Onnistun aina tahtomattani pilaamaan orastavan tutustumisen naiseen jos sellainen ihme että nainen haluaa tutustua minuun tapahtuu. Taas taisin pilata yhden jutun ja on paska fiilis. Miksi minulle on annettu huonot sosiaaliset taidot ja huono itsetunto, mitä tämä maailma haluaa minulta?!!! Tämä on yhtä kärsimysnäytelmää koko elämä.
Ja tietenkin minä täytän teistä "hullun" kriteerit eli olen vaarallinen kanssaihmisille. Huoh, tämä ei ole reilua...
Kaipa se on tapettava itsensä :(
12
243
Vastaukset
- Rex Bulbul
Minäkin pilasin yhden jutun juuri. On sinusta ainakin se ilo, että voi huomata, että jollain menee vielä huonommin. Kiitos siitä. Sinulla on tarkoitus sittenkin.
- 11+12
Hullu olet, jos olet naisesta riippuvainen. Elä sitä omaa elämääsi.
- mies 86
Jokainen ihminen on arvokas ja omalla tavallaan hyvä, niin sinäkin.
- miehenkuvotus
Minäkin pilasin eilen yhden mahdollisuuden tutustua erääseen naiseen, väsyneenä ymmärsin hänen viestin väärin ja onnistuin suututtamaan hänet. En kyllä sen takia aio elämääni itseltäni riistää, siihän pääsis liian helpolla - muut ja minä.
Kyllä elämä on elämisen arvoinen, vaikka yksin menis hamaan hautaan. Välillä on synkkää, mutta välista on ihan mukavaakin. - mr consolation
Asenne kohdallaan.
- Reipas Mies
ruoho ja reggae-musiikki auttaa jos supliikki ei luista ja elämä tuntuu suistuvan umpikujaan sen yhden ainoan lipsautuksen jälkeen. Sanoja, joita ei edes muista, mutta ne tuhosivat kuin atomipommi orastavan toivon kipinän naiseen tutustumiseen.
Älä murehdi, jos nainen kaikkosi niin pienestä, ei suhde kestä mitään isompaa.
Itsari ei ole ratkaisu vaan ultimaalisin luovutus.
Repäise ja tee jotain mikä saa unohtamaan tuon pahan unen, joka hetken oli elämääsi. Mene matkalle niin kauas kuin rahat riittää, näe oikeaa elämää ja valaistu.
Opi niistä naismokista, tunnista tilanteet ja kehity. - .....
Millä tavalla pilasit sen jutun? Voisiko sen jotenkin korjata vielä, ei kai asiat nyt niin huonosti ole?
- kaukanatäydellisestä
Varmaan sillä että olin liian innokas ja ymmärsin muutaman asian väärin niin sai kai minusta kuvan että minulla on huono itsetunto mikä kyllä on totta ja sosiaaliset taitoni ovat niin huonot että kai varmaan senkin takia.
- ATM:lle jämät
Monenko miehen käyttämä tämä nainen oli?
- Et ole YTM
Tuossa linkissä ei mitään naista ollutkaan, mistä oikein puhut?
- -
Mikset hae apua ongelmiisi? Tai keskustele noista asioista esim. Henkinen mielenterveys-ja hyvinvointipalstalla? Ei tunnu kauhean kivalta lukea tommosia juttuja sinkut-palstalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185