Tyttöystäväni ei ole suostu katsomaan kanssani tennistä ja formuloita ja minusta on alkanut tuntumaan että ehkä hän ei ole minulle se oikea. Pitäisikö minun alkaa vikittelemään naapurin Liisaa?
Katsotteko yhdessä urheilua?
5
99
Vastaukset
- rtwertwer
Joo. Jätä se paska. Jos ei sen vertaa kiinnosta miehen asiat, niin ei muuta kun uutta naista katselemaan.
- ...
Ei kaikkia kiinnosta urheilun katsominen ja jos tyttöystäväsi ei halua katsoa,niin sun ei auta kun tottua siihen. Itse kyllä katson urheilua,mutta en kaikkea,koska kaikki urheilulajit ei minua kiinnosta.
- ~penkkiurheilija~
Kyllä mä ainakin katon mun miehen kanssa naisten tennistäkin. Välillä siel ollu ihan hyviä otteluita ja iteki ollu siinä ns. kannustamassa omaa suosikkia. Formuloita seuraan sivusilmällä, avokki kun niitä joka tapauksessa katsoo. Välillä hänelle vastailen ja kommentoin takaisin jos hän kisoista mulle jotain jutustelee. Muuten sitte katon vaan lätkän MM-kisat ja olympialaisia sillon kun niitä tulee.
- mä vaan
sun tyttöystäväsi pitäis jättää sut koska katsot tennistä. Tylsempää lajia ei ole
- ~penkkiurheilija~
Voi kyllä on, nimittäin golf. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2955505- 715069
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088