Kiltti mutta rehellinen mies?

Mies1985

Mietinpä tässä mm.itseäni. Olen empaattinen ja avulias. Minulla on silmälasit ja nuorekas olemus, jonka takia minut saatetaan helposti nähdä helposti hyväksikäytettävänä ja pehmeänä. Minulla on kuitenkin mielipiteitä ja näkemyksiä ja poliittisia pyrkimyksiä.
-
Tulin tässä miettineeksi tätä yhtä tiukimmin varjelluista ja ajattelua säätelevistä tabuista eli miehen suhtautumista naisiin ja seksuaalista avoimuutta. On selvää että miesten seksuaalisuus on naisille erittäin arka asia. Ja miehenäkin voi ymmärtää että törkyisten miesten lähentely ei varmaankaan ole kivaa. Sivistyneiltä nörteiltä naiset taas osaavat odottaa kaikkia ihmisen keksimiä poliittisesti korrekteja mielipiteitä naisten ja miesten eroista, seksuaalisuudesta, kaikesta muusta sekä arkoja ja romanttisia fantasioita joissa kieli lipsuu ja kukkapuska tulvahtaa kasvoille. Ja lopputuloshan on AT-miehen kannalta ihan sama.
Mutta mitä jos ja kun tulee sellainen vaihe miehen kehityksessä että mies on niin sinut itsensä kanssa (ajattelee ettei hänen tarvitse olla mikään panoeino-sonni voidakseen visualisoida naisen nimenomaan seksin kautta ja hyväksyy itse itsensä) ja julistaa maailmalle että tarvitsee naista nimenomaan seksiin eikä välttämättä mihinkään muuhun...ja jos oikein hyvin synkkaa niin katsellaan sitten uudelleen. Voisiko tällainen ajatusmallin muuttaminen tuoda uutta integriteettiä miehen elämään ja tavoitteisiin? Tietysti lopputulos voi edelleen olla huono mutta ainakin tavoitteet ovat selkeitä, miehekkäitä ja lähtevät ihan oikeasta biologisesta tarpeesta...tästä on siis karsittu pois kaikki poliittisesti korrektit pehmennyspuheet ja ujostelut. Sehän ei myöskään tarkoita sitä että mies rupeaisi ns.siaksi vaan sitä että mies vain ilmaisee pehmeällä äänenpainolla ja hyvällä kirjakielellä että häntä kiinnostaa juurikin seksi ja hän ei tarvitse naiskavereita. Hänen tulee sanoa se täysin viattomasti ja häpeilemättä sekä iloisin mielin.

9

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

Koska kovin monet naiset eivät varmaankaan vastaa tähän rehellisesti, kysyisin erityisesti niiltä miehiltä jotka ovat mahdollisesti tuollaisen muodonmuutoksen tehneet;
      Onko ei-niin-miehekkäälle miehelle oikeasti parempi vaihtoehto se lapsena opittu kiltteys ja parisuhteellisuuteen tähtääminen vai onko avoimempi ja seksuaalisempi lähestymistapa oikeasti edes vähän parempi ja saattaa johtaa edes johonkin?
      Voiko kiltti olemus yhdistettynä rehellisiin puheisiin olla jopa hyvä kontrasti? Kai se on parempi kuin olla rohkeasuinen pultsari mutta onko se silti paljon huonompi kuin olla rohkea panoeino?
      Järkkyykö rauha enemmän tai vähemmän jos kiltti romantikkomies kirjoittelee nettideitissä siitä miten ihanaa olisi käpertyä yhdyntään ja lotisevaan suikkariin jonka oma rakas tarjoaa? Siis sen tavallisen tekstin sijaan.

• Mies1985

Minun on aika vaikea jäsentää itsellenikään tämän kirjoituksen pääpointtia mutta voisi kai sanoa että tämän aloituksen oikeuttaa näkemys sellaisesta miestyypistä mitä ei vielä hirveästi hahmota. Meillähän on seuraavat miesten arkkityypit;
      -Luuseri jolla ei ole mitään menetettävää eikä mitään estoja. Käyttäytyminen on sen mukaista.
      -Romantikkomies joka päätyy kaveripojaksi seksuaalisen häveliäisyyden takia.
      -Panoeino joka voi vihjailla seksistä aika suoraankin. Panoeinolla on "oikeus" olla sellainen koska panoeinoon yhdistetään positiivisia ominaisuuksia kuten 'hyvyys' sängyssä.

Niin minusta tuntuu että me tarvitsemme neljännen kategorian lasittuneille romantikkomiehille joilla on oikeus olla seksuaalinen aivan kuten panoeinoillakin. Heidän oikeutensa ei vain ole seurausta trendivaatteista, pilkesilmästä ja epätavallisen isosta peniksestä vaan heidän moraalisesta selkärangastaan, sivistyksestään ja kaikinpuolin turvallisista ja luotettavista perusominaisuuksista. Aivan kuten rumuuten taipuva tavisnainen voi välillä pelleillessään kirkaista että "mä haluun panoo! hihii!" niin yhtä lailla viattoman ja tunnollisen miehen pitäisi pystyä tekemään näin.

• 3 promillen humala ä

Ensiksi haluan kiittää nimimerkkiä Mies1985 loistavasta viestistä ja erinomaisesta pohdiskelusta. Sitten haluan palauttaa sinut maan pinnalle. Olet ylipainoinen, lähemmäs 30-vee neitsyt "mies" jolla on manboobsit. Vaikka kuinka fiksuja kirjoittelisit niin naisten, muiden ihmisten ja yhteiskunnan silmissä olet kehitysvammainen ja samaa tasoa Down-syndroomaisen kanssa. Valitset siis lataamon, vankilan ja peräkammarin välillä.

• Mies1985

Itse asiassa manboobsit on ihan eri asia kuin aito gynekomastia jonka hoidan ihan kohta. Monet sinänsä fiksutkaan ihmiset eivät tiedä näiden asioiden eroa.

Noita muita juttuja ei kannata edes kommentoida, ellei nimesi sitten ole 'yhteiskunta'.

• Keskustelkaa

No jos joskus kysyisitte niiltä naisilta miten he tahtovat edetä seksin suhteen ja puhuisitte avoimesti niin ei tarvitsisi tehdä joitakin todellisuudesta vieraantuneta teorioita jollakin nettipalstalla vuodesta toiseen.

• .........§

Ei me ATM:t päästä sinne asti. Olemme naisten silmissä yhtä vammaisia kuin tissimies mutta osa meistä on liian pikkumaisia myöntääkseen sitä itselleen saati sitten muille.

• 60%%%%%

´Seuraavan kerran kun olen tarpeeksi kuosissa kysyn random muijalta miten hän haluaisi edetä seksin suhteen :DDD

• Ei onnistu

Tai voi onnistuakin mutta sitten on oltava joko massia tai tiedossa suojaisa ja laadukas lemmenpesä. Naiset eivät tiettävästi oikein lämpene nörtti-kubiikkeleille tai peräkammariyksiöille.

Tai mistä minä tiedän. Kokeile. Siitähän seksissä ja siihen pääsemisessä on kysymys.

Jk. Seksi ei sitten ole viaton, häpeämätön tai välttämättä iloinen asia, mutta ei kukaan niin ole väittänytkään.

• JK

AI EI KÖ OLE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5931
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe