Hei tahtoisin kesäksi uudet rakennekynnet kuulin , että Asikaisen vaimo tekee kuulemma erittäin hienoja ja pysyviä kynsiä !! Tietääkö kukaan missä hän tekee niitä?
kirkkonummi rakennekynnet
5
676
Vastaukset
- pirjo^¨
Ihan varma en ole kannattaa varmaan etsiä hänet facesta jä kysyä :) tässä löysin tällaisen http://www.facebook.com/#!/groups/315192155186067/ aikas hienoja taidan itsekkin varata häneltä ajan . Tekee näköjään ripsienpidennyksiäkin!
- johanna055
Minä kävin Niluferilla ja ihanat kynnet ovat olleet :) Olen menossa jo huoltoon nytten !! Toritiensalongista hänet löytää , jos et ole vielä häntä löytänyt ..
- gloss
Ei taida enään olla sielä kun itse kävin Nature kauneuspisteessä.
Löysin hänen nettisivutkin facesta :)
www.niluferasikainen.com - sari2
Hei tiedättekö tekeekö geelillä vai akryylillä niin himoittaisi uudet kesäkynnet hyvä juttu tuli tänään hänestä kirkkonummensanomissa .
- Mintti
Nettisivujen perusteella tekis geelillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241