpöydestä tai nössö söpydestä sekä siitä että söpöyttä käytetään tyhjänä kohteliaisuutena.
Ulkonäköäni ei mm. ole koskaan kehuttu, käytöstä kylläkin. Joku on tosin sanonut että olen hieman ruma, mutta suurin osa on keskittynyt siihen että miten seksitön olen.
Se kertonee paljon jos naiset vaikenevat ulkonäöstä ja puhuvat vain että "ei sytytä".
Söpöys sytyttää tietyn osan naisista takuuvarmasti. - Sivusta huudan
Huomionarvoista että osa ihmisistä ei erota kohteliaisuutta ja alistuneisuutta toisistaan. Siksi jotkut naiset luulee että söpöt ja kohteliaat antaa kävellä ylitseen ja karjut ei. Todellisuus on toinen, kovikset on usein nöyriä ja ujoja auktoriteettien edessä vaikka etukäteen ollaan niin kovaa poikaa...
- Romukauppias
Noinhan se juuri on.
Tuo asia vaivaa eritoten naisia.
He kuvittelevat että hyvätapainen ja kohtelias joka vielä huomioi naisia, kuuntelee heitä on joku avuton tossu.
Tositilanteessa sitten ne ovat usein ne kovista niin olevat joilla menee ne löysät housuun.
Se johtuu siitä että pinta käytös ja olemus naiselle ovat heilel se todellisuus. He eivät osaa katsoa yhtään syvemmälti. Monet myös luulee, että mitä isompi mies sitä pahapäisempi. Todellisuudessa se iso mies voi olla hyvinkin arka ja pelokas. Ja pieni mies hyvinkin ärhäkkä ja päällekäyvä.
Laitappa kuva millainen on tämä söpö mies, josta kirjoitat. :-)
- ?
Olisiko tässä söpö mies? Vaikka ei suomalaisen näköinen olekkaan niin veikkaisin että menee naisten mielestä söpö lokeroon. http://www.2flashgames.com/photo/file/zach_braff/Zach_Braff_0002.jpg
? kirjoitti:
Olisiko tässä söpö mies? Vaikka ei suomalaisen näköinen olekkaan niin veikkaisin että menee naisten mielestä söpö lokeroon. http://www.2flashgames.com/photo/file/zach_braff/Zach_Braff_0002.jpg
Kyllä tuo taitaa enemmän söpöksi mennä juu. Entäs tämä, suomalaisemman näköinen söpö?
http://cutecute.us/wp-content/uploads/2011/03/cute-guy-short-hair.jpg
- Kielioppia
Söpö on adjektiivi....jota käytetään kun kuvataan sanalla eläintä;P
- Söbö^^
Kyllähän nainen tai mieskin voi olla söpö.
- vcxvcxvxcv
Söpöön saa komeutta kunhan pumppaa lihaksia. Itse olen ainakin näin huomannut tapahtuvan. Itse luokittelen itseni ennemmin söpöksi kuin komeaksi ja saankin enemmän nuorten naisten huomiota kuin vanhempien naisten huomiota. Tämä sopii minulle paremmin kuin hyvin, mutta "ikävä kyllä" seurustelen enkä pääse nauttimaan näistä tarjokkaista.
- 25
Söpöyskin on vähän suhteellista. Ottaisin miljardi kertaa mieluummin tämän ensimmäisen miehen kuin tämän jälkimmäisen:
http://cdn.buzznet.com/assets/users16/zuzkapatd/default/oh-beautiful-guy-big-eyes--large-msg-122901204052.jpg
http://static.telkku.com/telkku/programimages/venetsia/15076298.jpg
Mutta makuasioista ei voi tietenkään kiistellä. Varmaan joku vähemmän kaunis ja ylipainoinen keski-ikäinen nainen ottaisi tuon jälkimmäisen mieluummin. Olen itse 22, joten se varmasti vaikuttaa mieltymyksiini.Nooh en usko, että se sun ikä vaikuttaa asiaan kovinkaan paljoa. Koska minä olen sua reilusti vanhempi (keski-ikäinen ja vähemmän kaunis) ja itsekin pidän paljon paljon ennemmän tuosta ensimmäisestä näystä.
- ,....,
Et ole nainen, olet joku palstan naisvihaajamies..Tai siis ainakin ylipainoisten keski-ikäisten vihaaja..
- söpö poika
Mutta kuinka kävikään Justin Bieberille?
- :::
Miten niin kävi, sillä on tyttöystävä.
- söpö poika
Naulan kantaan.
- -pah;
Itse en huolisi karskia miestä ollenkaan, söpöt miehet tänne kiitos :3
- yksinainen....
Joo niin, elama vaatii sita. Mulle riittaisi se, kun saisi halailla jotain mimmia ja pitaa hanta hellyyden kohteena. Syoda yhdessa ja ajella autolla pitkin stadia.
- m,g.
Minulla on söpö poikamainen naama, mutta millisänki ja kokoparta. Tällä kombolla olen joutunut lukemattomille naisille sanomaan, että pidäpä vähän hajurakoa.
Ruma ulkonäkö on varmasti miehelle plussaa, näin olen myös huomannut, mutta parralla, tai rintakarvoilla ei ole asian kans mitään tekemistä.
Akkamainen, ruma mies saa paljon naisia, mikä sinänsä tuntuu omituiselta, mutta näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283360Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 331524
- 321471
- 911403
- 151333