kauan odotettu unelma toteutumassa - mitä sitten tapahtuu?

jaanapa

Eli olen ollut poikaystäväni kanssa kaukosuhteessa muutaman vuoden ajan ja alku talvesta olisi aika muuttaa samalle paikkakunnalle. Olen totta kai innoissani siitä, että sitten on mahdollisuus nähdä useammin, mutta silti vähän pelottaa miten paljon suhde muuttuu ja tuleeko kyllästymistä. Siinähän se suhteen syvyys tietysti testataan, mutta silti apua..
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Jos on nii kertokaa miten tällainen teillä onnistui ja muuttuiko suhde paljon.

2

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiinulainen

Meillä onnistui todella hyvin! Kaukosuhteenjälkeistä "normaalisuhdetta" on nyt vuosi takana ja loppua ei näy! Kaikki aina pelottelevat, että yhteenmuuton jälkeen parisuhde muuttuu ja alkaa huomata kumppanissa arkisia ja ärsyttäviä piirteitä, mutta meille ei ainakaan vielä ole niin käynyt. Ainoa tapa, jolla suhde on muuttunut, on että nyt tunnetaan toisemme vielä enemmän läpikotaisin kuin aikaisemmin, ja osaamme ottaa myös arjen rennosti ja esimerkiksi katsoa leffaa sohvalla koko ilta, eikä aina tarvitse olla jotakin "erikoista" tekemistä.
      Toisaalta kaikki riippuu ihan ihmisistä ja suhteesta, eli jos sinua epäilyttää, niin ehkä epäilyillesi on syy. Meitä ei yhteenmuutto aikanaan epäilyttänyt, päinvastoin, odotimme sitä kuin kuuta nousevaa :)

• jaanapa

Mukava kuulla, että teille on kaikki mennyt hyvin!(:
      Nii mekin odotetaan sitä paljon, mutta silti se minua vähän jännittää, mutta se varmasti on ihan turhaa.(:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2322
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1270
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      97
      1211
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1074
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      873
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."

Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii
      Suomalaiset julkkikset
      25
      719
    Aihe