Pelkka pano

TYTTIS

Mistä tietää olevansa "vain" pano. Ja että mistä tietää että mies on muutenkin kiinnostunut? Harrastan seksiä yhden tyypin kanssa, ei olla mitään sovittu tai muutakaan, mutta nähdään ehkä pari - kolme kertaa vkossa niissä merkeissä. mielestäni me voidaan jutella asioista, laidasta laitaan, ihan hyvin ja tullaan muutenkin toimeen..Mutta olenko vain se pano, vai olisiko mahkuja enempään?

20

18257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijä

      Voiko kukaan muu kuin tuo mies vaxstata kysymykseesi?

    • Saman kokenut

      Mullakin oli sinkkuaikana yks mies, jota tapailin enempi kuin muita. Niissä merkeissä nimenomaan. Itse ihastuin tyyppiin ja olisin halunnut alkaa seurustelemaankin hänen kaa...Tulimme mielestäni hyvin juttuunki jne.

      Sain huomata ettei hän halunnut liikkua kanssaní yleisellä paikalla eikä tehdä kanssani yhtään muutakaan. Kysyin sit suoraan ja vastaus oli kielteinen. Pian sen jälkee löysin nykyisen mieheni...

    • ite...

      Suurella todennäköisyydellä olet pelkkä pano koska nussitte joka tapaamisella.

      Voithan testata miehen, että annat ymmärtää mutta et antaa, ainakaan viikkoon. Jos tämän jälkeen ja aikana mies haluaa muuten vaan olla kanssasi "vonkaamatta" ts. viihtyä/nauttia seurastasi toivoa paremmasta on...ehkä.

      • Eino

        No kuule miltä sinusta itsestäsi tuntuu . Haluatko ko. mieheltä muuta kuin panon. Onko hän mielestäsi vain pano. Mietippä tätä. Ja miksi ei voisi olla vais se koska molemmat niin haluavat. Jos olet tyytyväinen tähän niin mitä muuta kaipaat.


    • cache...

      halua tehdä kanssasi muuta ku panna, esim. mennä elokuviin, käydä syömässä ulkona jossain jne... ei kannata ihastua liikaa tähän tyyppiin.

    • TYTTIS

      Asiaan tulisi heti selvyyttä, jos kysyisin häneltä itseltään, mutta en "uskalla", pelkään sitä kielteistä vastausta ja sit varmasti "menetän" hänet, koska sit hän huomaisi että mä haluan enemmän ja jos hän ei haluakaan enempää, niin luulen että sille tulisi sitten "ahdistava" olotila mun seurassa?
      Mä oon jääny joka kerta sinne yöks, ei ole ollut puhettakaan että menisin sit kotiin yöks. Ja se on kuitenkin mulle aika hellä ja mukava ja hassuttelee kaikkee..
      Me ei kyllä olla käyty missään yhdessä, moikataan kyllä kun tavataan.
      Kai sitten olen se reikä vain.

      • jasu

        asia puheeksi jos se sinua askarruttaa.
        On parempi että pelisäännöt ovat selvillä molemmille.
        Parisuhteen perusta on keskinäinen kommunikointi,homma ei varmasti etene jollei jompikumpi ota härkää sarvista ja mene asian ytimeen.


    • pano nainen

      no tottakai olet pelkkä PANO!!! sitä ne kaikki miehet haluu MINÄ..!!!

      • immu hesa pannaan

        immu hesa moi.185,komee poikaamies ja panna pitäis saada sun kanssa .mun kalu kovana ja ihan jees kokonen. saat vapaat kädet jos suostut. otan nakuks ja saat katsella vapaana kun mä hämmennyn ja koettaa saada veijari eloon. jos tiisssiiit isot niin helppoa


    • Jaakobbi

      Sehän sinä olet.Mies on tyytyväinen kun on vakiopaikka

      • subjektimyös...

        HAHAHAAH, ei nainen ole mikään objekti jota pannaan. yhtälailla mies on panopuu tai panopensas... :D:D:D


    • poika

      kyllä olet vain pano et yhtään sen enempää.
      itse en ainakaan toivo suhteiltani enempää..
      mulla on viis muijaa kierrokses täl hetkellä
      ja jos joku heistä ehdottaa vaki suhdetta, ni heivaan sen heti pihalle elämästäni. Et silleen

    • OlinVainSePanoKaveri

      Mä menetin kun kysyin suoraan mitä jätkä haluaa musta... Hän kierrellen kaarrelen selitti että katsotaan,mutta sitten tekstaili että jatkettaisko vain tälläin että viihdytetään toisiamme... Lopetin koko touhun,koska aloin ihastua.

      • Panupoika

        Joka miehellä pitää olla pano. Tällä hetkellä panen yhtä venakkoa pari, kolme kertaa viikossa.


    • mäkärätutka

      no toiv. kaikki saa noista säädöistä mitä haluaakin..

    • KIPA3

      TÄMÄN PÄIVÄN MIEHET ON KAIIKKI SIKOJA HAISTAA PASKA ET ETTE PYSTY TARJOAMAAN TÄNÄ PÄIVÄN MUUTA KUN SANOTAAN SUORAAN ET ETTE PYSTY TARJOAMAAN MITÄEÄN MUUTA KUN KYRPÄÄ KUN SANOTAAN SUORAAN SE PELI ON MUN KOHDALTA .RIITTÄÄ OLEN SAANUT SITÄ JO IHAN LIIKAAKIN EI MITÄÄN MUUTA KUN NAIDAAN KIITOS RIITTÄÄ OLETTE SIKOJA KAIKKI HAISTAKAA PITKÄ PASKA

      • This is bate

        Vau, oikein 2 vuotta vanhan langan kaivoit tätä varten.


    • lutka

      Runkkusta se lapsiki tulee

    • jr54

      Moi,
      lähden siitä, että "silloin pitää panna kun panettaa" kuten pate sano, Mutta tämä ei saa olla ristiriidassa sen kaa että kun näät sen 30 v myöhemmin ettei tartte hävetä.. ota muut huomioon, ei se ole sulta pois, päinvastoin, helpompi sietää itteäs jne

    • vaki

      On mies sinusta selvästi kiinnostunut. Kuka sitä viitsisi samaa naista panna noin usein ja säännöllisesti, jos ei kiinnostusta ole. Itse olen erittäin kiinnostunut vaimostani ja hän minusta, mutta kolme panoa viikossa tuntuu jo utopialta. Joten teillä menee paremmin kuin meillä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      262
      3027
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      395
      1927
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      68
      1839
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1589
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      114
      1345
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      290
      1111
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      43
      998
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      277
      978
    9. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      105
      898
    10. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      875
    Aihe