..jotka eivät välitä eniten ihmisen painosta.Usein on hakukriteereissä painorajoja,varsinkin naisen pitäis olla vielä keski-iässäkin hoikka-huippu oli mies joka haki 35-47kg kaveria,mun 11v tyttö on tota luokkaa!olen itse 95kg ja ihan asialliseen viestiin- tervehdys vanhaan kotikaupunkiin t.kotikissa tuli vastaus-et ole kissa vaan sika 95kg,profiilissa oli ihannekumppanin painoraja 85.Jos ei haluta tutustua niiin voihan jättää vastaamatta eikä heittää tollaisella viestillä,pitääkö noihin kilorajoihin oikeesti tuijottaa niin tarkasti,ettei vahingossakaan ilmianna itseään vaikka muut toiveet osuis kuinka hyvin?meitä isoja ihmisiä on ainakin tilastojen mukaan 25% väestöstä,kaikki eivät varmaan käy vaa´alla ennekuin laittavat omat tietonsaa vai kaunistellaanko siiinä,kun lihavuus on jotenkin tuomittavaa??
kuka perustaisi treffipalstan niille...
18
711
Vastaukset
- Aito Seilori
Onhan treffipalstoilla jokseenkin aina ilmoitettava paino likimain oikein-------Suomalailla treffiplveluissa naiset tavallisimmin ruksaa kohdan :normaali-----ja koska suomalaiset naiset ovat keskimäärin 5kg ylipainoisia, on se normaali totta.
Siitä kunhuomioidaan myös anorektikot. on "normaali" 10kg
ylipainoinen!!11!!!
Itse pidän enemmä hoikista, siroista----mutta tunnen monta miestä
jotka hekumoivat äämästä,jossa on fläsää mistä ottaa kiinni
turhaan naiset aina valehtelevat painonsa, sillä ekä treffeillä mies näkee ulkomuodon ilman numeroitakin- bigis beautiful
olen varmasti nykymittapuun mukaan naiivi,kun luulen että parisuhteessa on paljon muutakin kuin paino,olen törmännyt kyllä näihin isotyttöfantasioihin keskittyviin miehiin,heille olen sitten liiankin pieni ja toisaalta en halua olla kenellekään pelkkä seksilelu
- Arska 911
bigis beautiful kirjoitti:
olen varmasti nykymittapuun mukaan naiivi,kun luulen että parisuhteessa on paljon muutakin kuin paino,olen törmännyt kyllä näihin isotyttöfantasioihin keskittyviin miehiin,heille olen sitten liiankin pieni ja toisaalta en halua olla kenellekään pelkkä seksilelu
Hei minä tykkään Isoista Tytöistä, kun olen itsekkin melkeen 190 cm. Ehkä olisi "huvittavan" näköistä jos kävelisin käsikädessä 150 cm Naisen kanssa. Minun mielestä painolla ei ole merkitystä jos "kemiat" käy yksiin, elikkä jos Nainen on mukavan luonteinen ja tulemme toimeen.
- bigis beautiful
Arska 911 kirjoitti:
Hei minä tykkään Isoista Tytöistä, kun olen itsekkin melkeen 190 cm. Ehkä olisi "huvittavan" näköistä jos kävelisin käsikädessä 150 cm Naisen kanssa. Minun mielestä painolla ei ole merkitystä jos "kemiat" käy yksiin, elikkä jos Nainen on mukavan luonteinen ja tulemme toimeen.
joo se vaan ei luonnne näy juurikaan profiilista ja yhteydenottto jää mieheltä tekemättä,kun katsoo naisen painoa.Eikä samankokoinen hae aina samankokoista,olen noita profiileja kautta suomen tässä lukenut,kun etsin oikeesti itselleni parisuhdetta,joku oli 110kg ja etsi 45-55kg naista.Siksi tässä olenkin esittänyt toivomuksen että olis joku kanava just isoja ihmisiä varten,jossa ei tulisi paluupostissa haukkuja yhteydenotosta koon vuoksi.
- 16+17
Ei vissiin suomessa, mut ulkomailla oli tainnut joku isokokoinen nainen perustaa isoille (tais olla naisille) treffisivuston. Siitä tuli paljo puhetta ja kritiikkiä, mut miksei sellanen toimis suomessakin.
- Vois olla
Aika hiljasta,tuskin kukaan haluaa ylipainoista jos on valinnan vaihtoehtoja.
- bigis beautiful
Vois olla kirjoitti:
niinhän se on ,olo kuin kaupan hyllyllä,paketteja toinen toistaan houkuttelevimmissa kuorissa,valkkaa siinä sitten,sisällöstä ja mausta ei tiedä,mutta otetaan toi hienoin paketti!oli tutkimustulokset lehdessä, etttä 75% suomalaisista etsii parisuhteestaan sielunkumppanuutta,alkuihastus ja sujuva seksi ei kanna pitkälle.No nuo 75%elävät edelleen parisuhteessa ja ne loput on täällä etsimässä niitä lyhytkestoisia endorfiineja
- 16+18
Vois olla kirjoitti:
Ei välttämättä olis hiljaista kun jatkuvasti saa lukea esim telkkarin deittipalstoilta, että miehet hakee isoja tyttöjä, jopa xxxxl kokoisia. Tosin kaikilla ei ole nettiä joten nuo telkun deittipalstat ovat helpompi hakupaikka.
- hellu^^^
miksi niille ylipainoisille oma palsta täytyisi olla? eivätköhän ne, jotka eivät painosta välitä, löydä toisensa ihan normaaleillakin palstoilla, vai kuinka? ja jos ei seuraa löydy niin kannattaa alkaa miettiä johtuuko se sittenkään siitä painosta? ehkäpä se onkin luonteesi?
- yeye
Sanonpahan nyt suoraan mielipiteeni. Minusta on säälittävää lukea näitä lihavien keskusteluja joissa he ylistävät itseään (siksi että ovat ylipainoisia, hieno homma?) ja märisevät sitten kun valtaosa ihmisistä ei pidä heitä viehättäviinä. Koska kuten sinunkin nimimerkkisi kuuluu: big is beautiful.
Erm... just. Hohhoijaa. Mitä kaunista on läskissä, kerrotko? Netissä kun lueskelee kirjoituksia niin huomaa että todella monet lihavat käskevät muita ihmisiä hyväksymään heidät löllyvinä ihrakasoina "koska erilaisuus on rikkautta!!1" ja "isot tytöt (hyi helvetti mikä ilmaisu) ovat upeita!11" vaikka HYVIN HARVAN mielestä pursuilevat ihrat on kaunis ja seksikäs näky. Get real?
Ja nimenomaan useimmiten näkee juurikin näitä lihavien NAISTEN keskusteluja joka puolella. Mutta fakta on se, että erittäin, toistan ERITTÄIN harva pitää teitä ylipainoisia seksuaalisesti viehättävinä. Karu fakta, minkäs teet. Miksi ette voi olla normaalipainoisia?? Miksi olette ahmineet itsenne ylipainoisiksi, miksi?? Ja sen jälkeen tuomitsette muut ihmiset, kun SUURIN OSA heistä pitää viehättävänä normaalipainoisuutta/urheilullisuutta. Miettikää vähän.
Ja PLEASE... Ei kiitos enää yhtä ainuttakaan selitystä "noku geenit!!1" isot luut!11" Tukehdun nauruun ja kuolen myötähäpeään jos näen vielä yhdenkin sellaisen kommentin jossain.
Teillä ylipainoisilla on kaksi vaihtoehtoa: joko laihduttaa normaalipainoisiksi tai sitten hyväksyä se, että vientiä ei tule olemaan liikaa. Ette voi pysyä XXL-kokoisina ja vaatia maailmaa rakastamaan Teitä, kuin olisitte muiden yläpuolella siksi että olette syöneet itsenne isoiksi.
Tiedän että tämä viesti tulee saamaan noin 100000000000000 miinusta mutta eipä haittaa. Tiedänpähän sitten ainakin, kuinka moni ylipainoinen on vihastunut totuudesta... :P- Nobody but you!
Who loves you?
- omg!
Nobody but you! kirjoitti:
Who loves you?
wtf
- miinustelija
Aika hyvä
"Tiedän että tämä viesti tulee saamaan noin 100000000000000 miinusta mutta eipä "
Ei ole vielä yhtään.
Ehkä asia tuli todenmukaisena.
Ps. Haluaisin esittää alottajalle kysymyksen. http://www.yensa.com/fat/fat-girl-belly08.jpg http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2011/253/2/0/fat_girl_2_by_fatnfat-d49fo9y.jpg
? =) Kun tuo kroppahan on sinusta (ja monista muista lihavista) niiiiiiiiiiiiiiiiin UPEA! Missä kohtaa se upeus on? ;)- aloittaja nainen
no nyt on taas tartuttu epäolennaiseen,nimimerkki vois olla vaikka mikä tahansa,asiasisältö oli kuitenkin alunperin se,että myös isoista ihmisistä löytyy todella hyviä persoonia,parisuhteeseen panostavia ihmisiä,jotka osaavat rakastaa muuta ihmisessä kuin pinnallista ulkokuorta,eli persoonaa.Ihan vapaasti saavat nämä ylläolevat tyypit olla aivopestyjä playboy-lehden tms.naiskuvilla,hakekaa vaan sellaista seuraa mitä haluatte.jos ylipainoisuus on poistettava ilmiö,pitäisi neljäsosa maailman ihmisistä heti hävittää,tyhmyyttä ei näköjään niin vaan saa kitkettyä,aiheesta geenit ja paino on todelllakin tieteellistä tutkimusta,mutta se tuskin kiinnostaa laihoja tai ns.normaaleja
- h5her54uye3he
Kyllä tuo puputyttö on ihan näpsäkän näköinen.
- ghghfhfghfghfghfgh
Kyllä se on samanlaista toisinkin päin, jos katselee ylipainoisten naisten profiileita niin harvoin siellä ihannekumpani kohdassa näkyy muuta kuin hoikka, urheilullinen ja normaali.
Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä ettei mitään pituus, paino yms. roskaa pitäisi olla edes valittavissa. - muppu1
Kuulkaas aivottomat arvostelijat. Oletteko ajatelleet, että kyseisellä henkilöllä saattaa olla ruumiillinen vamma joka estää esim. kaiken liikkumisen liittyen laihdutukseen. Olen elämäni ollut urheilullinen, normaalivartaloinen. Sitten pamahti jalka poikki jossa nyt on rautaa niin paljon ja se on jäykkäleikattu, etttei mikään urheilulaji sovi. Hyvä että kävelemään pystyn. En ylensyö, päinvastoin syön hyvin vähän, mutta kun ei pääse kuluttamaan sitä energiaa. Miettisitte mitä ilkeyksiä sanotte ennen kun avaatte sanaisen arkkunne. Eihän teidän tarvitse osallistua näihin keskusteluihin jos teillä ongelmia ole. Yhteenkään teistä arvostelijoista en haluaisi tutustua vaikka maksettaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569