Uskokaa tai älkää..

Se olis niinku kesä nyt. Mitäs siihen sanotte?

20

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesänlapsonen

      ihanaa!

    • Suomen kesä on ajoittain vähäluminen, mitäpä siihen muuta.

    • Ikkunasta ku kattoo, nii näyttäis olevan kesä. Ulos ku menee, nii villahousut saa melkeen hakea. . :p
      Onneks ei kumminkaa ole talvi . Kyl se tästä lähtee, ku viel vähän lämpenee. Mä laitoin tänään kumminki kukkia pihalle. :))

    • Kyllä on niin syksyisen tuntuinen keli. Vettä sataa ja tuulee tosi napakasti, lämpöäkään varmaan ku vähän yli 10.
      Varpaat on ihan jäässä..

    • Mulla meinas lähtee ikkuna saranoiltaan kun tuuli siihen ottti.
      Joo kesä on, ja sen huomaa.

    • Täällä 12, vesisadetta. Ihan kiva kesäkeli, yhtään enempää lämpöasteita ei tarvita. :)

      • Ookko tosissas ? :O


      • mii-su kirjoitti:

        Ookko tosissas ? :O

        Melkein tosissani olin tuolloin :) En kaipaa hirmuhelteitä, mutta kyllä tää parinkympin lämpö tuntuu hyvältä ! Tänään täällä meilläpäin onkin kenties ensimmäinen aidon kesäinen päivä. Arska paistaa ja linnut lauleloo.

        Mutta, mitä tehdä hirmuiselle kirva-armeijalle joka on rantautunut lumipallopuuhuni ja uhkaa syödä sen suihinsa :// Yhdeltä niksisivulta löysin ohjeen joka kehoittaa suihkuttelemaan puuhun viisprosenttista mäntysuopaliuosta. Sen tein, saapas nähdä miten käy, tepsiikö neuvo.


      • TaikisN kirjoitti:

        Melkein tosissani olin tuolloin :) En kaipaa hirmuhelteitä, mutta kyllä tää parinkympin lämpö tuntuu hyvältä ! Tänään täällä meilläpäin onkin kenties ensimmäinen aidon kesäinen päivä. Arska paistaa ja linnut lauleloo.

        Mutta, mitä tehdä hirmuiselle kirva-armeijalle joka on rantautunut lumipallopuuhuni ja uhkaa syödä sen suihinsa :// Yhdeltä niksisivulta löysin ohjeen joka kehoittaa suihkuttelemaan puuhun viisprosenttista mäntysuopaliuosta. Sen tein, saapas nähdä miten käy, tepsiikö neuvo.

        Piti vastata tuohon sun ongelmaas ja olisin vastannutkin sen mäntysuopaliuoksen. Oikeasti on tosi tehokasta ainetta kirvoille ja muille öttiäisille. Joskus oon suihkutellutkin sisälläkin, jos on ruusubegoniassa vaikka ollut jotain pieniä ötököitä, niin kyllä tehoaa!


      • TaikisN kirjoitti:

        Melkein tosissani olin tuolloin :) En kaipaa hirmuhelteitä, mutta kyllä tää parinkympin lämpö tuntuu hyvältä ! Tänään täällä meilläpäin onkin kenties ensimmäinen aidon kesäinen päivä. Arska paistaa ja linnut lauleloo.

        Mutta, mitä tehdä hirmuiselle kirva-armeijalle joka on rantautunut lumipallopuuhuni ja uhkaa syödä sen suihinsa :// Yhdeltä niksisivulta löysin ohjeen joka kehoittaa suihkuttelemaan puuhun viisprosenttista mäntysuopaliuosta. Sen tein, saapas nähdä miten käy, tepsiikö neuvo.

        En minäkää mistään kolmenkympin helteestä välitä, mutta niin lämmin pitää olla., ettei tuu kanaefektiä. :)

        Minäkin tappelen kirvoja vastaan, ku meinaavat ruusut syödä napoihinsa. Tuo mäntysuopa kyl tappaa ne, mutta aina tulee uusia. Suihkutan muutaman päivän välein aina noita mun kukkasia. Ennen oli kunnolla leppäkerttuja, niin ne söivät noita riesoja.


    • Vielä ällistyvämpi uutinen on se, että parin viikon päästä on jo juhannus. Aatelkaapa sitä! Niin ja puolen vuoden kuluttua on muuten jouluaatto. Think about that..

      • tiedäks

        Ellen sä oot söpö.


      • tiedäks kirjoitti:

        Ellen sä oot söpö.

        Ellenin söpöydestä ei oo mitään tietoa, mutta kiitos nyt kuitenkin, jos viestis oli tarkoitettu mulle eikä jollekin Ellenille.


    • Aah, tänään olis sitten niinku yhdeksän päivän työputken viimeinen työpäivä ja vapaa viikonloppu. Voin vannoa, että otan hyvin rennosti. Maybe grillailun merkeissä tai jotain..

    • Hyvä kun sanoit! :) Selkes vihdoinkin, miks sukset ovat luistaneet heikosti viimeaikoina!

      • Rullat ku heittää niihin alle, niin sitten voi luistaa asfaltilla hienosti. :) Ei oo kyllä kokemusta moisesta. Niin ja hyvät jussit sulle vaan. :D


    • jj

      ihanaa

    • arvaa kuka:)

      olit päässyt tämän päivän lehteen poikasi kanssa:)

      • Heh, ai säki huomasit. Se toimittaja sanoi tekevänsä galluppia, mutta ei siinä jutussa mainittu muita, ku mun nimi ja haastattelu. Niin ja kuva meistä. :P


    • Hyvää Juhannusta kaikille. Muistakaa ottaa rennon varovaisesti. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe