Miten eron jälkeen kestää tuska, jos exällä heti uusi kuvioissa?

murehdinko turhaan?

Olen miettinyt, että vaikka ero olisi väistämätön, niin silti aiheuttaisi tuskaa nähdä exän kainalossa heti uusi kumppani. Väkisin alkaisi miettiä, että nyt tuo sai sen hyvän miehen, joka ex olisi ollut, ellei yhteinen kommunikaatio olisi tökkinyt. Väkisin tulisi myös mieleen, olinko niin huono, että paikalleni löytyy heti korvaava tapaus..

Miten olette tämän tuskan kestäneet?

34

13549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti itse

      Koska exäsi mielestäsi on oikeutettu elämään omaa elämäänsä ilman sinun kontrollointia?

      Kysyn tämän ihan vilpittömästi koska jotkut jätetyt eivät koskaan tässä elämässä hyväksy exänsä uutta puolisoa. Toivottavasti sinä et sorru sellaiseen.

      Ei hyvästä liitosta erota, se kannattaa aina muistaa. Ainakin toinen osapuoli oli hyvin onneton teidänkin suhteessa. Mieti sitä. Yleensä se eroa haluava on ollut pitkään, vuosikausia onneton ja surullinen siinä suhteessa, ero ei ole koskaan hetken mielijohde.

      Lue kirjallisuutta ja mene eroryhmiin jos sinulla on noin vaikeaa. Myös yksilöterapia voisi auttaa sinua. Olet niin kovin omistuksenhaluinen edelleen, mitä se kertoo sinusta tai teidän suhteesta?

      • Fisheriin

        Fisherin eroseminaaria voin suositella!


    • kaikkea hyvää

      Minä toivotan heille kaikkea hyvää ja olen onnellinen että vihdoinkin voin nähdä että hän todella osaa rakastaa ja välittää.

    • ap

      Itsekin toivon, että hän löytää ihmisen, jota rakastaa.. Tottakai toivon, että hänkin tahollansa jatkossa on onnellinen. Ihan samalla tavalla ajattelen, että itse ehkä joskus toivottavasti löydän hyvän kumppanin. Mutta itse koen, etten ainakaan kovin nopeasti ole valmis uuteen suhteeseen, en itseni enkä lasten vuoksi. Haluan, että elämä ensin tasaantuu uomiinsa ja rauhoittuu ja että kaikelle löytyy paikkansa, lasten elämä lähtee sujumaan mukavasti jne.

      Lähinnä tarkoitin aikaa nopeasti eron jälkeen, kun vielä itsellä on kaikki tunteet hyvin pinnassa. Jotenkin ajattelen, että jos toinen on välittömästi valmis uuteen suhteeseen, niin onko sitä edellisestä kunnolla edes yli ehtinyt päästä? Ja mietin todellakin myös lapsia... jos omalla vanhemmilla on vaihtuvia "laastarisuhteita" eron jälkeen, niin varmasti se vaikuttaa myös lapsiin ja lasten ajatteluun. Puhumattakaan siitä, että tuleeko käytännön ongelmia, kun haluaisi olla uuden kumppaninsa kanssa.. löytyykö lapsille riittävästi aikaa ja läsnäoloa eron jälkeen. Ero on kuitenkin myös lapsille raskas asia.

      Todellakaan en aio alkaa omistushaluiseksi mustasukkaiseksi ja kiukuttelevaksi exäksi, ei kuulu persoonallisuuteeni moinen.. Mutta itse rakastan tuota ihmistä paljon, koska on todella pitkä yhteinen kiinteä historia takana... ja olisin kyllä toivonut, että tämä olisi onnistunut myös meillä. Tiedän, että toista yhtä hyvää miestä en luultavasti voi koskaan saada. Mutta näen kyllä, ettei meillä ole jatkoa, joten siinä mielessä lähden hyvillä mielin.

      • toivotonta.....

        Noh noihin sinun kysymyksiin voin vastata vain hieman koska meillä on juuri tilanne päällä. Me olimme 12vuotta samankaton alla ja viikossa mies otti itselleen uuden. Meillä on kolme lasta joita hän ei millään ottaisi enään käymään luonaan, sanoi että on niin raskas työ ettei jaksa. Uudella naisella on kumminkin myös lapsia joiden kanssa ex viettää aikaansa.
        Lapseni suhtautuu asiaan melkoisen ristiriitaisesti he kaipaavat isäänsä joka kääntää heille selkänsä. Tänään heidän pitää mennä isälleen koska papereissa niin lukee. Vanhin itkeskeli pitkin iltaa ja aamulla nousi todella väärällä jalalla hän huusi suoraa huutoa minulle että tämä on sinun vikasi ja minä en mene isälle jos sen tyttöystävä on siellä isillä on jo uudet lapset. Nämä on järkyttäviä tilanteita enkä oikein itsekkään tiedä miten vastata joten otin tytön lähelleni, halasin ja sanoin muista että vaikka mitä tulisi niin hän on aina sinun oikea isäsi ja rakastaa myös sinua. Toivon todella että en valehdellut pahasti koska miehen käytöksestä päätellen hän kokee lapset nyt vain taakkana itselleen. Haluaa heidät kyllä ottaa käymään mutta kysyi minulta jo aamulla että koska sit tulet hakemaan ne?
        Minä niin toivon että hän jossain vaiheessa ottaa ne vaaleanpunaiset lasit päästään ja näkee taas lapsensa koska varsinkin pojalle isä on ollut aina kaikki kaikessa eilen poika sanoi soitettuaan isälleen että enään en isille vastaa, jos se soittaa painan punaista luuria.
        On todella vaikeaa yrittää pitää lapset kasassa kun he näkee miten toiset heidät syrjäyttää. En olisi ikinä tätä uskonut lasten isästä mutta niin vaan kävi joudun tukemaan lapsiani ja toivomaan että asia muuttuu ennen kuin on liian myöhäistä hän itse vieraannutttaa lapset itsestään.


      • Tätä mieltä...

        Luulenpa niin, että on kahdenlaista tyyppiä näissä, jotka heti löytävät uuden eron jälkeen. Niitä, jotka ovat liittonsa aikana ehkä vuosiakin prosessoineet eroa ja eroavat vasta sitten kun tuo prosessi on heidän osaltaan valmis ja kertovat vasta sitten puolisollensa haluavansa erota. Toinen ryhmä on sitten se tyyppi, joka ei osaa ja uskalla olla yksin. Ei ole turhan tarkka uudesta kumppanista, kunhan ei vain tarvitse olla yksin. Näitä laastarin hakijoita siis.

        Toisaalta olen kuullut sanottavan, että mitä suurempi menetys, niin sitä nopeammin hakee uuden tilalle.


      • imppu3

        Lapsille on parasta se, että vanhemmat ovat onnellisia. Toiset toipuvat nopeammin, ja käyvät läpi useampia välisuhteita kuin toiset, ja toisilla taas kestää kauemmin.

        Mutta kuka ihme on sinulle uskotellut, ettet voisi toista yhtä hyvää tai parempaa saada. En halua exääsi morkata, mutta olihan hän sen verran hömelö, että jätti sinut, jo siksi hän ei ollut sinulle täydellinen. Te ehkä sovitte toisillenne täydellisesti tämän tietyn ajanjakson elämässänne, mutta se on ohi. Tulevaisuudessa on sinulle jotain parempaa, jos vain annat sille mahdollisuude.n. Paljon tsemppiä sinulle.


    • Niin järjettömän pah

      Hei Murehdinnko turhaan. Olen tuossa toisessa keskustelussa kirjoittanut tällä nimimerkilläni ja minulle on tilanne, että mieheni muuttaa nyt pe-la pois kotoa, olemme olleet yhdessä 21 vuotta. Yksipuolinen ilmmoitus häneltä, että haluaa avioeron. Toista naista ei kertomansa mukaan ole.

      Olen myös miettinyt tuota esittämääsi kysymystä ja kyllä ainakin minusta tuntuisi ihan pirun pahalta, jos näkisin tämän mieheni vaikkapa vkon kuluttua jonkun naisen kanssa onnellisena käsikkkäin, kaulakkain. Kyllähän tuollaisesta näkee, että onko kyseessä jokin ihan tuore tuttavuus (ns. viime yön p***) vaiko jo pitempiaikainen suhde. Jos oivaltaisin, että kyseessä on suhde, niin samallahan tietäisin, että hän on myös siitä, ettei toista naista ole. Tuolloin siis tietäisin, että minulle on valehhdeltu oikein urakalla.

      Ei tässä ole kyse ex-miehhen kontrollloinnista vaan rehellisesti pahasta olosta, jos heti kohta törmää exään ja näkee tämän onnellisena uuden naisen kanssa. On ero, jos näkee viikon päästä tai puolen vuoden päästä erosta. Ei tässä ole myöskään kyse mistäänn omistushalusta vaan aivan normaalista, inhimillisestä reaktiosta vaikeassa stressitilanteessa. Omistushalu on jotain aivan muuta eikä millään lailla tekemistä tämän asian kanssa. Eli siis jos HETI näkisi eronsa jälkeen exällään uuden.

      Itse toivon, että kadulla törmää vahingossa exään enkä exään uuden naisen kanssa. Jos näin on tapahduttava, niin sitten toivottavasti aikaisintaaan joskus syksyllä. Nyt tuollainen tilanne tuntuisi tosi pahalta, koskka oma sydän on vielä täysin vereslihalla.

      • omeranssi

        Olen eronnut vuosi sitten ja kokemuksella voin sanoa, että tunteet käyvät ympyrän...Tunnet vihaa,surua, tuskaa,joka muuttuu tunteettomuudeksi ja lopulta suvaitsevaisuudeksi.Näin minulle kävi.En olisi ikinä uskonut haluavani olla ystävä exän kanssa. Tsemppiä sinulle!!!!!!!!!!!!


    • ikäväonkova

      Vasta eronneena ( noin kuukausi sitten ) ja tuntuu h...vetin pahalta edes tietää että exäni on löytänyt jo uuden. Onneksi en ole nähnyt heitä yhdessä vielä missään.
      Toivon vain että tämä tuska helpottaa ajan myötä.

    • särkynyt luottamus

      Oli aivan kauheaa saada tietää että exäni uusi olikin entinen kakkonen jonka sanoi jääneen taakse eikä ikinä siihen ihmiseen sortuisi.
      Olisin varmaan toivonut kaikkea hyvää exälle jos uusi olisikin ollut tosiaankin uusi mutta kun se oli sama ihminen joka jo vuosia aikasemmin oli manipuloinut minua miestäni vastaan.
      Tuntui aivan kuin maailmani olisi räjähtänyt kun se selvisi. OLen ihan itseni vuoksi yrittänyt toivoa heille kaikkea hyvää jotta en jäisi katkeruuteen minkä saivat teollaan aikaan.
      He eivät kylläkään ole toivottaneet minulla onnea.
      Joku tuolla alussa sanoi että on jätettyjä jotka eivät koskaan hyväksy exänsä uutta puolisoa. Mitä hyväksymistä siinä on? Eihän ykköstynetkään hyväsky puolisonsa exää(.ilkeilyä ja mustamaalaamista tapahtunut aivan liian kanssa) Kunhan kaikki elävät omaa elämäänsä ja antavat toisilleen rauhan niin se olisi hyvä.
      Nykysin en sure enkä ole katkera enää. EN edes vihaa, Joksus halveksin mutta en tee enää sitäkään. He ovat täysin mitään sanomattomia minulle.
      Olen oppinu telämään asioiden kanssa vaikka ne ovat jättäneet minuun lähtemättömän jäljen, eikä ne unohdu koskaan.

    • haavoillasydan

      Kun itse erosin narsistisesta exästäni oli silti tuskallista miettiä häntä uuden kumppanin kanssa. Sitten lopulta näinkin hänet. Kyllä se kirpaisi. Kuitenkin kun mietin miten suunnatonta surua hän minulle aiheutti, säälin tuota uutta naista. En ainakaan itse haluaisi sellaista miestä, joka aiheutti syvää surua. Mutta kyllä se koskee, kun se rakkaus ei niin vain kuole vaikka suhde loppuu. Eikä sitä tahdo ymmärtää että on tosiaankin noin vain itse korvattissa. Mutta niin se menee, ainakin narsistin kanssa. Siinä ne sitten olivat ne suuret puheet rakkaudesta. Tosiaankin, ne olivat vain sanoja. Järki sanoo, että onneksi suhde on loppu. Mutta miten päästä haavoista?

    • ei ne muutu

      kyllä uusikin nainen saa vielä maistaa samaa läkkettä, usko pois..

      • Äläs ole noin

        varma. Mitäpä, jos toinen nainen saakin kommunikaation toimimaan: Ei varmasti olisi ensimmäinen tapaus, kun näin käy.:)


    • että silleen

      Me muutimme erilleen viime elokuun lopulla. Miehellä oli heti uusi haussa. Tapaili ja teki kaikkea sitä uusien kanssa, mitä olisin halunnut tekemään kanssani. Tänään ex laittoi minulle piilokopiona uudelle naiselleen tarkoittamansa viestin. Eipä tuntunut kovin kivalta :(.

      • Tunteet käsittelemättä

        Vai joudut seuraamaan sivussa...Miehen vaikuttimet on yksiselitteiset. Sillä on yhä päällä tunteita sua kohtaan. Se haluaa loukata sua sillä, että saa naisia. Kun suhteet perustuu siihen, että haluaa kostaa exälleen ja osoittaa tälle, että kelpaa muillekin, ei niistä mitään tule. Miehes ei vielä kykene aitoon tunteeseen noita naisia kohtaan, koska yhä roikkuu sinussa. Voi haikailla, että tulisit muista surulliseksi, jopa että ymmärtäisit ottaa hänet takaisin.


    • done2

      Tottakai miehellä on mahdollisimman nopeasti laastarisuhde. Miehet muuttuu ihan toisiksi miehiksi eron jälkeen. Tekevät kaikkea sitä mitä ennen ei tehty. Ero tuntuu aluksi ihan maanpäälliseltä helvetiltä vaikka olisi ollut kuinka hyvä ja harkittu syy eroon. Mutta aurinko alkaa paistaa kun aikaa on kulunut tarpeeksi. Usko tai älä!

    • heleena6

      minä olen ainakin hel...n onnellinen kun tapasin ihanan,kiltin,rauhallisen juuri eronneen miehen. meidän sielut kohtasi ja olemme kohta vuoden olleet niin onnellisia etten uskonut sellaista kohtaavani koskaan. vaikka hänkin sanoi että olisimme voineet kohdata vähän myöhemmin, mutta sitten tuskin olisimme kohdanneet koskaan. tapasimme sellaisessa paikassa, jonne emme ikinä olisi sattuneet toista kertaa samaan aikaan. että kyllä kohtalokin joskus puuttuu asiaan. olin ollut 17 vuotta yksin.

      • Oletko varma

        että arviointikykysiei ole rapistunut 17 vuoden yksin olon aikana:).
        Mikökän joku nainen on eronnut ihanasta, kiltistä ja rauhallisesta.


    • joskus ex.n luo

      mies hakeemlaastarin nopeasti jopa muuttaa naisen luo, kunnes alkaa olla taas jaloillaan ja haluaakin vapaaksi jälleen...

    • Epätietoinen78

      Pelkkä ajatus siitä että ex saattoi olla ystävänpäivänä treffeillä aiheutti kamalan ahdistuksen... Meillä ero on tuore eikä oikeastaan ole vielä lopullisen varmakaan. Tai elättelen vielä toivoa yhteenpaluusta...

    • selvisinkö?

      Mieheni löysi uuden ja se oli syy eroomme. Minä kun rakastin häntä ja taidan rakastaa edelleen.Siitä on jo viisi vuotta ja voin kertoa että 2 - 3 vuotta olin ihan sekaisin, sattui. Nyt alkaa helpottamaan vaikkakin koko asia on minulle edelleen mysteeriö. Eli ei sitä oikein kestä.....nyt en edes kuvittele ketään miestä, päin vastoin. Parempi olla ja elää itsensä kanssa, säilyy paljolta.

    • Toinen puoli

      Asioita voi katsoa moneltä kulmalta. Joskus ajatttelen, että voi kun mies äkkiä löytäisi toisen ja häviäisi lopullisesti mun elämästä,silloin pääsee kunnolla kiinni omaan tulevaisuuteen ja etenepäinkatsomiseen. Irrottautuminen on helpompaa, kun tajuaa että toisen on tuneella kiinni jossain muualla jonkun toisden kanssa.

    • vapaa4

      Asioilla on kaksi puolta, kyllä! Ero tuli ja olen päättänyt, ettei mies enää satuta, loukkaa minua enää. En anna hänen satuttaa millään tavalla, en edes niin että on toinen (olihan toinen puoli vuotta jo liittomme aikanakin) pää pystyyn ja kohti omaa elämää, niin olen päättänyt! Sattuu ja sattui kun kaikki tuli julki, mutta ei mies ole sen arvoinen, että annan hänen vaikuttaa elämääni eronkin jälkeen! Nyt olen vapaa tekemään kaikkea sitä mistä olen haaveillut :D Ja olen lähes varma, että se on mies johon sattuu ja paljon kun jää yksin. Nyt ollaan oman elämän herroja! Vai mitä? :)

    • kivunkautta-m

      Koin tarvetta vastata tähän, itse erosin 4 vuotisesta suhteestani ex-kihlattuni kanssa. On mennyt noin 2 kuukautta erosta ja hänellä on opiskelupaikkakunnaltansa löytämä uusi poikaystävä. En myöskään koe että olisin omistushaluinen ihminen, se oli "mieti asiaa" kommentoijalta erittäin turhauttavaa luettavaa. Kyseessä on tunteista puhuminen , miten joillakin voi olla helpompaa jatkaa elämää ja toiset pysyvät menneessä. Riipaiseva ajatus että nyt tälläkin hetkellä exäni on toisella puolella suomea pitämässä hauskaa jonkun opiskelijakundin kanssa, päästyään sinne opiskelemaan jota ME kummatkin juhlimme, tietämättä että näin tulisi käymään vielä vuosi sitten.

      Pikku hiljaa alkaa helpottamaan , sanovat ettei ensimmäistä parisuhdetta voi unohtaa. Allekirjoitan, ajattelen häntä vielä varmasti myöhemmin mutta niin kauan kun on odotettavaa / tekemistä elämässä ajatukset pysyvät poissa.

      Onneksi meillä ei sentään lapsia vielä ollut mutta kyllä minä miehenä ainakin rakastaisin lapsiani vaikka tulen ja jään läpi, se ei todellakaan ole heidän syynsä. Voimia!

    • Exälläuus

      Minä tunnen mielihyvää , jos exä on heti uuden kanssa , ajattelen et onneksi olkoon ,sait sitte tuollaisen saamattoman luuserin jolle viina maistuu , mutta työt hirvittää.
      Tunnen vahingon iloa.

    • wanha_parittaja

      Aloittajalle sanoisin, että mitäpä tuo haitannee jos vanha, sairas ja ruma ämmä jonkun vielä saa. Sitten kun se hellu sen jättää niin repet ja ranet alkaa juosta ovellansa ja tavara menee tuntitaksalla. Sen jälkeen se onkin jo vinkumassa takaisin. Sanoisin että paskanko väliä vanhalla huoralla.

    • ssff

      Romanialainen Gabriel Katherine i meni naimisiin Patrickille, joka on liikemies, kun olin naimisissa hänen kanssaan, kun hänellä oli kaksi lasta, sunnuntaina näki hänen puhuvan naisen kanssa ja sen jälkeen hän alkaa toimia jonkin verran, kun kyselen häneltä, hän kertoi minulle, että se oli entinen tyttöystävä takaisin kouluun, kun mieheni alkoi pysyä myöhään, kun kysyin häneltä, miksi hän valehtelee minulle, kun hän erosi 1 kuukauden kuluttua, he asuivat yhdessä asunnosta täällä taloni ja he elävät hyvin, mutta silti rakastan mieheni ja minä tarvitsen häntä takaisin elämässäni, he olivat yhdessä, joten tulin kosketuksiin dr Sacre'n kanssa, joka lupasi minulle ja hän tuli takaisin minulle kaikki kiitos hänelle on apua, ota yhteyttä sähköpostilla [email protected] tai soita tai WhatsApp: 2348159768201 apua ja hän auttaa sinua takaisin rakastajaasi

    • Anonyymi

      Vanha keskustelu, mutta nousi googletuksesta esiin.. Vaikea sitä on kestää eksän uutta. n. 10-v liitto, jossa kaikki oli hyvin, vaimonkin mielestä oli jälkikäteen niin hänen sanomanaan oli. Mutta meni sitten ihastumaan työkaveriinsa ja piti hänen kanssaan salasuhteen monta kuukautta. Ihastumiselle ei kuulemma voinut mitään. Ja sittemmin rakastumiselle? Sitten ilmoitti haluavansa eron tuon muutaman kuukauden salasuhteensa jälkeen. Minulle perheenisänä se oli sokki. Olin ihmetellyt vaimon käytöstä, mutta tällaista en ollut osannut arvata.. Minut käytännössä potkaistiin remontoidusta talostamme pihalle, koska en voinut siihen pettäneen taloon enää jäädä tunteideni myrskyssä. Enkä voisi vieläkään sinne jäädä. Lapset jäi äidille, tosin yhteishuoltajuus meillä on. Välimatka tuottaa ongelmat lasten näkemiseen. . Eksästäni on tullut todella kylmä ja julma minua kohtaan, kun siellä ilmeisesti onni kukoistaa uuden kanssa. Yritän saada tietää heidän elämästään mahdollisimman vähän ja selvitä päivästä toiseen. Hirvittää, mitä kaikkea on tulossa elatusmaksujen ja kaikkien muiden asioiden suhteen, sen verran kylmää kyytiä tämä on, enkä sokiltani oo osannu pitää kunnossa itteäni. Vaikeeta on. Ihan karmea kokemus tää on ollut, josta en varmaan ikinä selviä. Miettikää pettäjät, tuhoatte perheen, puolisonne ja kenties lastennekin elämät.

      • Anonyymi

        On kummallista, että miksi nainen on sinua kohtaan kylmä ja julma, jos kerran hän on se joka petti ja jätti.

        "Ihastumiselle ei kuulemma voinut mitään. Ja sittemmin rakastumiselle?"
        Tämä on sitä naisten jakamaa paskaa, kun rakkaus on joku käsittämätön voima tyyliin "se vaan tapahtui".

        Neuvoksi ja lohdutukseksi voin sanoa, että:

        1. Yleensä petoksella alkanut liitto ptkii jossain vaiheessa takaisin, joko morkkiksena tai parisuhteessa olevana epäluottamuksena tai myöhemmin lasten tuomitessa pettämisen.

        2. Pyri hoitamaan ero mahdollisimman neutraalisti ja asiallisesti. Kumppnin itsetuntoa hivelee, jos kaipailet tai kiukuttelet hänen lähtöään. Jos hoidat jutut neutraalisti jaa tunne, että noinko helppoa se olikin. Enkö merkinnytkään mitään.

        3. Pidä puolesi laillisista oikeuksista. Vaikka olisit minkälaisten tunnemyrskyjen vallassa, selvitä oikeutesi ja pidä niistä kiinni, niin lasten kuin omaisuudenkin suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kummallista, että miksi nainen on sinua kohtaan kylmä ja julma, jos kerran hän on se joka petti ja jätti.

        "Ihastumiselle ei kuulemma voinut mitään. Ja sittemmin rakastumiselle?"
        Tämä on sitä naisten jakamaa paskaa, kun rakkaus on joku käsittämätön voima tyyliin "se vaan tapahtui".

        Neuvoksi ja lohdutukseksi voin sanoa, että:

        1. Yleensä petoksella alkanut liitto ptkii jossain vaiheessa takaisin, joko morkkiksena tai parisuhteessa olevana epäluottamuksena tai myöhemmin lasten tuomitessa pettämisen.

        2. Pyri hoitamaan ero mahdollisimman neutraalisti ja asiallisesti. Kumppnin itsetuntoa hivelee, jos kaipailet tai kiukuttelet hänen lähtöään. Jos hoidat jutut neutraalisti jaa tunne, että noinko helppoa se olikin. Enkö merkinnytkään mitään.

        3. Pidä puolesi laillisista oikeuksista. Vaikka olisit minkälaisten tunnemyrskyjen vallassa, selvitä oikeutesi ja pidä niistä kiinni, niin lasten kuin omaisuudenkin suhteen.

        "On kummallista, että miksi nainen on sinua kohtaan kylmä ja julma, jos kerran hän on se joka petti ja jätti."

        Ihan normaaliahan tuo. Miksi muuten jättäisi ja pettäisi, jos olisi lämpöisiä tunteita puolisoa kohtaan?

        Voin myös kertoa, ettei pelkästään jättäminen ole ollenkaan niin helppoa kuin monet kuvittelevat.


    • Anonyymi

      Mitä hemmetin väliä asialla on, jos on kerran eronnut? - Nm. Mitäääh

    • Anonyymi

      Kuule ajattele että hyvä niin. Nyt sinulla on mahdollisuus löytää elämäsi kumppani. Et ole sidottu henkilöön joka on onnesi tiellä.

    • Anonyymi

      Kyllä, murehdit turhaa. Asioita, joille et mitään voi. Sinä et ole huono, mutta itsetuntosi on sellainen. Jos itsetuntosi olisi edes jotakuinkin normaalilla tasolla, hyväksyisit eron, sekä myös exän uuden kumppanin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe