Holaa! Onko ketää muita kesällä au pairina fuengirolassa tai lähettyvillä? :) Ois kiva tutustua!
aupairit fuengirolassa tai lähettyvillä!
7
238
Vastaukset
Moi! Muutin viime viikon maanantaina tanne fuengirolaan, tosin en tyoskentele au pairina. Olisi silta mukava tutustua! Laita sahkopostia; [email protected]
- ella
Moikka! Olisin itsekin kiinostunut työskentelemään au pairina aurinkorannikolla, tiedätkö ketään perhettä kuka tarvitsisi au pairia ensi vuodeksi? Suomalainenkin perhe käy, mutta mieluiten espanjalainen :))
Lähetä viestiä [email protected] - kukkakimppu89
Hei mitä teille maksetaan kuussa? Olisi mukava tietää :)
- Chasha
Moii, oon Benalmadenassa au pairina eli ihan Fuengirolan lähellä, olisi kiva tavata myös muita tältä lähettyviltä :) Spostia voi laittaa [email protected].
Moikka kaikki! Ite oon lähössä ehkä Fuengirolaan au pairiksi lokakuun lopussa ja ois kiva tutustua muihin au paireihin sielläpäin. Mulla voi laittaa viestiä osotteeseen [email protected] :)
- susita
Moikka! Itse oon täällä Rincon de la Victoriassa ja viime vuonna olin au pairina Malagan puolella Palossa.:) Vähän kauempana siis, mutta mut voit lisätä vaikka facessa!:) ->Susanna Leppämäki
- auppari
Hei!!
Minäkin tulossa Fuengirolaan auppariksi. Ensi viikon alussa lento. Olisi tosi kiva tutustua muihinkin nuoriin siellä. :D Laittaakaa viestiä mulle osotteesee: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2995512- 725072
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088