Se olis niinku kesä nyt. Mitäs siihen sanotte?
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
Vastaukset 20
Vanhimmat
ihanaa!
Suomen kesä on ajoittain vähäluminen, mitäpä siihen muuta.
Ikkunasta ku kattoo, nii näyttäis olevan kesä. Ulos ku menee, nii villahousut saa melkeen hakea. . :p
Onneks ei kumminkaa ole talvi . Kyl se tästä lähtee, ku viel vähän lämpenee. Mä laitoin tänään kumminki kukkia pihalle. :))
Kyllä on niin syksyisen tuntuinen keli. Vettä sataa ja tuulee tosi napakasti, lämpöäkään varmaan ku vähän yli 10.
Varpaat on ihan jäässä..
Mulla meinas lähtee ikkuna saranoiltaan kun tuuli siihen ottti.
Joo kesä on, ja sen huomaa.
Täällä 12, vesisadetta. Ihan kiva kesäkeli, yhtään enempää lämpöasteita ei tarvita. :)
Ookko tosissas ? :O
Melkein tosissani olin tuolloin :) En kaipaa hirmuhelteitä, mutta kyllä tää parinkympin lämpö tuntuu hyvältä ! Tänään täällä meilläpäin onkin kenties ensimmäinen aidon kesäinen päivä. Arska paistaa ja linnut lauleloo.
Mutta, mitä tehdä hirmuiselle kirva-armeijalle joka on rantautunut lumipallopuuhuni ja uhkaa syödä sen suihinsa :// Yhdeltä niksisivulta löysin ohjeen joka kehoittaa suihkuttelemaan puuhun viisprosenttista mäntysuopaliuosta. Sen tein, saapas nähdä miten käy, tepsiikö neuvo.
Piti vastata tuohon sun ongelmaas ja olisin vastannutkin sen mäntysuopaliuoksen. Oikeasti on tosi tehokasta ainetta kirvoille ja muille öttiäisille. Joskus oon suihkutellutkin sisälläkin, jos on ruusubegoniassa vaikka ollut jotain pieniä ötököitä, niin kyllä tehoaa!
En minäkää mistään kolmenkympin helteestä välitä, mutta niin lämmin pitää olla., ettei tuu kanaefektiä. :)
Minäkin tappelen kirvoja vastaan, ku meinaavat ruusut syödä napoihinsa. Tuo mäntysuopa kyl tappaa ne, mutta aina tulee uusia. Suihkutan muutaman päivän välein aina noita mun kukkasia. Ennen oli kunnolla leppäkerttuja, niin ne söivät noita riesoja.
Vielä ällistyvämpi uutinen on se, että parin viikon päästä on jo juhannus. Aatelkaapa sitä! Niin ja puolen vuoden kuluttua on muuten jouluaatto. Think about that..
Ellen sä oot söpö.
Ellenin söpöydestä ei oo mitään tietoa, mutta kiitos nyt kuitenkin, jos viestis oli tarkoitettu mulle eikä jollekin Ellenille.
Aah, tänään olis sitten niinku yhdeksän päivän työputken viimeinen työpäivä ja vapaa viikonloppu. Voin vannoa, että otan hyvin rennosti. Maybe grillailun merkeissä tai jotain..
Hyvä kun sanoit! :) Selkes vihdoinkin, miks sukset ovat luistaneet heikosti viimeaikoina!
Rullat ku heittää niihin alle, niin sitten voi luistaa asfaltilla hienosti. :) Ei oo kyllä kokemusta moisesta. Niin ja hyvät jussit sulle vaan. :D
ihanaa
olit päässyt tämän päivän lehteen poikasi kanssa:)
Heh, ai säki huomasit. Se toimittaja sanoi tekevänsä galluppia, mutta ei siinä jutussa mainittu muita, ku mun nimi ja haastattelu. Niin ja kuva meistä. :P
Hyvää Juhannusta kaikille. Muistakaa ottaa rennon varovaisesti. :)