Törmäsin tällaiseen loistavaan, jyväskyläläiseen lastenmusiikkiorkesteriin kuin LOISKIS ja ihastuin välittömästi yhtyeen iloiseen ja raikkaaseen meininkiin! :) Musiikki oli laadukasta ja esitykset todella viihdyttäviä ja ainakin meidän perheen pienimmäiset tykkäsivät todella! Kyseessähän on siis jyväskyläläinen ammattiorkesteri, joka keikkailee kuitenkin koko Suomen alueella ja jonka voi tilata esiintymään esim. koululle, päiväkotiin, erilaisiin tapahtumiin jne. erilaisilla kokoonpanoilla. Loiskista ylläpitää Loiskis ry ja samoissa tiloissa toimii myös Lasten levykauppa, josta löytyykin paljon erilaisia lastenlevyjä tilattavaksi! :)
Itse ainakin tykästyin levykaupan tarjontaan, onpahan jotakin muuta kuin Hevisauruksia yms. lapsille kuunneltavaksi - sekä Loiskiksen omia levyjä sekä muita, niin perinteisempiä kuin uudempiakin lastenmusiikkilevyjä. Tilasin itse pari levyä ja postituskin toimi hyvin ja sujuvasti, kiitokset! :)
Pistetään hyvä kiertämään - tutustukaa tekin & kertokaa mahdollisesti omistakin kokemuksistanne orkesteriin / levykauppaan liittyen!
http://loiskis.fi/
http://www.lastenlevykauppa.fi/kauppa.php
Tutustumisen arvoinen lastenmusiikkiorkesteri, Loiskis! :)
miisuliini
1
183
Vastaukset
- Loiskis!
Kiitos kehuista ja tilauksista Miisuliini! Loiskis teki klovni Dodon kanssa uuden sirkuselämästä kertovan levyn Silmänkääntötemppu. Ja Dodo piirsi tosi värikkään vihkosen levyn kansiksi. Marraskuussa julkaistaan kuukausilauluja sisältävä Opri-kissan onnenvuosi -levy runokirjan välissä. Esko-Pekka Tiitinen on kirjoittanut runot ja solisteina laulavat Eija Ahvo ja Susanna Haavisto. Miiau! Tervetuloa konsertteihin (kotisivuilla on kalenteri) ja levykauppaan ostoksille. Varsinkin jouluostoksille! www.loiskis.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81408- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51933Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623