Mahdollisuuksien kutistuminen

Mies1985

Jälkikäteen ajatellen tuntuu kuin joskus teini-ikäisenä taivas olisi ollut auki sosiaalisessa mielessä. Minulla oli mahdollinen, täysin vääriin harhakuvitelmiin perustuva renttumaine sekä nettityttöystävä joka olisi halunnut tavata minut enemmän kuin minä häntä.
Siihen aikaan se välimatka (n.150km) tuntui ihan hirveän pitkältä ja ylitsepääsemättömältä kun ei ollut tottunut käyttämään liikennepalveluja; nykyäänhän sitä kelpaisi vaikka mantereet ylittävä ja epätoivoinen kaukosuhde mutta mitään ei ole enää tarjolla. Mahdollisesi se että toinen asuu parinkymmenen kilsan päässä ja nimellisesti eri kaupungissa (kuuluu oikein eri sairaanhoitopiireihin jne.) murtaa jo kamelin selän. Samalla naiset rahtaavat itsehillintänsä menettäneitä miehiä ulkomailta asuinkumppaneiksi Suomeen sormia napsauttamalla. Naisilla on jatkuva ilmoitusten ja intojen ilotulitus päällä eivätkä naiset enää näe mitään mahdollisuuksia ympärillään kuten joskus alaikäisenä ehkä oli. Vain mahdottomuuksia ja turn-offeja. Seura ei ole enää mikään itseisarvo vaan pitäisi todella tiukasti perustella miksi yksinolo ei ole täydellinen vaihtoehto.
-
Muistan kun silloisen kaverini kanssa juttelimme aina soneraplazan chatissä (jota ei enää ole) ja joskus samaa ikäluokkaa olevat alaikäiset teininaiset tyrkyttivät itseään kaverilleni vaikka ei kaverini niin ihmeellinen ollut; hän oli vain musiikillisempi. En usko että hänelläkään on enää yhtä helppoa. Ja vaikka minä ja 18-vuotiaat olemme kaikki nuoria aikuisia niin olen saanut huomata netissä miten tiukkoja ikärajoja naiset ovat ruvenneet säätämään vaikka live-elämässä eivät varmasti pitäisi minua sen vanhempana. Kaikki kansainväliset kontaktit ja matkustelukin vain muistuttavat siitä miten laajaksi lihamarkkinoiden kilpailukenttä on käynyt; ei se ole itsessään miehelle mikään mahdollisuus ellei sitten etsi todella lyhytaikaista hupia. Aivan kuten yritykset menevät ulkomaille niin naisetkin vievät ruumiinsa markkinoille missä asiakaspalvelu on halvempaa.

1

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaih niih

"Ja vaikka minä ja 18-vuotiaat olemme kaikki nuoria aikuisia niin olen saanut huomata netissä miten tiukkoja ikärajoja naiset ovat ruvenneet säätämään..."

Ainahan nuoret ovat halunneet seurustella pääasiassa omaa ikäluokkaa olevien kanssa. Poikkeuksia tietysti on aina ollut, mutta suurin osa on oman ikäisen, tai max pari vuotta vanhemman tai nuoremman kanssa.

Yritä nyt jo vähitellen sisäistää, ettet ole enää teini. Vuoden päästä olet jo 10v, eli kokonaisen vuosikymmenen vanhempi kuin se 18-vuotias. Sen ikäinen harvemmin haluaa tapailla itseään 10v vanhempaa, jos ei ole kovin epätoivoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      342
      4332
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2428
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1571
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1107
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1094
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      22
      1005
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe