Yritetään saada Jaana ja Robert sekä Taru ja Topi yhteen, niin eivät naiset joutuisi tyytymään yhteiseen etämieheen, ja nuo sinkkumiehetkin saisivat tyttöystävän.
Palsta-paritus
Idea :)
4
65
Vastaukset
- MMies
ME OLEMME JO PARI, MINÄ JA NIMIMERKKI ALAPÄÄS!
NIIN!
HAHA! :D - yö timo
Eikö yhtään psykopaattista naista splitata minullekin
Vaikka minä Montesta tykkäänkin erikoisen persoonansa vuoksi, mutta pysytään vaan platonisella tasolla. :-)
En halua olla sydäntensärkijä, edes leikisti. Olen muutaman sydämen eläissäni särkenyt ja se ei tuntunut kivalle. Elämä on.
Nyt aika mennä netistä pois taas. Öitä!!- Sven-Olof
Onx Jaana-täti ollu kanantappajana Pönttövuoren broileri oy:ssä
ja broilerin sydämiä lihakutteriin laittanut ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286