kannattaako aloittaa

mnbbvghjik

Kannattaako aloittaa jatkuva yö työ ? Ootteko olleet tyytyväisiä ? Toimenkuvan puolesta olen oinnoissani ja palkan. Surettaa vaan kun ihmissuhteet jää sitten kokonaan ystävien ja sukulaisten ja satunnaisten varaan.

5

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yöhoitaja-niisku

Minä alotin vuosi sitten säännöllisen yötyön. 6-7 yötä töitä, ja 8-10 vapaata. Kyllä kannatti, viihdyn loistavasti. Ei ole elämä kärsinyt. Yövuoro viikot on tosi sosiaaliselta elämältä hiljaisempaa, mutta vapaaviikkot korvaa sen kyllä :)

• vahtivainen

Kokeile, kai siitä pois pääsee;)

Itse olen tehnyt yli 20v. yötyötä, 2vk työtä, 2vk vapaata.

Ei mitään valittamista. No joo, se sosiaalinen puoli vähän kärsii, kuten joku jo totesikin.

Vielä yksi vuoro ja sitten on 6vk vapaata, vuosiloma vapaavuoro.

• fdfdfgdfgedfg

Lapsellista puhua yötyöstä yleisesti. Niitäkin kun on monenlaisia! Sama kun kysyisi että kannattaako aloittaa jatkuva päivätyö... -.-

Yhtä huvittavaa on tuo uikutus "ihmissuhteiden jäämisestä"... Mihin tuollainen kuvitelma oikein perustuu??

• yötyöyöllä

Ei ne ihmissuhteet häviä, hieman kärsivät, varsinkin jos on myös viikonloppuna

työssä.

Käy kokeilemassa:)

• fdfdfgdfgedfg
        yötyöyöllä kirjoitti:

Ei ne ihmissuhteet häviä, hieman kärsivät, varsinkin jos on myös viikonloppuna

työssä.

Käy kokeilemassa:)

Ei tarvitse kokeilla. Olen ollut yötyössä jo vuosikaudet ja silläpä ihmettelinkin tuota joidenkin kitinää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      61
      11615
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      96
      8821
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      10
      4393
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      21
      3944
    5. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      5
      3851
    6. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      7
      3636
    7. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      89
      3590
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      13
      3429
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      34
      3212
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      45
      2395
    Aihe