jotakin painonnostosta

sohvaperuna

Olen 30 v. nainen. Harrastin joskus painonnostoa ja kilpailin kansainvälisellä tasolla monta vuotta. Sitten homma luisui ns. käsistä. Harrastus muuttui enemmänkin työksi ja loppujen lopuksi en tiennyt mitä varten sitä teen. Ympäristö vaati lisää ja lisää. Harjoitukset ja kisat alkoivat mennä pieleen. Kukaan ei kuunnellut minua. Tärkeiden kisojen tultua pistin homman poikki ja siitäkös ne tykkäsi. Siihen loppui kisat ja salilla käynti. Jälkeenpäin vaan ihmetellyt miten siinä niin kävi. Kaikki monien vuosien työn lopetin kertaheitolla. Pääsääntöisesti olin yksin ja näin kun nyt jälkeenpäin ajattelen olisin tarvinnut tukea moniin eriin osa-alueisiin. Nykyään taas pientä kaipuuta salille tai ainahan sitä on tehnyt mieli lähteä edes jotakin tekemään, olkoon sitten painonnostoa tai voimannostoa tai jotain siltä väliltä. Mutta ihan vain omaksi iloksi!

7

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40v.punttimies

      Ehkä olisit tarvinu naispuolista harjoituskumppania itsellesi. vai oliko sulla sellaisia.??? Painonnosto on perinteisesti aika miesvaltainen laji, ja naiset varmaan tuntee olonsa ulkopuoliseksi punttisaleilla. Me miehet kun harjoittelemme usein aika "konemaisesti" . Naiset varmaan tarvitsee monipuolisempaa harjoittelua. pelkästään raudan kimpussa treenaaminen päivästä toiseen puuduttaa enemmin tai myöhemmin..
      (ps. minkälaisia tuloksia nostelit ?.)

    • Jaska.

      Minä harrastan painonnostoa. Olen ruma ja lihava. Kuusaan urheilutalolla olen aina pylly pystyssä. Tulkaa koittamaan.

      • Älä luovu tavoistasi

        Unohdit sen pakollisen kakka-sanan kirjoituksestasi. Yritä nyt tsempata ja jatkaa sitä niin kovin hauskaa ja järkevää kakka-sanan käyttöä muutenkin järkevässä kirjoittelussasi


      • -Jaxka-
        Älä luovu tavoistasi kirjoitti:

        Unohdit sen pakollisen kakka-sanan kirjoituksestasi. Yritä nyt tsempata ja jatkaa sitä niin kovin hauskaa ja järkevää kakka-sanan käyttöä muutenkin järkevässä kirjoittelussasi

        "Minä harrastan painonnostoa. Olen ruma ja lihava. Kuusaan urheilutalolla olen aina pylly pystyssä. Tulkaa koittamaan. "


        oh ho hoo :)
        ethän sinä minä, Jaska ole. SInähän olet se muotipoika joka pyörittelee sitä kepukkaa siellä aina ja se joka on ihan apinan näköinen ja kulkee sen pikku vttupää-apinalauman kanssa.... kyniskulkue tms. heheh :)

        Etkä nosta penkistä hädintuskin kuin sen luisevan prseesi :)
        Olepas hiljaa tai tuun raiskaamaa sen sun luisevan muijas sinne :) heheh.

        kaikenlaisia ksipäisiä pikkupoikia tännekin tulee ulisemaan tyyliin 20v... jee jee pure jenkki :)

        on toki sääli että sinä et mahda minulle mitään ja olet sitäpaitsi ruma kynäniska joka ei ole isokokoinen, vaan heiveröinen nyrkillä tapettava apina joka huutaa mamia apuun tosipaikan tullen.. pylly pystyssä juu..

        puhut kuin joku pikkutyttö... "läski ja ruma"... tiesitkö että laihat pojat ovat hinareita ja neitimäisiä? isot miehet syö ja pieree ja saa naisia?


      • Janne.
        Älä luovu tavoistasi kirjoitti:

        Unohdit sen pakollisen kakka-sanan kirjoituksestasi. Yritä nyt tsempata ja jatkaa sitä niin kovin hauskaa ja järkevää kakka-sanan käyttöä muutenkin järkevässä kirjoittelussasi

        Järkevässä ja järkevässä..... yhyhyy :)

        onko tämä sitten muka joku vtun kirjoituskilpailu nörtti hei... uli uli


    • Deadlift

      Jaska on pelkkä housunpuntinnostaja!

      • Roina toimii

        Vetäkää vielä enemmän niitä anabolisia niin saadaan lukea lisää teidän fiksuja kakka ja turpaanvetojuttuja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe