Ollaan oltu nyt yhdessä naiseni kanssa kohta 8 vuotta ja siinä ajassa on kertynyt kaksi lastakin.Minulla on nyt enemmän se elämän vaihe että haluan asettua aloilleni ja viettää perheelämää ,mutta naiseni haluaa olla koko ajan menossa,ja jos satun mainitsemaankin että tarviiko taas mennä että vois tehdä yhdessä jotain niin sillon rupee tulee että sinä pelle et mua määrää mä teen niin kuin haluan,en ole sun käskyjesi alla.Sit jos yritän keksiä yhteistä tekemistä niin se on ryyppäämistä muu on tylsää...Rakastan naista helvetin paljon ja olen huomannut että mitä pidemmälle ollaan menty sitä enemmän rakkaus vaan kasvaa tätä ihmistä kohtaan.Mut monelle ystävälle kun olen kertonut että avopuoliso haluaa koko ajan mennä ovat tokaisseet että on jäänyt nuoruus elämättä lapsien tulon takia,siksi menojalka vipattaa ja sanonut myös että jätä tommonen akka joka ei sua arvosta.Olen ottanut puheeksi myös että haluaisin vielä yhden lapsen ja naimisiinmenostakin olen puhunut mutta tyrmännyt asiat saman tien,tokaissut vaan että eti akka kenen kanssa tehdä noi asiat..Mitä tehdä?Haluan elää tämän ihmisen kanssa,mutta sit koko ajan mietin että haluanko olla suhteessa semmosen ihmisen kanssa joka ei halua samoja asioita kuin minä...Mies 27
Mitä tehdä
3
100
Vastaukset
- dertbng
Jäin miettimään että onko kyseessä tosiaan elämättä jäänyt nuoruus,kun lapset ilmeisesti iästäsi päätellen ovat aika pieniä vielä.
Kyllä lasten ollessa pieniä pitäisi se menojalka vipattaa vähemmän ja keskittyä siihen perheeseen.
Ennemmin tuo lause: sinä pelle et mua määrää mä teen niin kuin haluan,en ole sun käskyjesi ala. Kuulostaa ennemmin siltä että hän on päästänyt teidän parisuhteesta irti eikä ilmeisesti halua siinä olla. Ei tuollaista puhuta ihmiselle jota rakastaa. Ja jota arvostaa.
Todella ikävää tuollainen kun on lapsiakin tilanteessa.
Kyllä meillä haluaa kumpikin olla kotona,yhdessä perheenä lapsen kanssa ja tehdä yhdessä asioita. Menojalka vipattaa pari kertaa vuodessa ja se riittää. IKINÄ en väheksyisi noin rakastani niin kuin sinun naisesi sinua. Koskaan en ole miestäni haukkunut rikä hän minua. Ja yhteistä taivalta on takana 6 v. - Ei hyvä näin
Lyhyesti sanottuna naisen käytös kuulostaa siltä, että sinun tosiaan tulisi ottaa hänen neuvostaan vaari ja etsiä itsellesi se kumppani, joka haluaa samoja asioita kuin sinä.
Ihan kuin hän yrittäisi omalla käytöksellään saada sinut irtautumaan suhteesta, josta ei itse kehtaa syystä tai toisesta kokonaan lähteä, vaikka kotioven välissä onkin vain toinen jalka. - trap
Just näin olen ajatellut!Mut ku itestä tuntuu että ei haluaisi luovuttaa mutta miksi roikkua jos toinen ei ole halukas jatkamaan!!!Kiitos vastanneille...Väittää kovasti että haluaa olla minun kanssa mut teot kertoo toista.vaikka itekkin olin 20 kun ensimmäinen lapsi synty just tota nuoruuden hurjaa aikaa,silti en koe että olen menettänyt nuoruuteni..Ja valittaa mulle aina kun en lähe kavereitteni kanssa dokaamaan olen sanonut että mua ei kiinnosta ryyppääminen et sillon tällön voi mennä niin haukkunut koti rotaksi kenellä ei ole elämää,ja kun olen sanonut että olen näin tyytyväinen elämääni niin sano että ei usko kukaan ei jaksa vaan olla kotona lapsien ja akan kanssa koko ajan..Muistan sanoneeni että olen ollut kohta 8 hänen kanssaan yhdessä eikä ole ollut oikeestaan ikinä tylsää ei sitten millään usko sitä...Ja se ongelma just on et jos se sopii kavereittensa kanssa menoja DOKAAMAAN ja sit sanoo et mä lähen sillon sinne ku olen sopinut ja sulla ei ole mitään sanomista vastaan en ole sun orjasi tai sun käskytysvallassasi!!!Ja sit ku olen suhteen alkuaikoina tehnyt ite vähän tota samaa niin sano et kostaa nyt takasin ....molemmissa on vikansa mutta en tajua kyllä yhtään toisen osapuolen ajatuksia...ei näytä tunteitansa ei ole semmonen ihminen joka näyttäisi tunteensa...sanoo rakastavansa ja riidan tultua haluaa erota ja ei tajua miksi on ollut mun kanssa jo 8 vuotta...silti rakastan tätä ihmistä ihan liikaa,mut kai se on piukkuhiljaa ruvettava laittaa pillejä pussiin.sanoo et menee yhelle kaljalle kaverinsa kanssa tulee jurrissa 8 tunnin päästä kotiin jos mainitsen asiasta sanoo että sä et mua määrää ja painu vittuun mun elämästä mä meen jos haluun...et sä pysty kans lopettaa siihen yhteen jos on hauskaa,aivan varmasti pystyn lopettamaan sen siihen yhteen kaljaan niin riippuvainen en ole....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261