Puolan Camping alueet

Hannele

Miten sais Puolan camparit kopioitua omalle tietokoneelle ja tietetysti ne camparit ois saaha.

Paskan jauhajat ei kannata"?!

21

821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei saaha

ois saaha. Onkis Savvoo??

• Hannele

Kiitos avusta!

• Paskan jauhaja

Muiden pitäisi etsiä sinulle valmis paketti navigaattoriin. Jos osaat tänne utelun kirjoittaa, osannet myös kirjoittaa tarvittavat hakusanat hakukenttään.

Tällaista se nykymeno on. Joskus joutuu jotain tekemään itse.

• Hannele

Anteeksi kauhiasti kun vaivasin teitä,olen nääs uusavuton.
        Paskan jauhajalle oikein hyvää kesää.?

• Jesper

• Hannele

• Jesperille 10+

• sviduili-ja
        Jesperille 10+ kirjoitti:

Hienoa kun on näitä asiallisia neuvojia...... Jesperin neuvolla mennään pitkälle. KIITOS!

Asiallisia neuvoja, ilman jaskan pauhajien kommentteja saa aivan toisilta karavaanari palstoilta. Ne asialliset ja siistit palstat on linkitetty tänne niin usein, että monet jo hermostuvat niiden ainaiseen mainostamiseen. Siksi en laita niiden linkkejä tällä kerralla näkyville.

• Kääkkijä

Jesperille banni. Meni pilaamaan hyvin alkaneen jonon.

• tosi pieni nro

Voi pershe Jesperi, minkä menit tekemään.

• Ole se varmaa

Nehän löytyy kaikki kaksin koordinaatein sivulta www.koti.mbnet.fi/fredrei. Sieltä löydät myös loput EU-maiden vastaavat ym ym ym. Kannattaa käydä sivulla ja kehua muillekin. Saat ne suoraan haettua AutoRoute karttaohjelmaan

• ADACin opas parempi

Näillä nimimerkin "Ole se varmaa" antaman linkin pisteillä ei käytännössä tee yhtään mitään. Onhan siellä paikkoja, mutta mistään ei tiedä, millaisia.

• Olee se varmaa

Puolan kämppäriviesti on tarkoitettu Hannelelle.

• Voi riivattu oletkos noin p...u kade kyllä me toisetkin kääkät vielä joskus matkaillaan

JoV@

• Annelia...

Miietintään vielä..

Olen viimeisen 6kk aikana käynyt 4 kertaa Puolassa sellaisen 2-3 pvä:n työreissun. Siellä on liikenne aivan toista maata kuin missään muualla pohjoismaissa. Siellä koukitaan, kiilataan, ohitetaan ja jos ei jono kulje vaikka pakitetaan pois moottoritien ramppia pitkin väärään suuntaan. Liikenne on aivan täyttä anarkiaa.

Meillä on ollut vaunu ja matkailuauto mutta ehkä Puola on se ainut maa mihin en välttämättä lähtisi. Maisemat kkohtuu tylsät ja pitkää tasaista baanaa. Puolassa muuten viimeksi pyhäinmiestenpäivän takastuloliikenteessä kuoli satoja ja satoja ihmisiä joku puhui jopa 3000 hengestä. sen hyvin ymmärtää kun siellä on kerrankin käynyt.

Puolassa on upeaa ruokaa ja en todellakaan halua pelotella mutta liikenne ei todellakaan sovellu heikkohermoiselle. Viimeksi taksissa oikein katsoin 60 km matkalla keskimäärin taksi ajoi koko ajan 20km/h rajoituksen päälle ja ohituksia oli reilusti yli 20 tällä matkalla. Jos ei ohi päässyt niin penkan kautta ohi joten siellä voi aika tukalaa olla isolla yhdistelmällä yhditettynä siihen että teillä on usein valtavia ruuhkia.

• Pysy poissa

Kyllä sinulla tuota mielikuvitusta riittää. Pysy poissa jos kaikki noin kovin vaikealta tuntuu.

• Mene Puolaan

Harvasta maasta löytyy kysymääsi kokonaisuutta, koska on eri yhdistyksiä, jotka julkaisee vain omia campingluetteloitaan. Kannattaa kaivaa saksalaisten luetteloita mm. ADAC, jotka ovat luetteloineet koko Euroopan maiden leirialueet ja myös arvostelleet ne.

Jos menee Liettuasta, on Suwalki-nimisessä pikkukaupungissa Zajazd Private niminen motelli ja asuntoautolle sopiva paikka (ul. Polna 9). Sieltä saa tietoa jatkosta, karttoja ym.
      Välttäkää Varsovaan johtavaa Via Balticaa. Se on Puolassa hyvin urainen ja äärimmäisen täynnä rekkoja. Kannattaa mennä pohjoisempaa Mazurskie-alueen kautta, joka on mäkistä, kukkulaista ja järvistä, kauniimpaa ja vaihtelevampaa kuin tasankoalueet, vähän kuin meidän Lappi. Siellä on myös runsaasti tienvarsimainoksia leirintäalueista. Tiet eivät ole kovin tasaisia, joten hidasta vauhtia!

• kukkulaista

taitaa olla kysymyksessä oikea karavaanari, Puolan jokapaikan asiantuntija. Kylllä näitä urbaanitarinoita on kuultu jo aivan riittävästi. Joten katkaise sormesi. ääliö.

• kannattaako

Netistä.

• Keräillyt olen

Ota yhteys 0443469006 saatavana Eu alueelta n 20000 lr paikkaa eri maista ja kaikki saa suoraan autorouteen ja läppärin näyttöön. Koordinaatit kahdessa eri muodossa ja paljon paljon muuta.

• mjh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe