Kun tätä palstaa lukee, niin se tulee aivan selväksi, naiset vaativat mahdottomia! Naisten mielestä miehen tulisi:
-Olla lihaksikas
-Tehdä ruumiillista työtä
-Olla sivistynyt
-Olla sosiaalinen
-Olla vahva ja kova
-Osata itkeä
-Omata vahvat ja isot kädet
-Olla yli 185 cm
-Pukeutua siististi, muttei liian siististi
-Osata korjata asioista
-Osata puhua
-Osata olla hiljaa
-Olla romanttinen
-Ei saa olla liian romanttinen
-Olla korkeasti koulutettu
-Olla esim. sähköinsinööri tai muu käytännön ammatin osaaja
-Olla ulkomaalainen
-Olla suomalainen
-Olla kunnollinen ja rehellinen
-Olla ns. paha poika
Kuten havaitsemme, ovat osa näistä piirteistä on jopa ristiriidassa keskenään. Onkin selvää, ettei kukaan voi täyttää näitä vaatimuksia
Naisten vaatimukset mahdottomia!
32
1453
Vastaukset
- mahdottomuuksia!
Lisäksi miehen tulee olla kunnianhimoinen ja hänellä tulee olla nousukas ura, mutta kuitenkin loputtomasti aikaa perheelle ja vaimolle
- kkjjii
Linkitäppä yksikin keskustelu, jossa vaaditaan kaikkia noita ominaisuuksia.
- lista jatkuu...
Hei pilkunnussija siinä yläpuolella, ei tarvitse löytää keskustelua, jossa jokainen naiskirjoittaja vaatisi ihan noita kaikkia ominaisuuksia todetaksemme, että naiset vaativat jokatapauksessa liikaa eli mahdottomuuksia miehiltä, vaikkeivät itse monestikaan ole lähellekään samaa tasoa kuin heidän miesihanteensa :D.
Aloittajan listaa voisi vielä jatkaa seuraavilla kohdilla. Miehen tulisi myös:
- Omata isokokoinen kalu
- Jaksaa pitkään sängyssä
- Omata vahva ja tuuhea hiuskasvu
- Omata luonnostaan valkoiset hampaat
- Omistaa auto
- Olla harteikas (pelkkä lihaksikkuus ja voima ei riitä, pitää myös näyttää harteikkaalta)
- Olla naista huomattavasti isokokoisempi (nainen ei tietenkään itse viitsi laihduttaa, mikä tekisi tästä vaatimuksesta edes vähän helpomman miehelle)- nainenkonainen
Minusta miehen ei todellakaan edes saa:
- Omata jotain ylikasvanutta melaa = sattuu
- Jaksaa pitkään sängyssä, itse pidän lyhyistä, mutta useista sessioista.
- Olla liian lihaksikas..luonnotonta
- omistaa autoa
- olla harteikas..
- En halua HUOMATTAVASTI isokokoisempaa miestä..todellakaan, vaatteet saa vaatekaappiinkin
-En halua mitään röökisuu pahapoikaa..
- Pääasia että mies tekee mistä tykkää ( ammatti)
- En halua liian pitkää.. 180cm on jo hyvä
-Romanttisuus on plussaa ja tulee luonnostaan, yksikin idiootti joka yritää väkisin olla romantikko valitettavasti on jo feilaus.
- Aivan sama mistä joku on kotoisin???
Ja mitä ihmettä? tottakai rehellinen..
Et todellakaan voi ottaa kaikilta naisilta mielipiteitä ja vaan lättää niitä yhteen, tottakai on ristiriitoja?!
Mies siis haluaa aina vaan iso tissisen blondin joka sattuu olemaan suomiruotsalainen oranssineen ihoneen ja joka tekee kotityöt ja ruokaa eikä kiukuttele koskaan? tämä on siis jokaikisen miehen unelma? no ei ole niin joten älä ole tyhmä
- nainen__21
En vaadi tuosta listasta muuta kuin rehellisyyttä.
Tärkein on että mies on ystävällinen ja ulkonäötään itseeni vetoava. Enkä ulkonäönkään suhteen vaadi mahdottomia. Kelpaa arviolta 10 kg alipainoinen - 10kg ylipainoinen. Ja kunhan kasvot miellyttävät itseäni.
Ja miehen pitää muutoin olla sellainen, että tulen toimeen sen kanssa. En rupea erittelemään piirteitä, koska niitä on useita mahdollisia, joista mitkään kuitenkaan eivät ole pakollisia, paitsi edellä mainitsemani. Ehdottomia on siis ainoastaan:
-ystävällisyys
-rehellisyys/luotettavuus
-hyvännäköiset kasvot
-edes jossain määrin vetoava kroppa
Ei varmasti ole mahdoton lista.
Eikä kannattaisi juuri tästä syytä lukea ihannemies palstaa, mikäli tarkoituksena on katsoa täyttääkö naisten odotukset. Enstenäkin tämä on ihannemiespalsta, jossa olisi tarkoitus ainakin nimen perusteella puhua ihanteista (vaikkakin monet tosin esittävät asioita täällä ehdottomien vaatimusten muodossa).
Ja muutoinkin kun ihminen rupeaa miettimään millainen kumppanin pitäisi olla, yleensä vaatimukset ovat kohtuuttomia, mutta kun tositilanne tulee, nirsoimmatkin varmaan huomaavat, että ei se 176cm pituus olekkaan niin kamala juttu, vaikka 185cm oli vaatimus.
Tietysti jotkut oikeastikkin ovat juuri niin nirsoja, miltä kuullostavatkin, Kuten kaverini jonka kiinnostus lopahti, kun kuuli mielestään "aivan ihanan" miehen olevan ammatiltaan siivoja. Tuollaiset ihmiset tosin ovatkin yleensä yksin.. - Miss 306
We want them perfect.
- Mister 47
We want them.
- Mr 24
Prepare for disappointment and chronic loneliness. Perfect men want perfect women.
- logitechM
Haha. Suurlähettiläiden wanha biisi "Mitä Miehen Tulee Olla" on ajankohtainen edelleen. :)
Mutta noin muuten on selvää, että vaatimustaso niin miehillä kuin naisillakin on kasvanut paljon wanhoista ajoista. Internet, amerikkalainen roskaviihde ja nautintoon perustuva yksilökeskeisyys ovat muuttaneet paljon maailmankuvaa. Se on vähän kuin ajan henki nyt ja se on pakko hyväksyä. Toisaalta sanoohan ne jotkut viisaat, että jos ei mitään vaadi niin ei mitään saakaan. Ehkei noita listoja kannata ihan kirjaimellisesti lukea. Monille ne taitavat olla enemmänkin keino kerätä huomiota ja herättää keskustelua.- laattalentää.fi
Kun olen lukenut tuossa treffit palstalla seuraa hakevien miesten profiileja ...voisin sanoa samaa miehistä. Miehet vaativat naisiltaan täydellisyyyttä. Luin juuri yhden miehen profiilin ja pöyristyin..ensiksi tämä jullikka kertoo millainen on itse- lyhyt ja paksu- mitoista päätellen. Sitten alkaakin varsinainen tykitys naisen ominaisuuksista, mitä tää tollo hakee.
Lause " mummo saa olla muttei mummeli"??? miten niin saa olla, tottakai ihminen saa olla mummeli jos kerran on..ja sitten tietysti ulkonäkö pitäis olla missin, älykäs pitäis olla..ja tää kaikkein yököin osuus-pitäis johonkin harrikan kyytiin mennä ja vielä tykätä siitä..voi helvetti noita keski-iän ylittäneitä kaljamahaisia ukkeleita.! Ei se nuoruus takaisin tuu, vaikka minkälaisen mp:n ostaisitte tai epätoivoisesti yrittäisitte nuorta naista itsellenne. Minua ainakin oksettaa tuommoiset. Ja sit tää kkeli vielä hyökkäävästi kehottaa siirtymään toiselle sivulle, jos nainen ei täytä hänen laatimiaan ehtoja. Itse ainakin heti siirryn kunhan käyn ensin oksentamassa..ihmettelen saako tuommoiset koskaan naista, toivon mukaan ei. Ja sit vielä nämä tollukkaukot valittavat missä on kunnon naiset, miks minä en saa naista...v***u, katsokaa peiliin ja tarkistakaa käytöksenne. - logitechM
laattalentää.fi kirjoitti:
Kun olen lukenut tuossa treffit palstalla seuraa hakevien miesten profiileja ...voisin sanoa samaa miehistä. Miehet vaativat naisiltaan täydellisyyyttä. Luin juuri yhden miehen profiilin ja pöyristyin..ensiksi tämä jullikka kertoo millainen on itse- lyhyt ja paksu- mitoista päätellen. Sitten alkaakin varsinainen tykitys naisen ominaisuuksista, mitä tää tollo hakee.
Lause " mummo saa olla muttei mummeli"??? miten niin saa olla, tottakai ihminen saa olla mummeli jos kerran on..ja sitten tietysti ulkonäkö pitäis olla missin, älykäs pitäis olla..ja tää kaikkein yököin osuus-pitäis johonkin harrikan kyytiin mennä ja vielä tykätä siitä..voi helvetti noita keski-iän ylittäneitä kaljamahaisia ukkeleita.! Ei se nuoruus takaisin tuu, vaikka minkälaisen mp:n ostaisitte tai epätoivoisesti yrittäisitte nuorta naista itsellenne. Minua ainakin oksettaa tuommoiset. Ja sit tää kkeli vielä hyökkäävästi kehottaa siirtymään toiselle sivulle, jos nainen ei täytä hänen laatimiaan ehtoja. Itse ainakin heti siirryn kunhan käyn ensin oksentamassa..ihmettelen saako tuommoiset koskaan naista, toivon mukaan ei. Ja sit vielä nämä tollukkaukot valittavat missä on kunnon naiset, miks minä en saa naista...v***u, katsokaa peiliin ja tarkistakaa käytöksenne.Niin, sanoinkin tuossa omassa viestissäni, että "vaatimustaso niin miehillä kuin naisillakin". Eli molempia tämä asia koskettaa. Edelleen kuitenkin olen sitä mieltä, että vaatia saa mitä haluaa. Ei parisuhde ole mikään lakikirjaan merkitty pakko. Yleensä kuitenkin ne listat unohtuu mielestä siinä vaiheessa, kun oikeasti tapaa ihmisen joka vie jalat alta.
Keski-iästä en osaa sanoa mitään, koska se vaihe on vielä kokematta.
- Iam
Mitkähän on puolestaan ne miesten vaatimukset naisten suhteen? Itse totean nyt tuhatta kertaa, että olis kiva jos joku huolis ; )
- ei valituksia...
Useimmat miehet eivät vaadi paljoa; kunhan nainen on kivännäköinen eikä valita asioista, niin se riittää
- Mmm
-Olla lihaksikas // Itseasiassa liika lihaksikkuus suorastaan etoo minua. Pidän laihoista ja normaalivartaloisista miehistä
-Tehdä ruumiillista työtä // Pyh
-Olla sivistynyt //Totta
-Olla sosiaalinen // Ujot ja sosiaalisesti lahjattomat miehet ovat suloisia
-Olla vahva ja kova //Yh, herkkyys on vetävämpää
-Osata itkeä // Eihän ole pakko itkeä, jos ei itketä, mutta tunteiden näyttäminen on jees
-Omata vahvat ja isot kädet // Käsillä ole mitään merkitystä
-Olla yli 185 cm //Pitkät ovat komeita, lyhyet söpöjä
-Pukeutua siististi, muttei liian siististi //Voi pukeutua "liian" siististi
-Osata korjata asioista //Njah
-Osata puhua // Noh, ei tarvitse olla loistava puhuja, kunhan nyt jotain sanoo
-Osata olla hiljaa //Jossain tilanteissa on hyvä osata olla hiljaa
-Olla romanttinen //Miten tahansa
-Ei saa olla liian romanttinen //Miten tahansa
-Olla korkeasti koulutettu //Njah
-Olla esim. sähköinsinööri tai muu käytännön ammatin osaaja // Muhun vetoaa enemmän kyllä taiteellisella alalla olevat
-Olla ulkomaalainen //Mitään väliä
-Olla suomalainen //Mitään väliä
-Olla kunnollinen ja rehellinen //Yep
-Olla ns. paha poika //Njah- Neiti näpsä
Hei....mäkin haluan tehdä tän testin :)
-Olla lihaksikas / Mielellään ei liian lihaksikas
-Tehdä ruumiillista työtä / Ei
-Olla sivistynyt / Kyllä. Ehdottomasti.
-Olla sosiaalinen / Ei tarvitse olla. En minäkään ole kovin sosiaalinen.
-Olla vahva ja kova / Henkisesti vahva.
-Osata itkeä / Ei tarvitse.
-Omata vahvat ja isot kädet / Kyllä. Pienet kädet eivät sovi miehellä.
-Olla yli 185 cm / Alle mielellään. 180 cm on hyvä.
-Pukeutua siististi, muttei liian siististi / Liian siististi ei voi koskaan pukeutua. Pukeutuminen tilanteen mukaan olisi parempi.
-Osata korjata asioista / Kyllä. Ja mielellään osata laittaa tietokone kuntoon.
-Osata puhua / Yleensä asioista puhuminen helpottaa parisuhteessa.
-Osata olla hiljaa / Tässä kohtaa voisi olla, että osata antaa naisen olla tarvittaessa rauhassa.
-Olla romanttinen / Tiettyyn pisteeseen asti kyllä.
-Ei saa olla liian romanttinen / Kyllä
-Olla korkeasti koulutettu / Kyllä. MInäkin olen korkeasti koulutettu.
-Olla esim. sähköinsinööri tai muu käytännön ammatin osaaja / Ei.
-Olla ulkomaalainen / Ei todellakaan.
-Olla suomalainen / Kyllä
-Olla kunnollinen ja rehellinen / Ja tähän voisi lisätä, että pitää olla luotettava.
-Olla ns. paha poika / Ei missään nimessä.
- Sammuutakaa valot
On ne miestenkin vaatimukset melko älyttömiä ja ristiriitaisia. Kovin harvalla naisella on esim. hoikka vartalo ja isot tissit. On tuollaisia olemassa, mutta vähän.
Kun ei ymmärretä että rasvakudos yhdessä paikassa tarkoittaa sitä monesti myös muualla kehossa.
Lisäksi täällä on jatkuvasti listoja vain ulkoisista ominaisuuksista, ilmeisesti useimpia ei kiinnosta yhtään millainen kusipää/hullu se mahdollinen ulkoinen ihanne on.
Kertoo aika paljon ihmiskunnan tulevaisuudesta tämänkin palstan taso. Valitettavasti. "Naisten vaatimukset mahdottomia!"
-Ja siitä huolimatta suurin osa miehistä onnistuu löytämään itselleen elämänkumppanin..?! Mistäs tämä epäsuhta sitten johtuu..?!
Olisko nyt kuitenkin enempi kyse siitä, että netissä (ja varsinkin täällä suoli24:ssä) asiat kärjistyy ja elämän realiteetit unohtuu. ;)- Nainen 30
-Olla lihaksikas Toivottavasti on ainakin rasvaa päällä, muoviset muhkurat ei iske
-Tehdä ruumiillista työtä Jos se on hänelle itselleen mielekästä ja tyydyttävää
-Olla sivistynyt Sydämen sivistys tärkeintä, yleissivistys myös
-Olla sosiaalinen Tarvittaessa hyvä juttu, itselläni vahvana myös erakompi puoli, vaikka sosiaalisessa työssä olenkin ja niiltä taidoilta taitava. Pääasia, että asioita (myös ihmisten tapaamista) voidaan tehdä myös erikseen kumpaisenkin senhetkisten mieltymysten mukaisesti.
-Olla vahva ja kova Päinvastaisia arvoja kuuluttelisin tässä maailmanmenossa
-Osata itkeä Mieluusti
-Omata vahvat ja isot kädet Koolla ei väliä, mutta en pidä ns. pulleroisista käsistä
-Olla yli 185 cm Olen seurustellut kovin erikokoisten miesten kanssa, ei mitään merkitystä.
-Pukeutua siististi, muttei liian siististi Kyllä. (mitä tämä nyt kellekin tarkoittaa)
-Osata korjata asioista Riitatilanteessa on tärkeää olla ratkaisukeskeinen - nainen 40vee
Kaksi vaatimusta miehelle:
- uskollisuus
- ei alko-ongelmaa
Varmaan liikaa vaadittu, kun jo kaksi eroa näiden asioiden vuoksi....luovutan:("Varmaan liikaa vaadittu, kun jo kaksi eroa näiden asioiden vuoksi....luovutan:"
Ja 2 miestähän onkin yhtä kuin kaikki miehet?! Ja siksi toki kannattaakin luovuttaa, vai...?!
- Mahdottoman mahdoton
Hih, kiva juttu. Mä testaan!
-Olla lihaksikas / kelpaa ne laihat, tai vähän lihaksii, muttei liikaa
-Tehdä ruumiillista työtä / jos tykkää siitä
-Olla sivistynyt / no, jos nyt ei mikään luolapeikko ole
-Olla sosiaalinen / sen verran, että pystyy puhuu vähän miltei kaikkien kanssa ja vastaa, kun kysytään
-Olla vahva ja kova / henkisesti joo, fyysisesti aivan sama
-Osata itkeä / mieluiten, mut jos ei onnistu ja korvaa sen jollain hyvällä tavalla, niin onhan se OK
-Omata vahvat ja isot kädet / njääh, ei mikään pakollisuus
-Olla yli 185 cm / ei, kun pituus 160-180 cm MAX.
-Pukeutua siististi, muttei liian siististi / no, jos menossa vaikka sukujuhliin, niin OK muttei sentään vedä överiksi
-Osata korjata asioista / jos ratkoo ongelmia noin vaan älyllä, ei kiitos. Ei liian fiksuja, ne saa tuntemaan itsensä typeräksi
-Osata puhua / joo, tietty.
-Osata olla hiljaa / tietyissä jutuissa joo, eli ei keskeytä
-Olla romanttinen / pientä romantiikkaa OK
-Ei saa olla liian romanttinen / mikä on liikaa?
-Olla korkeasti koulutettu / ihan sama
-Olla esim. sähköinsinööri tai muu käytännön ammatin osaaja / ihan sama, kunhan viihtyy omassa duunissa
-Olla ulkomaalainen / ihan sama
-Olla suomalainen / ihan sama
-Olla kunnollinen ja rehellinen / EHDOTTOMASTI
-Olla ns. paha poika / ei
MAHDOTONTA?
Plus lisään, että sellainen boheemi taiteilijasielu sytyttää eniten. Sellainen, jolla on huumorintajua, on rehellinen ja on suht samankaltainen. Ei häpeä, jos epäonnistuu vaan osaa nauraa itselleen. Eikä pahemmin haittaa, jos tavaroita on vähän siellä täällä.
Mahdotonta? - Hyvä ihminen
Komppaan!
- näinmä
-Olla lihaksikas --> joo kiinteä mutta ei mikään bodari tai käsivarret narua hieman vahvemmat
-Tehdä ruumiillista työtä --> voihan sitä tehdä omassa pihassakin iltaisin ja viikonloppuisin, itseä vituttaa mies mikä ei osaa tehdä mitään käsillään eikä haluakaan oppia
-Olla sivistynyt.... itsestäänselvyys, juntit no way
-Olla sosiaalinen..... olen itsekin niin en jaksaisi mitään umpimielistä tyyppiä
-Olla vahva ja kova... jos itse luhistun haluan turvautua toiseen, en halua olla suhteen ainoa kantava voima
-Osata itkeä....minusta suhde on syvällinen vasta kun kumpikin pystyy näyttämään kaikki tunteensa toisilleen, jopa ne ei-miehekkäät piirteet
-Omata vahvat ja isot kädet.... kauheeta jos miehellä olisi pienemmät kuin omani :D mut joo riittävän isot on tarpeeksi
-Olla yli 185 cm... naiset haluaa toisinaan tuntea olonsa pieniksi, pitkänä naisena en halua kainalokeppiä ja amatsonioloa
-Pukeutua siististi, muttei liian siististi.... mielestäni tärkeämpää on ottaa naisen pukeutumisneuvoista opikseen
-Osata korjata asioista.... tottakai pitää osata, ei kukaan halua kädetöntä miestä
-Osata puhua.... itselleni tärkein piirre miehessä, ilman keskustelutaitoja varustettua miestä olen mielummin ilman miestä
-Osata olla hiljaa.... kukaan ei jaksa kuunnella koko ajan hälinää, kuuntelutaito tärkeää
-Olla romanttinen.... sitäkin pitää olla hieman, ei liikaa, menee muuten teennäiseksi ja imeläksi
-Ei saa olla liian romanttinen .... no tässä se tulikin :D
-Olla korkeasti koulutettu.... ymmärrys erilaisia asioita kohtaan yleensä lisääntyy koulutuksen myötä
-Olla esim. sähköinsinööri tai muu käytännön ammatin osaaja.... pelkkäteoria osaaminen ei kauheasti lämmitä kotona
-Olla ulkomaalainen.... pieni eksotiikka ulkonäössä ei ole pahitteeksi
-Olla suomalainen....sama kulttuuri, helpompaa tulla toimeen
-Olla kunnollinen ja rehellinen.... rehellisyys on perusarvo, kunnollisuus tarkoittaa minusta ettei petä ja on sen verran mies että jos alkaa tuntua siltä että suhde on lopuillaan niin jättää ekan ennen kuin siirtyy eteenpäin
-Olla ns. paha poika.... pieni ilkikurisuus on ok mutta rikollisuus hyi h*******ti! - ...
Mulla vaatimuksia vain kaksi.
-Pitää olla rahaa
-Siedettävä ulkonäkö
:-D Eli eihän ne nyt ihan mahdottomia ole. - Osalle kyllä
riittää, että on ulkomaalainen. :-)
- Ja sulle riittää
että sais tänkin keskustelun käännettyä tohon suuntaan :-)
- ei mahdoton...
Just niin pitääkin olla! Eikä tuo lista ole edes mahdoton! ;)
Entäpä mitä miehet vaatii naiselta?! se lista onkin MAHDOTON!
Pitää katos naistenki osata vaatia ;) - MänMäntheReal MAN
joo mutta tässähän on erilaisten naisten näkemyksiä. Yksi haluaa ulkomaalaisen arabin, toinen ei voi sietää ketään ählämiä.
Listassasi on ERI naisten toivomuksia yhdessä nipussa. - ritma
Vai tällainen miehen pitää olla olet tainnut lukea liian tarkasti naisten kirjotuksia. Mutta totta se on kyllä me naiset taidamme olla sitä lajia että suomalainen mies kuolee sydänkohtaukseen meidän kynsissä kun vaadimme aivan liikaa.
- Ritma
Eihän teille miehillekkään riitä mikään sillä osa teistä hakee naisen aasiasta jotta voitte näytellä julkisesti kaunista naista kuin hienoa autoa. Nainen hakee miehestä aika pitkälle henkistä vahvuutta ja mies naisesta pintaliitoa?
- deli_melli
Itse en usko rinssisatuihin. Enkä kiiltokuviin. Olen pariin kertaan kokeillut nettideittailua, eli laittanut ilmoituksen - mutta tulen aina siihen tulokseen ettei ole mun juttu. Tässä syyt:
1) Nettideittisivut ovat kuin irtarikauppa: etsitään kaunista sekä komeaa kuorta, maistellaan hetki - ja luultavasti montaa karkkia samanaikaisesti. Koko ajan katsellaan uusia makuja, koska aina voi tulla vastaan vieläkin herkumpi. Mihinkään ei keskitytä, eikä maistella kunnolla. Lempimakua näin vaikea löytää.
(Ite oon fossiili, enkä osaisi pitää montaa rautaa tulessa kerralla. Ei olisi edes aikaa, eikä mielenkiintoa siihen.)
2) Ihmiset katsovat aina ekaksi ulkokuorta. Itsekin huomaan netin ihmeellisessä maailmassa kiinnostuvani ekaksi ulkokuoresta, toiseksi sisällöstä - eli kirjoituksesta. Kuitenkin todellisuudessa pidempiaikaiset miesystäväni eivät ole juurikaan vastanneet mielikuvaani ihannemiehestä. Lisäksi he ovat olleet tuttuja jotakin kautta muutenkin, eli ihastuminen tapahtunut enemmän pikkuhiljaa. Joskus mietin, että olen siis saattanut hyvinkin sivuutta jonkun kandidaatin, joka tutustumisen jälkeen voisikin olla potentiaalinen elämänkumppani.
Joten mennään siis omalla kohdalla perinteisellä tyylillä, eli tutustumisen kautta - oikeassa elämässä, tuolla läppärin toisella puolella :)
Itsekin haluan perusasioita (tai ainakin ennen olivat sellaisia, nykyään tuntuu olevan ikävän harvinaista): rehellisyyttä, uskollisuutta, halua kehittää parisuhdetta - yhdessä, hyviä käytöstapoja, toisen huomioimista, huumorintajua, intohimoa ja keskustelutaitoa.
Muutamia turn offeja löytyy, kuten huonot hampaat. En pysty suutelemaan miestä jolla on huonot hampaat.
Hmm... ei luulisi olevan vaikeaa, eikä mahottomia toiveita? Parisuhteet ovat kuitenkin monimutkaisia juttuja. Kahden ihmisen juttujen tulee kohdata monella eri tasolla. Tällä iällä asiaan liittyy yleensä vielä lapsiakin. Harvemmin se kuviota helpottaa. - kannatti olla nirso
Hei!
Minä olin ns nirso nainen ja hyvä että olin sinkkuna vuosikaudet, koska unelmamies löytyi kuin löytyikin :D
Hän täyttää kaikki aiemmat toiveeni:
- korkeakoulutettu
- hyvässä ammatissa/menestynyt
- ERITTÄIN komea adonis
- todella hyvä sängyssä, iso penis
- urheilullinen
- puhelias, keskustelutaitoinen
- todellakin samaan aikaan vahva itsevarma ja miehekäs mutta myös hellä ja tunteellinen, ahh
- sosiaalinen
- erittäin itsevarma, tasapainoinen
- vähän temperamenttia ja bad boytä, vaikka kuitenkin on kunnollinen
- humoristinen
- hauska
- intohimoinen
- kohtelias
- päämäärätietoinen, johtajaluonne
- osaa hellitellä ja lellitellä
- ei kuitenkaan ole johdateltavissa, ja on miehinen ja vastuullinen
- nallekarhumainen tarvittaessa
katselen vain häntä ja mietin miten onkaan mahdollista että ulkoisesti ja sisäisesti täydellinen mies olikin olemassa, ja on vieläpä oma poikaystäväni :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781