Smart tone -laite

plus

Onko kukaan kokeillut tätä laitetta, onko ihan hyödytön?

22

5601

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pallura

      Mietin ite samaa, osaako joku sanoa?

    • äitix2

      Tänään tuli Smart Tone laite ostettua :)
      Jos teitä kiinnostaa viikon-parin käytön jälkeen niin voin tänne ilmoittaa miten on toiminut :)

      • selluliitti reisi

        ilmota ihmeessä,et onko laitteesta apua.... Tilaan itekki sen jos se ei ole humpuukia:)


    • äitix2

      Uskokaa tai älkää! Vain viikon käytön jälkeen tulos on tämä:
      Kevyen ruoan syömisestä on vain lähtenyt 1kg. (En kyllä olekkaan mitenkään kauhean isonkokoinen että ehkä sen takia kestää saada noita kiloja pois.
      Olen vain 157cm pitkä ja painan nyt 64 ja tavoitteena olisi päästä ainakin 55kg.)
      Eli! Kevyeen syömiseen jälkeen ja liikunnan jälkeen (kävelyllä koiran kanssa, jotain pientä mitä on ehtinyt zumbailla kotona ja rullaluistelu) Vyötäröstä on lähtenyt 1,3cm ja reisistä 2cm! Eli olen oikein tyytyväinen lopputulokseen, aion ehdottomasti jatkaa! Iho on myös pehmeämpi ja selluliitteja on jo nyt vähentynyt! Kokeilkaa ihmeessä! Suosittelen!

      • Nainen 40++

        Tuskin se laite on vaikuttanut, koska olet muuttanut ruokavaliota ja liikut enemmän.

        Minä olen 159cm ja vahingossa lihoin niin paljon, ett painoin 62kg. No muutin pelkästään ruokavaliota, niin johan paino putosi 12kg yhden vuoden sisällä, niin että painoin vain 50kg.

        Lääkärini ihmetteli, miten painoni oli mennyt niin nopeasti alas ja sanoi, että minulla ei ole varaa enää pudottaa painoani.

        Eipä huolta sillä sain takaisin 4 kg ja olin onnellinen kun painoni oli 54kg.

        Sitten painoni taas nousi ja vaaka näytti 57 kg, mutta syynä on lihakset jotka painaa enemmän kuin rasva.

        Olen pyrkinyt pitämään painoni tuossa 57 kilossa ja proteiineja popsin joka päivä, jotta lihakseni pysyvät kunnossa.

        Vartaloni on nätti ehkä kauniskin, kun ottaa huomioon ikäni - alle 50v

        En ole enään tuijottanut onko minulla selluliittia vaiko ei, itsehän ne kannan.


    • äitix2

      Olen ollut dietillä ennen tätä smart tone:n käyttöä ja senttejä ei ole aikaisemmin lähtenyt.
      Löydätkö siihenkin jonkun selityksen?
      Niin paljon kun olen ollut dietillä niin kai mä itse huomaan mikä on minulle toiminut ja mikä ei?!

      • nertene

    • äitix2

      ....... Mutta kuinka kestävä tuote on?!...... 9 päivän käytön jälkeen lakkasi toimimasta :/
      Joten ei muuta kuin lähettämään tuotetta takaisin

    • haluaisitietää

      oliskohan kellään muulla kokemuksia kun minuakin kiinnostais tuo laite, mutta on sen verran tyyris ettei ihan turhaan kehtais rahaa laittaa. :)

    • lisäätietoa?

      lisää kokemuksia?

      • +20

        Suosittelen laitteen ostamista:) itse kokeilin vain pari päivää ja sain jalkaani sellaiset housut mitkä ei ennen ole mahtunut :) aluksi itsellä oli epäilys laitteesta, koska se vaikuttaa niin heppoiselta.. Ja pitää kauheeta ääntä, mutta kyllä sen kestää, kun tuloksena on sileä ja kiinteämpi iho:)


    • tällästä

      Oletteko te ihmiset oikeasti niin helekutin tyhmiä että uskotte kaikkea mitä telkkarissa tulee. Se on ihan fakta että kun syö vähemmän kun kuluttaa laihtuu ja polttaa rasvaa. Ei mikään laite sitä teiltä polta. Järki käteen nyt ihan oikeasti.

    • ryttypylly

      Itseä kiinnostaisi poistaako laite selluliittia ja ällöttävää appelsiinimaista ihoa. Laihtua ei tarvitse eikä pienentyä, mutta hyvän mallinen ja -muotoinenkin alaruumis (pylly ja reidet) on ruma jos iho on ällöttävä ja epätasainen.

    • eitoiminu

      Itse kun oon kokeillu reilun pariviikkoa ja en oo kyllä huomannu muutosta. ei ole senttejä lähteny eikä ole iho mitenkään kiinteytyny tai selluliittiä vähemmän, johtunee ehkä siitäkin että sitä on varmaan itsestään aika paljon, että paljon ois poistettavaakin sitten. Ehkä se joillakin toimii, mutta itse kyllä petyin.

    • Aurinkoinen

      Onko lisää kokemuksia? Ainakin laitetta on myyty paljon, huomasin että nyt on kolmen viikon toimitusaika..

      • Faktat pöytään!

        Tai sitten on niin päin etteivät uskalla ottaa varastoon niin paljon sitä tuotetta, jos se ei mahdollisesti mene kaupaksi, joten jos joku tilaa, niin siihen voi mennä jopa 3 viikkoa.

        Ainahan ne saa mainostaa mitä vain, mitä enemmän mainostetaan sitä vähemmän sitä menee.


    • ..

      Itse olen myös miettinyt kyseistä laitetta. Olen hoikka, mutta selluliittia kertynyt etenkin reisiin, joten haluaisinkin kiiinteyttää ihoa, en laihtua.. Harrastan liikuntaa ja yritän syödä terveellisesti. Kannattaakohan kokeilla...

    • tinttitali

      Hei kaikille!
      Ostin vastaavan laitteen Lidlistä ja hinta oli jotain 25 e. Älkää ostako tv-shopista niitä kalliita kun samanlaisia myydään muuallakin. Tosin laita ei kuulu Lidlin vakio valikoimiin. Laitteella muuten on 3 vuoden takuu. Tv-shopin laitteella taisi olla vain vuoden takuu.
      Olen vasta aloittanut laitteen käytön, niin en osaa vielä kertoa onko ollut mitään hyötyä. Käytän hieronnassa samalla sellulittivoidetta. Tietysti voi käyttää jotain perusvoidettakin, niin että kone liikkuu iholla paremmin.

    • sellutpois

      En ole vielä itse tätä laitetta ostanut, mutta harkitsen.
      Huomasin nimittäin, että tavallinen paineleva hieronta jaloille tuo jo jotain tulosta näkyviin. Laitteen kanssa varmaan vähän helpommin. Itselläni menee vain välillä voimat, kun lujasti painan sormilla ja kämmenellä - hierontalaitteella olisi varmaan tuskattomampaa :P En luokittele tuotetta vain sen perusteella, onko se ostos tv:ssä vai ei. Yhtä humpuukkia se voi olla ihan jossain apteekissakin joku selluliittivoide. Kokeilen ensin ja haukun vasta sitten.

      • 16+9

        Samanlaista laitetta myydään myös Beurer-merkkisenä. Itse löysin Anttilasta hintaan 39,95. Laitteen tehosta selluliitinhävittäjänä en vielä sano mitään, mutta tuntuu ihan miellyttävältä hieronnalta kipeytyneissä lihaksissa. Pari isoa selluliittipahkuraa on kyllä muuttunut moneksi pieneksi pahkuraksi, mutta en tiedä minkä ansiost :)


    • blah3

      ei ole sun anttilas sellasta

      • T.J.

        Olen käyttänyt monenlaisia sellun/muunkin ihran poistajia.
        SMART TONE on kuitenkin ollut ylivoimaisesti paras ja sempä
        takia tulin näille sivuille tilatakseni uuden SMART TONEn edellisen
        metyä rikki sisällä olevien hammaspyörin osalta. Tämä ei tarkoita
        että kone olisi heikko. konetta käytin paljon, joten aikansa kutakin
        Mielestäni kone täytti toiveeni erinomaisesti ja oli helppo sekä vaivaton
        käyttää.SUOSITTELEN


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3434
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      563
      3229
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2892
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2082
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1855
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      141
      1477
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe