Tutustuin taas mieheen, joka oli ensin ihan mukava. Nyt olenkin huomannut, että soittelee pätkässä, ja puhuu sänkyyn menemisestä. Olisin mielelläni vain ystävä. EIkö miehen kanssa voi olla ystävä? Hän ei ollut ensimmäinen sitä lajia. Tässä on ollut jo useita jotka ovat olleet innokkaita menemään sänkyyn. Minulla ei siis ole ystävää, koska naiset eivät osaa olla ystäviä, eikä nähtävästi miehetkään.
Vika siis lienee minussa.
Miksi ei voi olla ystävä?
Ikuisesti yksin?
2
160
Vastaukset
- Gentleman 41
Tässä on se probleema että miehen kuuluu tehdä aloite, ja jos se jää tekemättä voi olla että nainen jatkaa matkaa koska miestä ei kiinnosta. Näin on minulle käynyt ainakin kahdesti.
Ja naista joka haluaisi olla kaveri en ole onnistunut saamaan vaikka sellaista olen vähän hakenut. En ole kiinnostunut jääkiekosta tai jalkapallosta. - jätkäasdfs
en nyt ihan tajunnut että miksi et muka voisi olla miehille ystävä! :)
ei kai sinne sänkyyn tarvitse mennä vaikka ne siitä puhuisivatkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944