Niin miten on ? Vastaa.
http://www.studio55.fi/lahipiirivoimavarana/artikkeli.shtml/1557971/nama-elokuvat-ihmiset-valehtelevat-nahneensa
1. Kummisetä
2. Casablanca
3. Taksikuski
4. Avaruusseikkailu 2001
5. Reservoir Dogs
6. This Is Spinal Tap
7. Ilmestyskirja. Nyt
8. Goodfellas
9. Blade Runner
10. Suuri pakoretki
Galluppia
5
56
Vastaukset
Mäen ole kattonut noista kokonaan kuin Casablancan, Taksikuskin ja This is Spinal Tapin. Noloa? Noi muut vaan ei oikein kiinnosta..
- .
Ei se noloa ole. Näin se sitten vain on.
Laitetaanpa omaa listaa. Katsotaan jos sammunut Jazulikin heräisi. Ilmestyskirja Nyt:istä olen nähnyt puoliväliin asti ja uskon, että se on kokonaankin hyvä. En muista, miksi jouduin keskeyttämään katsomisen. Mutta rehellisyyttä kun pyydettiin..
Mafiat, avaruusseikkailut ja miesten väliset kärhämät ei vaan iske.- entäs tyttöjen
yybee kirjoitti:
Ilmestyskirja Nyt:istä olen nähnyt puoliväliin asti ja uskon, että se on kokonaankin hyvä. En muista, miksi jouduin keskeyttämään katsomisen. Mutta rehellisyyttä kun pyydettiin..
Mafiat, avaruusseikkailut ja miesten väliset kärhämät ei vaan iske.väliset "kärhämät" peiton alla :)
- Nuorehko
Noista olen nähnyt kokonaan:
Casablanca
Avaruusseikkailu 2001
Reservoir Dogs
Ilmestyskirja. Nyt
Blade Runner
Osittain olen nähnyt:
Kummisetä
Taksikuski
Listan leffoista Casablanca ja reservoir Dogs olivat hyviä, loput katsomistani jopa unettavan tylsiä, vaikka juonta seurasinkin. Osittain näkemiini petyin niin, että lopetin puolivälin kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774