eli... oon ollu nykyisen poikaystävän kanssa kuukauden yhdessä. ollaan suudeltu jnejne mutta pari kertaa on valittanut kun aina 'imen' tämän ylä/alahuulta suudellessa... en vain osaa lopettaa sitä 'imemistä', se tulee ns automaattisesti :D niin miten voisin välttää imemistä suudellessa? neuvoja kiitos! :>
IMEN SUUDELLESSA O_o ?
6
211
Vastaukset
- Mandariini
Mitä ihmettä, niinhän minäkin teen, eikä jätkä ole valittanut ikinä. O_o
- Aikuinen nainen 47
Mä luulen, että nykyään miehet eivät osaa suudella tai antaa pusuja.
Minun mielestä suuteluun kuuluu imaisu ihan kuin pusuunkin. - yhteinen sävel
En osaa tuohon kysymykseesi vastata, mutta itsekin suutelen noin ja olen kaikkien tähänastisten miesteni kanssa suudellut niin, siis he myös ovat suudelleet niin. En voi tosin kehua mistään hirveän suuresta kokemuksesta, mutta jonkunverran nyt kuitenkin.
Nyt uusin miestuttavuuteni suuteli alkuun ilman imua, mikä oli minusta aivan outoa... Minusta se ei ollut oikeaa suutelua ensinkään, ainoastaan huulet töröllä koskettamista :D Aika äkkiä hänkin kyllä "käsittelyssäni" oppi ja nyt sujuu mitä mainioimmin ;) Mietin vain itsekin, että häneltä ehkä puuttui taito ja jotain. Sitä kyllä ihmettelen, koska on kuitenkin pitkään naimisissakin ollut. Ehkä heillä ei sitten ollut tarpeeksi harjoitusta :)- Aikuinen nainen 47
Minulle käynyt sama juttu. Mies oli pitkään aviossa ja luulis, että hän osaisi suudella, mutta huulet törröllään ilman imaisua kosketti minun huulia.
Sama tapaus kävi 4 vuotta sitten, kun tapasin erään miehen, tosin hän oli eronnut jo kauan aikaa sitten.
Ihan uusi ilmiö, että miehet eivät osaa suudella tai antaa pusuja oikealla tavalla.
- nakkimakkaraperunako
mehh, poikaystävä valittaa edelleen... imen kuulemma jotenkin liikaa näköjään? sanoo olevansa aivan "märkä" suudelman jälkeen... no eikös se perkele vie ole tarkoituskin XD
Mitä ihmeen kultakalasuuteloa poikaystäväsi oikein haluaa? Naamat vastakkain ja molemmat vaan aukoo suuta? HMMM imetkö liian kovaa? Voi sattua. Vai kuolaatko samalla liikaa? Ei siinä ihan niin paljoa kostuketta tarvita kuin Bernhardilaisen nuolaisun jäljiltä :)
Olen opettanut pari miestä suutelemaan jädetreenillä. Pehmisjäätelö syödään huulilla näykkimällä ja imemällä - ei saa purra hampailla paloja. Sitten sama tekniikka sovelletaan suuteluun. Nyt on kesä, joten hopi hopi jädekiskalle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673