Naisten miesmausta(?)

10+17

Joskus kauan sitten, kun vielä elin samassa taloudessa yhden naisen kanssa, tuli velvollisuudesta johtuen seurattua hänen kanssaan Sinkkuelämää. Kai tältäkin palstalta löytyy kyseistä sarjaa seuranneita kirjoittajia. Mutta asiaan...

Minua jäi silloin joskus mietityttämään yhden sarjan hahmon, Carrien, miesmaku. Muija oli jostain kumman syystä ihan lääpällään siihen Mr.Bigiin. Minä itse en voi käsittää, että mikä sinä tyypissä Carrieta viehätti. Ei se ollut mitenkään erityisemmän näköinen, eikä sen käytöskään Carrieta kohtaan ollut mitenkään ihailtavaa. Nyt nopeasti muistellen, niin siinä tyypissä oli ainakin yksi ominaisuus, mikä saattaa naisia viehättää. Sillä taisi olla rahaa jonkun verran ja kenties muillekin jakaa, jos niin olisi halunut. Tai sitten sen on täytynyt olla aika kone sängyssä. Ehkä kumpaakin. Mutta ihmisenä se oli kuitenkin aika p*ska, joten... Kävi vaan mielessä sellainen, että jos olisin nainen, niin olisin pitänyt sitä Mr.Bigiä ehkä hetken hupina, mutta en olisi ikinä rakastunut sellaiseen ihmiseen.

Sitten se Aidan. Voiko oikeasti olla totta, ettei nainen oikeasti rakastu hänenkaltaiseen mieheen? Siinähän oli kaikkea, mitä yks nainen voi toivoa(kunhan spekuloin ja arvailen, en ole nainen, joten en voi tietää mitä naisten mielessä liikkuu). Tyypissä oli särmää, ei mikään rumannäköinen, kohteli naista/naisia ihmisinä. Mikä häneltä puuttui, että Carrie kohteli häntä niin kuin kohteli? Tai puuttuiko kenties Carrielta jotain eikä hän kokenut olevan Aidanin arvoinen...?

Joo, tää nyt tuli mieleen, kun tässä on telkkari auki, en varsinaisest katso mitään, mutta siinä jossain sarjassa(mikähän se nyt onkaan...? joo, Samaa sukua tai jotain se sarjan nimi) vilahti John Corbett. Kyllä mun mielestä kyseessä on erittäin karismaattinen tyyppi ja jos olisin nainen Sinkkuelämää-sarjassa(Carrie), ei ainakaan mulle olisi valinta ollut kovinkaan vaikea, jos pitkäaikaista kumppania olisin ollut vaille. Mr.Big olisi ollut h*lvetin heikoilla...

129

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      No niin Jazuli. Meneppäs taas pelailemaan sitä Super Mariota.

      • Mut tiedätkö mitä?

        Siinä Samaa Sukua sarjassa on yksi hel*etin viehättävä naisnäyttelijä. Ulkoisesti juuri meikäläisen makuun. Lauren Graham on hemm*tin söpö ja viehättävä...


      • Mut tiedätkö mitä? kirjoitti:

        Siinä Samaa Sukua sarjassa on yksi hel*etin viehättävä naisnäyttelijä. Ulkoisesti juuri meikäläisen makuun. Lauren Graham on hemm*tin söpö ja viehättävä...

        On viehättävän näköinen, mutta jos on joskus erehtynyt katsomaan puoli jaksoa Gilmoren tyttöjä, niin tuntee syvää vastenmielisyyttä niin häntä, kuin muitakin sarjan näyttelijöitä kohtaan.


      • Ootko
        hahmotelma kirjoitti:

        On viehättävän näköinen, mutta jos on joskus erehtynyt katsomaan puoli jaksoa Gilmoren tyttöjä, niin tuntee syvää vastenmielisyyttä niin häntä, kuin muitakin sarjan näyttelijöitä kohtaan.

        nähnyt Bad Santan? Billy Bob kyllä pistää siinä parastaan...Eikä Laurenkaan ole yhtään hassumpi...


      • Ootko kirjoitti:

        nähnyt Bad Santan? Billy Bob kyllä pistää siinä parastaan...Eikä Laurenkaan ole yhtään hassumpi...

        En ole ja on kyllä yksi niistä leffoista, joita en ole ikinä harkinnut katsovani. Ja Thorton ei ole ikinä kuulunut suosikkeihin... ehkä siksi, että leffat joissa hänet olen nähnyt, ovat olleet ihan paskoja.


      • Voi h*lvetti!
        Ootko kirjoitti:

        nähnyt Bad Santan? Billy Bob kyllä pistää siinä parastaan...Eikä Laurenkaan ole yhtään hassumpi...

        John Corbettilla roikkuu nyt kaulassa yks älyttömän kaunis Kaunotar. Näyttäisi olevan Gibsonin j200, ainakin tallan koristelusta päätellen...


      • Kato ihmeessä.
        hahmotelma kirjoitti:

        En ole ja on kyllä yksi niistä leffoista, joita en ole ikinä harkinnut katsovani. Ja Thorton ei ole ikinä kuulunut suosikkeihin... ehkä siksi, että leffat joissa hänet olen nähnyt, ovat olleet ihan paskoja.

        Ei ollenkaan hassumpi pätkä.


      • Kato ihmeessä. kirjoitti:

        Ei ollenkaan hassumpi pätkä.

        No pidetään mielessä sen päivän varalle, kun ei todellakaan mitään muuta tekemistä ole. Nyt vihdoin taidan alkaa katsomaan uutta Sherlock Holmesia... kun on niin pitkään pitänyt sekin tehdä. Siinä on hyvät näyttelijät.


      • Munkin pitäis
        hahmotelma kirjoitti:

        No pidetään mielessä sen päivän varalle, kun ei todellakaan mitään muuta tekemistä ole. Nyt vihdoin taidan alkaa katsomaan uutta Sherlock Holmesia... kun on niin pitkään pitänyt sekin tehdä. Siinä on hyvät näyttelijät.

        tsekata se. Mut mä taidan odottaa sitä, että voisin kattoa sen yhdessä kauniimman puoliskoni kans...Se eka oli kyllä aika hyvä. Robert ja Jude on kyllä hyviä valintoja. Eikä Guy Ritchiekään ole hassumpi ohjaaja. Lock, Stock and Two Smoking Barrels on aivan loistava pätkä.


      • H
        hahmotelma kirjoitti:

        No pidetään mielessä sen päivän varalle, kun ei todellakaan mitään muuta tekemistä ole. Nyt vihdoin taidan alkaa katsomaan uutta Sherlock Holmesia... kun on niin pitkään pitänyt sekin tehdä. Siinä on hyvät näyttelijät.

        Eikä ollu ongelmia tuon loppuun katsomisessa ei.


    • Mut oikeesti, naiset

      Mikä siinä Mr.Bigissä viehättäisi juuri teitä? Minä en miehenä sitä tajua...

      • Ei sitten niin mikään, en tykkää edes puvuista.


    • Omaisuutta, legenda sängyssä, tavoittamaton. Siinä se. Olen katsellut hajanaisesti sarjoja, mutten ole koskaan jäänyt koukkuun.

      Mr. Big on vaan kuvitteellinen Mr. Ego. Carrienkin olis pitänyt saada olla ikänsä naimisissa sen kanssa, niin koko hahmo olis jäänyt luomatta.

      • Mutta kun sen

        hahmon hauraus näkyy jo heti alussa. Tyyppi on hyvin läpinäkyvä. En mä toivois hänenkaltaista kumppania kenellekään. En mies- enkä naispuolista Mr/Mrs Bigiä, whatever...


      • Mutta kun sen kirjoitti:

        hahmon hauraus näkyy jo heti alussa. Tyyppi on hyvin läpinäkyvä. En mä toivois hänenkaltaista kumppania kenellekään. En mies- enkä naispuolista Mr/Mrs Bigiä, whatever...

        Olisko vaikka niin, että mitä vähemmän tietoa, niin sen uskottavampi. Ei minullakaan ole siitä mitään muuta mielikuvaa, kuin että se hymyili hurmaavasti jostakin nurkan takaa tupsahtaen


      • :)
        sxthsens kirjoitti:

        Olisko vaikka niin, että mitä vähemmän tietoa, niin sen uskottavampi. Ei minullakaan ole siitä mitään muuta mielikuvaa, kuin että se hymyili hurmaavasti jostakin nurkan takaa tupsahtaen

        Kyllä te naiset olette sitten niiiiiiin helppoja...


      • :) kirjoitti:

        Kyllä te naiset olette sitten niiiiiiin helppoja...

        Niin :) mut miesten ei ole tässä mallissa helppoo.


      • sxthsens kirjoitti:

        Niin :) mut miesten ei ole tässä mallissa helppoo.

        ..siis oikeen miehen. Vai haluaistko olla kuten Mr. Big. Ei muuta elämää kuin ottaa terasilla kuppia ja seukata naisten kanssa. Ööh. Tuo kuulostaa kyllä miesten unelmalta :\


      • Heh,
        sxthsens kirjoitti:

        ..siis oikeen miehen. Vai haluaistko olla kuten Mr. Big. Ei muuta elämää kuin ottaa terasilla kuppia ja seukata naisten kanssa. Ööh. Tuo kuulostaa kyllä miesten unelmalta :\

        ei musta saa Mr.Bigiä tekemälläkään. Vaikka kuin yrittäisi. Yritän täs vaan ymmärtää, että mikä sellaisessa miehessä viehättää. En mä tosin tajua sitäkään, että mikä niissä Playboy-pupuisskaan viehättää. Aika muovisia tyyppejä naisiks. Mää kyl tykkään lihaisista naisista, en muovisista...


    • Hyvin randomisti nähnyt sinkkuelämää sarjaa joskus aikoinaan. Ite en pitänyt sarjasta joten en sitä seuraillut aktiivisesti. Mies katseli jotenka sivussa joskus näin.

      Carrie, hahmo jonka sielunelämä on kuin teinitytöllä. Epäkypsä, oikutteleva ja ailahteleva. Mitä silti voi odottaa?

      • Siis siltÄ, eikä silti. Meen takas nukkuun. Öitä.


      • Minusta siinä

        oli oikeasti hupaisaa se naisten hysteerinen pätemisen tarve. Jokaisen piti jollain tavalla näyttää olevansa Jotain, mutta silti jokainen niistä paljastui eksyksissä olevaksi pikkutytöksi.

        Minusta ainoa täysipäinen hahmo koko sarjassa oli Aidan.


      • Minusta siinä kirjoitti:

        oli oikeasti hupaisaa se naisten hysteerinen pätemisen tarve. Jokaisen piti jollain tavalla näyttää olevansa Jotain, mutta silti jokainen niistä paljastui eksyksissä olevaksi pikkutytöksi.

        Minusta ainoa täysipäinen hahmo koko sarjassa oli Aidan.

        Ne naiset oli kaikki jotain stereotypioita tai karikatyyrejä. Ärsyttäviä joka ikinen tavalla jos toisellakin.

        Aidanista minäkin pidin. Ainoa suht normaalin ihmisen oloinen hahmo. Muut oli jotain kompleksisia kiukuttelijoita ja tuuliviirejä. Siksi se sarja olikin niin tylsä.


      • Tämän mun
        teevadit kirjoitti:

        Ne naiset oli kaikki jotain stereotypioita tai karikatyyrejä. Ärsyttäviä joka ikinen tavalla jos toisellakin.

        Aidanista minäkin pidin. Ainoa suht normaalin ihmisen oloinen hahmo. Muut oli jotain kompleksisia kiukuttelijoita ja tuuliviirejä. Siksi se sarja olikin niin tylsä.

        senaikaisen elämänkumppanini suosikkihahmo oli Samantha. Näin niinkun miehenä sanoisin hänestäkin, että hetken hupia. Ei vakavasti otettavaa(mikä se vakavasti otettavakin nyt tässä on...?) materiaalia...


      • Tämän mun kirjoitti:

        senaikaisen elämänkumppanini suosikkihahmo oli Samantha. Näin niinkun miehenä sanoisin hänestäkin, että hetken hupia. Ei vakavasti otettavaa(mikä se vakavasti otettavakin nyt tässä on...?) materiaalia...

        No ei. Lutkahtava vosu se Samantha hahmo oli.


      • teevadit kirjoitti:

        No ei. Lutkahtava vosu se Samantha hahmo oli.

        Yksi kaverinikin oli ihan heikkona Mr.Bigiin tai mä sanoin sitä Mr.Pigiksi. En tajunnut mikä ko. hahmossa oli niin hullaannuttavaa. Tulee mieleen pöhöttynyt egoinen poliitikko tai porvari, joka pätee kaiken maailman maallisella turhuudella.

        Tyhjä kuori.


      • Kyöstix
        teevadit kirjoitti:

        Yksi kaverinikin oli ihan heikkona Mr.Bigiin tai mä sanoin sitä Mr.Pigiksi. En tajunnut mikä ko. hahmossa oli niin hullaannuttavaa. Tulee mieleen pöhöttynyt egoinen poliitikko tai porvari, joka pätee kaiken maailman maallisella turhuudella.

        Tyhjä kuori.

        Samantha was best!


      • Rakkautta sekin
        teevadit kirjoitti:

        No ei. Lutkahtava vosu se Samantha hahmo oli.

        etsi, vaikka kovasti muuta väitti...


      • Kyöstix kirjoitti:

        Samantha was best!

        Puistatus. Se punapää (en muista nimeä) nainen oli ehkä noin kaksi sekunttia kaikista niistä naisista hetken aikaa mun mielestä ihan jees. Kunnes se kaksi sekunttia meni. Ja se pitkä hiuksinen brunette oli taas se The kaunein.


      • Rakkautta sekin kirjoitti:

        etsi, vaikka kovasti muuta väitti...

        Juu, epätoivoisesti.


      • Kyöstix
        teevadit kirjoitti:

        Puistatus. Se punapää (en muista nimeä) nainen oli ehkä noin kaksi sekunttia kaikista niistä naisista hetken aikaa mun mielestä ihan jees. Kunnes se kaksi sekunttia meni. Ja se pitkä hiuksinen brunette oli taas se The kaunein.

        Mikäs siinä ahisti.


      • Kyöstix kirjoitti:

        Mikäs siinä ahisti.

        Just se sen kevytkenkäinen epätoivoisuus. Olemus, pyh ja pah nakkeli niskojaan kun parempikin.


      • Kyöstix
        teevadit kirjoitti:

        Just se sen kevytkenkäinen epätoivoisuus. Olemus, pyh ja pah nakkeli niskojaan kun parempikin.

        Ja aina sai kenet halusi:)


      • Kyöstix kirjoitti:

        Ja aina sai kenet halusi:)

        Se nyt ei ole temppu eikä mikään.


    • harvoin tulee pohdiskeltua tv-sarjan roolihahmojen suhde-elämää..

      mut mun naisenlogiikalla pohdittuna se carrie ehkä tykkäs siitä mr.bigistä just sen hankaluuden takia, ehkä siinä oli sille tarpeeksi haastetta..
      tai en tiiä, enkä muista, siitä on jo vuosia aikaa ku oon kys. sarjaa viimeksi kattonut
      (varmaan tulee nytkin jollakin kanavalla uusintana ties kuinka monetta kertaa..)
      jos se Aidan vaan oli liian tylsä (ja turvallinen) sille Carrielle,

      mää olisin nuista vaihtoehdoista kyllä ottanut ehdottomasti sen Aidanin,

      mur

      • Heh...

        Minussa ja Aidanissa hyvin paljon samaa(joojoo, kunhan selitän...). Kaikkea olen naisilta kuullut, mutta tylsäksi ei ole vielä tietääkseni kukaan haukkunut...

        Mutta joo. Kai sellainen "jännittävyys" viehättää keskenkasvuisia tytönhupakkoja...


      • täytyy vielä lisätä että itse seurasin aikoinaan kyseistä sarjaa ihan vain komediasarjana, etten pahemmin pohtinut sen juonikuvioiden paikkaansapitävyyttä todellisessa elämässä,
        aika kaukanahan sen kuvaama New Yorkin hienostopiirien seuraelämä oli omasta elämästäni pikkukylässä maaseudulla..

        mur


      • Heh... kirjoitti:

        Minussa ja Aidanissa hyvin paljon samaa(joojoo, kunhan selitän...). Kaikkea olen naisilta kuullut, mutta tylsäksi ei ole vielä tietääkseni kukaan haukkunut...

        Mutta joo. Kai sellainen "jännittävyys" viehättää keskenkasvuisia tytönhupakkoja...

        jos et huomannut niin sanoin että ehkä se Aidan oli sen Carrie-hahmon mielestä tylsä, ei siis Minun mielestäni..

        mur


    • heh.
    • no siis

      ulkonäköhän on tosi hot! C:kin on keski-ikäien nainen ja se Aidan muistaakseni jokin pojankloppi, ei sellaista voi ottaa tosissaan. Ja miten niin Mr Big muka ihmisenä paska? Sehän on mies (eikä mieheltä voi odottaakaan mitään kummempaa). Tässä on mukana myös se R-sana...

      • Hot?

        Ei mikään ihme, et ihmettelen täs naisten miesmakua...


      • Hot? kirjoitti:

        Ei mikään ihme, et ihmettelen täs naisten miesmakua...

        No kyllä joskus Sinkkuelämää katsellessa mietin et onpas ystävättärillä hauskaa ja helppoa. Mielenkiintoista, eikä vauhtia ja yllättäviä käänteitä puuttunut.


      • Aivot narikkaan,
        sxthsens kirjoitti:

        No kyllä joskus Sinkkuelämää katsellessa mietin et onpas ystävättärillä hauskaa ja helppoa. Mielenkiintoista, eikä vauhtia ja yllättäviä käänteitä puuttunut.

        ja eiköhän se siitä sitten... Mutta pitää siinä olla valmis niihin seurauksiinkiin ja valmis vastuunsa omista valinnoista kantamaan...


    • ap.

      Hiukan pettynyt. Jotenkin odotin, että tämä saa hiukan enemmän keskustelua aikaseks. Mutta kai se on vaan tyydyttävä siihen mitä saa...

    • zisel
      • zisel

      • Sä et taida

      • zisel
        Sä et taida kirjoitti:

        tykätä sellaisista miehistä, jotka tykkää sinusta...

        En mä ole tavannut ketään noista kolmesta roolihahmo-miehestä jotka mainitsin joten vaikea sanoa :D


      • Et ole tavannut
        zisel kirjoitti:

        En mä ole tavannut ketään noista kolmesta roolihahmo-miehestä jotka mainitsin joten vaikea sanoa :D

        ketään, joka muistuttaisi heitä?


      • zisel
        Et ole tavannut kirjoitti:

        ketään, joka muistuttaisi heitä?

        Olen todellakin, mutta en sitä joka muistuttaisi one and only Lucas Buckia :) Kukaan ei vielä niin... miten sen nyt sanois... "röyhkeä" ole ollut tai sellanen... "pirullinen". Mun on tosi vaikea löytää sanoja kuvailee mun miesmakua.


      • Heh,
        zisel kirjoitti:

        Olen todellakin, mutta en sitä joka muistuttaisi one and only Lucas Buckia :) Kukaan ei vielä niin... miten sen nyt sanois... "röyhkeä" ole ollut tai sellanen... "pirullinen". Mun on tosi vaikea löytää sanoja kuvailee mun miesmakua.

        "pirullinen"... Vaikka en tiedäkään, minkälaisesta hahmosta on kyse, mutta ei voi olla sellaisesta joka voisi kiinnostua toisesta Ihmisenä. Koetko itsesi niin arvottomaksi...?


      • Teijo T
        zisel kirjoitti:

        Olen todellakin, mutta en sitä joka muistuttaisi one and only Lucas Buckia :) Kukaan ei vielä niin... miten sen nyt sanois... "röyhkeä" ole ollut tai sellanen... "pirullinen". Mun on tosi vaikea löytää sanoja kuvailee mun miesmakua.

        Miten olis Mikael Persbrandt?


      • zisel
        Heh, kirjoitti:

        "pirullinen"... Vaikka en tiedäkään, minkälaisesta hahmosta on kyse, mutta ei voi olla sellaisesta joka voisi kiinnostua toisesta Ihmisenä. Koetko itsesi niin arvottomaksi...?

        Siis sellasta miestä ei ole olemassakaan, ei todellista eikä tv-hahmoa jonka kanssa haluisin parisuhdetta. Kyse on ihan puhtaasti vaan himosta :) Kyllä kai sellanenkin vielä eteen sattuu että haluankin alkaa suhteeseen, tai sitten oma mieli muuttuu ja haluan löytää sellasen mutta ei ainakaan tässä vaiheessa. Ei huvita. Ei jaksa. Ei kiinnosta - mä olen liian itsekäs ja menetän hermoni jo ajatuksesta että esim asuisin jonkun kanssa tai pitäis olla tilivelvollinen.


      • zisel
        Teijo T kirjoitti:

        Miten olis Mikael Persbrandt?

        Jaa kuka? Joku ruottalainen.. (googlasin). Pah.


      • Teijo T
        zisel kirjoitti:

        Jaa kuka? Joku ruottalainen.. (googlasin). Pah.

        Eikö yhtään "sytytä"....siis mieskanditaattina?


      • zisel
        Teijo T kirjoitti:

        Eikö yhtään "sytytä"....siis mieskanditaattina?

        En mä tiedä tosta miehestä yhtään mitään. Nyt kuulin ekan kerran koko tyypistä. Sitäpaitsi ei tollasen kanssa vois mennä naimisiin. Mä mikään "Zisel Persebrandi" haluaisi olla.


      • Time out...
        zisel kirjoitti:

        Siis sellasta miestä ei ole olemassakaan, ei todellista eikä tv-hahmoa jonka kanssa haluisin parisuhdetta. Kyse on ihan puhtaasti vaan himosta :) Kyllä kai sellanenkin vielä eteen sattuu että haluankin alkaa suhteeseen, tai sitten oma mieli muuttuu ja haluan löytää sellasen mutta ei ainakaan tässä vaiheessa. Ei huvita. Ei jaksa. Ei kiinnosta - mä olen liian itsekäs ja menetän hermoni jo ajatuksesta että esim asuisin jonkun kanssa tai pitäis olla tilivelvollinen.

        Pysähdy ja kuvittele mielessäsi sellaista...

        Tulee joku, joka viehättyy sinusta, sinä viehätyt hänestä... Hän ei oikeastaan sano sulle mitään. Katsoo vaan silleen lämpimästi ja viettelevästi. Ottaa sinut syliin, katsoo sinua uudestaan... Katsoo syvälle silmiisi, silittää hiuksiasi samalla kun katsoo sinua ja toinen käsi kulkee kevyesti ja hellästi selkääsi pitkin... Alat sulaa sille katseelle ja kosketukselle, alat olla jo valmis... Mut hän ei kiirehdi mihinkään, pitää sinua vaan hyvänä... Antaa sinun leijailla siinä euforiassa... Samalla kuiskaa sun korvaasi hiljaa: "et taida tiedä itsekään kuin kaunis olet..."...


      • Teijo T
        zisel kirjoitti:

        En mä tiedä tosta miehestä yhtään mitään. Nyt kuulin ekan kerran koko tyypistä. Sitäpaitsi ei tollasen kanssa vois mennä naimisiin. Mä mikään "Zisel Persebrandi" haluaisi olla.

        Sehän kuule vasta sointuisi....no mites tuo Peter Haber?


      • zisel
        Time out... kirjoitti:

        Pysähdy ja kuvittele mielessäsi sellaista...

        Tulee joku, joka viehättyy sinusta, sinä viehätyt hänestä... Hän ei oikeastaan sano sulle mitään. Katsoo vaan silleen lämpimästi ja viettelevästi. Ottaa sinut syliin, katsoo sinua uudestaan... Katsoo syvälle silmiisi, silittää hiuksiasi samalla kun katsoo sinua ja toinen käsi kulkee kevyesti ja hellästi selkääsi pitkin... Alat sulaa sille katseelle ja kosketukselle, alat olla jo valmis... Mut hän ei kiirehdi mihinkään, pitää sinua vaan hyvänä... Antaa sinun leijailla siinä euforiassa... Samalla kuiskaa sun korvaasi hiljaa: "et taida tiedä itsekään kuin kaunis olet..."...

        Ei ole mikään uusi tilanne :)


      • zisel
        Teijo T kirjoitti:

        Sehän kuule vasta sointuisi....no mites tuo Peter Haber?

        Minkä takia sä nyt kauppaat mulle noita ruotsalaisia miesnäyttelijöitä? :D En mä ole katsellut ruotsalaisia leffoja joten en tiedä niistä mitään. Nyt on kyllä mulla se...mikäs se nyt oli... man som hatar kvinnor (en osaa ruotsia joten kirjotin vissiin väärin) mutten ole saanut aikaseksi alkaa katsomaan.


      • Olisi se..
        zisel kirjoitti:

        Ei ole mikään uusi tilanne :)

        Kukaan ei ole ikinä kertonut sinulle sellaista. Kukaan ei ole ikinä kohdellut sinua silleen. Siksi pidät niistä "pirullisista" Mr.Bigeistä. Heh, niistä ei ole siihen. Heidän teennäisyys haisee jo kilometrien päähän...


      • zisel
        Olisi se.. kirjoitti:

        Kukaan ei ole ikinä kertonut sinulle sellaista. Kukaan ei ole ikinä kohdellut sinua silleen. Siksi pidät niistä "pirullisista" Mr.Bigeistä. Heh, niistä ei ole siihen. Heidän teennäisyys haisee jo kilometrien päähän...

        Siis mun mielestä "Mr. Bigit" on seksikkäitä, ei vakavasti harkittavia miesehdokkaita. Tai en tiedä, jos halusin parisuhdetta niin mistä sen tietää vaikka pitäisinkin "sellasia" potentiaalisina miesehdokkaina.


      • Ne on
        zisel kirjoitti:

        Siis mun mielestä "Mr. Bigit" on seksikkäitä, ei vakavasti harkittavia miesehdokkaita. Tai en tiedä, jos halusin parisuhdetta niin mistä sen tietää vaikka pitäisinkin "sellasia" potentiaalisina miesehdokkaina.

        seksikkäitä sinun ja monen mun naisen mielestä siksi, koska ette tiedä paremmasta...

        But it's your loss... Olette liian hätäisiä. Ei Roomaakaan päivässä rakennettu...


      • Teijo T
        zisel kirjoitti:

        Minkä takia sä nyt kauppaat mulle noita ruotsalaisia miesnäyttelijöitä? :D En mä ole katsellut ruotsalaisia leffoja joten en tiedä niistä mitään. Nyt on kyllä mulla se...mikäs se nyt oli... man som hatar kvinnor (en osaa ruotsia joten kirjotin vissiin väärin) mutten ole saanut aikaseksi alkaa katsomaan.

        Aattelin, että tällä oli harvemmat hiukset;)


      • zisel
        Ne on kirjoitti:

        seksikkäitä sinun ja monen mun naisen mielestä siksi, koska ette tiedä paremmasta...

        But it's your loss... Olette liian hätäisiä. Ei Roomaakaan päivässä rakennettu...

        Aha.

        Mä rupeen katsoo Ninth Gate- leffaa :)


      • zisel
        Teijo T kirjoitti:

        Aattelin, että tällä oli harvemmat hiukset;)

        No ei silti kolahtanut. Jos koittaisit vaikka harvempi hampaista seuraavaks :D No ei vaan :D


      • Hyvä leffa...
        zisel kirjoitti:

        Aha.

        Mä rupeen katsoo Ninth Gate- leffaa :)

        Enjoy...

        Ps. Jos mä joskus vahingossa päätyisin sinun kanssasi jostain kumman syystä sänkyyn, mun täytyisi nähdä sinussa jotain kaunista. Lähes jokaisessa naisessa on jotain sellaista...Myös sinussa...


      • Teijo T
        zisel kirjoitti:

        No ei silti kolahtanut. Jos koittaisit vaikka harvempi hampaista seuraavaks :D No ei vaan :D

        No ei muuten noista kotimaisista näyttelijöistä kolahda kukaan?


      • zisel
        Hyvä leffa... kirjoitti:

        Enjoy...

        Ps. Jos mä joskus vahingossa päätyisin sinun kanssasi jostain kumman syystä sänkyyn, mun täytyisi nähdä sinussa jotain kaunista. Lähes jokaisessa naisessa on jotain sellaista...Myös sinussa...

        Niin ja ehkä mullakin saattais olla jonkunlainen mielipide menisinkö mä sun kanssa vai en :D


      • Jakoon vaan
        zisel kirjoitti:

        Niin ja ehkä mullakin saattais olla jonkunlainen mielipide menisinkö mä sun kanssa vai en :D

        Annat kaikille:DDDD


      • zisel
        Teijo T kirjoitti:

        No ei muuten noista kotimaisista näyttelijöistä kolahda kukaan?

        Tällain 10 sek. miettimisen jälkeen tuli 2 vasemman puolimmaista miestä mieleen: http://www.filmgoer.fi/new/images/3647.jpg Varsinkin Kari-Pekka Toivonen. On toikin ihan jees (tai oli nuorempana) toi toinen. Nimi pyörii ihan kielenpäällä mutten saa sitä nyt päähäni enkä jaksa googlaa. Sitten toi... Jussi Lampi nuorempana. Nykyäänhän se on ihan harmaa. Tässä se on hyvä: http://4.bp.blogspot.com/_pyf_wMAtS38/TPoY4Lo_5nI/AAAAAAAAITo/p4CzUEXCRdE/s1600/tukeaSL_uu.jpg No kun nyt googlailee lähdettiin kuitenkin niin sen nimi oli Juha Veijonen. Mutta ei se olekkaan hyvä, muistuttaa ihan liikaa yhtä jonka kanssa olin suhteessa ja oli umpihullu.


      • zisel
        Jakoon vaan kirjoitti:

        Annat kaikille:DDDD

        Ja ne mulle, joten kaikki on tyytyväisiä :)


      • Leuka1
        zisel kirjoitti:

        Tällain 10 sek. miettimisen jälkeen tuli 2 vasemman puolimmaista miestä mieleen: http://www.filmgoer.fi/new/images/3647.jpg Varsinkin Kari-Pekka Toivonen. On toikin ihan jees (tai oli nuorempana) toi toinen. Nimi pyörii ihan kielenpäällä mutten saa sitä nyt päähäni enkä jaksa googlaa. Sitten toi... Jussi Lampi nuorempana. Nykyäänhän se on ihan harmaa. Tässä se on hyvä: http://4.bp.blogspot.com/_pyf_wMAtS38/TPoY4Lo_5nI/AAAAAAAAITo/p4CzUEXCRdE/s1600/tukeaSL_uu.jpg No kun nyt googlailee lähdettiin kuitenkin niin sen nimi oli Juha Veijonen. Mutta ei se olekkaan hyvä, muistuttaa ihan liikaa yhtä jonka kanssa olin suhteessa ja oli umpihullu.

        Tykkäät vissiin iso leukasista?


      • zisel
        Leuka1 kirjoitti:

        Tykkäät vissiin iso leukasista?

        Itseasiassa mulla ei ole mitään ulkonäkö-fiksaatioita. Se on se tyyli :) Mutta tietenkin jos mies on suohirviö niin se on sitten taas ihan sama minkälainen se on niin ei kiinnosta. Ja taas toisinpäin - vaikka olis kuinka hyvännäkönen niin jos sen "tyyli" ei iske muhun niin ei kiinnosta. Monesti käynyt niin että on pitänyt jotain miestä hyvännäkösenä mutta heti kun on paremmin tutustunut niin se on alkanutkin näyttää vähemmän komealta. Mutta samoinhan käy myös naisten kanssa. Yhtä naista pidin tosi kauniina kunnes huomasin miten ilkeä selkäänpuukottaja ja katkera kieroilija ja riidanlietsoja (irl-tuttu) se oli niin sen ulkonäkökin alkoi rapisee mun silmissä. Huomasin sitten vaan vikoja siinä.


      • Leuka1
        zisel kirjoitti:

        Itseasiassa mulla ei ole mitään ulkonäkö-fiksaatioita. Se on se tyyli :) Mutta tietenkin jos mies on suohirviö niin se on sitten taas ihan sama minkälainen se on niin ei kiinnosta. Ja taas toisinpäin - vaikka olis kuinka hyvännäkönen niin jos sen "tyyli" ei iske muhun niin ei kiinnosta. Monesti käynyt niin että on pitänyt jotain miestä hyvännäkösenä mutta heti kun on paremmin tutustunut niin se on alkanutkin näyttää vähemmän komealta. Mutta samoinhan käy myös naisten kanssa. Yhtä naista pidin tosi kauniina kunnes huomasin miten ilkeä selkäänpuukottaja ja katkera kieroilija ja riidanlietsoja (irl-tuttu) se oli niin sen ulkonäkökin alkoi rapisee mun silmissä. Huomasin sitten vaan vikoja siinä.

        Pitänyt ensin hyvännäköisenä...sittten lähemmin....menee ihan muulle kuin kauneusosastolle nuo juttus.
        Moni kakku päältä kaunis....


      • zisel
        Leuka1 kirjoitti:

        Pitänyt ensin hyvännäköisenä...sittten lähemmin....menee ihan muulle kuin kauneusosastolle nuo juttus.
        Moni kakku päältä kaunis....

        ?


      • Leuka1
        zisel kirjoitti:

        ?

        Ootko ottanut jotain?


      • zisel
        Leuka1 kirjoitti:

        Ootko ottanut jotain?

        Eikun mä en tajua silti mitä tarkotit.


      • Leuka1
        zisel kirjoitti:

        Eikun mä en tajua silti mitä tarkotit.

        Tsekkaappas mitä kirjoitit tosta hyvänäköisyydestä


      • zisel

      • zisel

      • Leuka1
        zisel kirjoitti:

        On muuten mun vessasta otettu kuva XD

        Huomasin...wc ;) Monesti käynyt niin että....lausees...lueppa se;)


      • zisel

      • Leuka1

      • Leuka1

      • zisel
        Leuka1 kirjoitti:

        Aurinkoista maanantaipäivää sinulle....kyllä se vielä sieltä nousee:)

        Kiitos samoin sulle!

        Siis en mä ole mitenkään allapäin... toi "kyllä se vielä sieltä nousee..." kuullosti ihan tsemppaukselta :) Oho, kello on jo 1:11. Ei nukuta.

        Mä heräsin joskus aina, kuin nakutettu klo 3:00 yöllä. Siis AI-NA. Sitten vasta kun muutin pois siitä asunnosta, se loppui.


      • Time out... kirjoitti:

        Pysähdy ja kuvittele mielessäsi sellaista...

        Tulee joku, joka viehättyy sinusta, sinä viehätyt hänestä... Hän ei oikeastaan sano sulle mitään. Katsoo vaan silleen lämpimästi ja viettelevästi. Ottaa sinut syliin, katsoo sinua uudestaan... Katsoo syvälle silmiisi, silittää hiuksiasi samalla kun katsoo sinua ja toinen käsi kulkee kevyesti ja hellästi selkääsi pitkin... Alat sulaa sille katseelle ja kosketukselle, alat olla jo valmis... Mut hän ei kiirehdi mihinkään, pitää sinua vaan hyvänä... Antaa sinun leijailla siinä euforiassa... Samalla kuiskaa sun korvaasi hiljaa: "et taida tiedä itsekään kuin kaunis olet..."...

        En tiedä, söhläsinkö nyt jonkun viestin tästä välistä poistoilmoitukseen. En painanut yhtään mitään, istuin vain tuolissa ja pidin hiirtä kädessä mitään nappia painamatta, niin yhtäkkiä tässä oli poistoilmoitus lähdössä, painoin edellisen sivun.

        Jokatapauksessa asia on juuri noin, että zisel ei pidä miehistä, jotka pitävät hänestä. Miehestä tulee automaattisesti heikko ziselin silmissä, jos sitä kohtelee hyvin. Syliin voi ottaa, mut se on miehen menoo.
        Kyse ei ole pelkästään siitä, ettei olis välitetty miesten toimesta, vaan paljon syvemmistä jutuista.

        Zisel ajattelee seksi ensin periaatteella, kuten moni muukin nainen ja tämä on myös syy siihen, miksi zisel ei sitoudu. Jos nainen ihastuu pukuun, tai sellaiseen pahaan fantasiamieheen, se ajattelee vain hetken huumaa, ei suhdetta.
        Suhteesta tulee hankala käsite silloin, kun ajattelee miehet kokonaan tämän hetken huuman kautta. Ne hetken huumassa kiinnostavat miehet, kun eivät välttämättä sovi parisuhteeseen.

        Minusta siinä on kyse naisen epäkypsyydestä; kyllä minuakin yläasteikäisenä kiihoitti seksikkäästi pukeutuvat jakarit ja h*orat. Naisella tuo vaihe jää päälle helposti, koska nainen saa seksiä jo nuorena hyvin helposti, mikäli sellaisesta on kiinnostunut kenen tahansa kanssa. Tuon jälkeen henkinen kehitys voi tapahtua sukupuolisuhdemielessä tyyliin siinä suhteessa, mitä temppuja uskaltaa sängyssä tehdä, ei niinkään suhdepuolella, tai vaikkapa miesmaun suhteen ja maku jää pinnalliseksi, esipuberteetin asteelle.


      • zisel
        dazu kirjoitti:

        En tiedä, söhläsinkö nyt jonkun viestin tästä välistä poistoilmoitukseen. En painanut yhtään mitään, istuin vain tuolissa ja pidin hiirtä kädessä mitään nappia painamatta, niin yhtäkkiä tässä oli poistoilmoitus lähdössä, painoin edellisen sivun.

        Jokatapauksessa asia on juuri noin, että zisel ei pidä miehistä, jotka pitävät hänestä. Miehestä tulee automaattisesti heikko ziselin silmissä, jos sitä kohtelee hyvin. Syliin voi ottaa, mut se on miehen menoo.
        Kyse ei ole pelkästään siitä, ettei olis välitetty miesten toimesta, vaan paljon syvemmistä jutuista.

        Zisel ajattelee seksi ensin periaatteella, kuten moni muukin nainen ja tämä on myös syy siihen, miksi zisel ei sitoudu. Jos nainen ihastuu pukuun, tai sellaiseen pahaan fantasiamieheen, se ajattelee vain hetken huumaa, ei suhdetta.
        Suhteesta tulee hankala käsite silloin, kun ajattelee miehet kokonaan tämän hetken huuman kautta. Ne hetken huumassa kiinnostavat miehet, kun eivät välttämättä sovi parisuhteeseen.

        Minusta siinä on kyse naisen epäkypsyydestä; kyllä minuakin yläasteikäisenä kiihoitti seksikkäästi pukeutuvat jakarit ja h*orat. Naisella tuo vaihe jää päälle helposti, koska nainen saa seksiä jo nuorena hyvin helposti, mikäli sellaisesta on kiinnostunut kenen tahansa kanssa. Tuon jälkeen henkinen kehitys voi tapahtua sukupuolisuhdemielessä tyyliin siinä suhteessa, mitä temppuja uskaltaa sängyssä tehdä, ei niinkään suhdepuolella, tai vaikkapa miesmaun suhteen ja maku jää pinnalliseksi, esipuberteetin asteelle.

        Eli sun mielestä jokainen nainen joka ei halua sitoutua, on jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt?


      • zisel kirjoitti:

        Minkä takia sä nyt kauppaat mulle noita ruotsalaisia miesnäyttelijöitä? :D En mä ole katsellut ruotsalaisia leffoja joten en tiedä niistä mitään. Nyt on kyllä mulla se...mikäs se nyt oli... man som hatar kvinnor (en osaa ruotsia joten kirjotin vissiin väärin) mutten ole saanut aikaseksi alkaa katsomaan.

        Ystävät hämärän jälkeen, itkut meinasin tirauttaa.


      • Dazu ei oikein
        zisel kirjoitti:

        Eli sun mielestä jokainen nainen joka ei halua sitoutua, on jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt?

        osaa erottaa henkisesti jälkeenjäänyttä ja henkisesti kolhittua...


      • zisel kirjoitti:

        Eli sun mielestä jokainen nainen joka ei halua sitoutua, on jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt?

        Suurinpiirtein noin.


      • Dazu ei oikein kirjoitti:

        osaa erottaa henkisesti jälkeenjäänyttä ja henkisesti kolhittua...

        Ei, kun juuri ne dazu tässä nyt erotti toisistaan.


      • Dazu ei oikein kirjoitti:

        osaa erottaa henkisesti jälkeenjäänyttä ja henkisesti kolhittua...

        Henkisesti epäkypsät ovat myös usein kolhittuja epäkypsyytensä takia(epäkypsät kumppanivalinnat...).


      • zisel
        Dazu ei oikein kirjoitti:

        osaa erottaa henkisesti jälkeenjäänyttä ja henkisesti kolhittua...

        Mä en ole "henkisesti" yhtään mikään. Mä haluan olla sinkku. Mä olen niin monissa liemissä keitetty ihminen - en mies tai nainen, vaan henkilö. Mä en tarvitse ketään. Siis mä en TARVITSE ketään. Se että haluanko joskus, on ihan eri asia. Miksei varatut voi vaan nauttia kahleistaan ja antais sinkkujen olla?? Mun mielestä pitäis perustaa joku instanssi varattuja vastaan jotka tuputtaa omaa elämäntapaansa sinkkuna eläville ja sellasina viihtyville.


      • zisel
        dazu kirjoitti:

        Suurinpiirtein noin.

        Tai sitten jokainen elää kuten parhaakseen näkee ilman sen kummempia selvityksiä. Vai meinaatko että viidakossa elukat istuu keskenään pöytään pohtii miksi yksi toimii noin ja toinen noin? Meillä ihmisillä on liikaa aikaa (varsinkin palstalaisilla) puida toisten valintoja.


      • Kukaan ei
        zisel kirjoitti:

        Mä en ole "henkisesti" yhtään mikään. Mä haluan olla sinkku. Mä olen niin monissa liemissä keitetty ihminen - en mies tai nainen, vaan henkilö. Mä en tarvitse ketään. Siis mä en TARVITSE ketään. Se että haluanko joskus, on ihan eri asia. Miksei varatut voi vaan nauttia kahleistaan ja antais sinkkujen olla?? Mun mielestä pitäis perustaa joku instanssi varattuja vastaan jotka tuputtaa omaa elämäntapaansa sinkkuna eläville ja sellasina viihtyville.

        ole oikeasti Pitänyt sinua hyvänä ja sitä sinä kaipaat eniten. Enkä minä tuputa sinulle sitä, totean vaan...

        Mut ei se mitään. Ei ole monta muutakaan naista oikeasti Pidetty hyvänä...


      • zisel kirjoitti:

        Mä en ole "henkisesti" yhtään mikään. Mä haluan olla sinkku. Mä olen niin monissa liemissä keitetty ihminen - en mies tai nainen, vaan henkilö. Mä en tarvitse ketään. Siis mä en TARVITSE ketään. Se että haluanko joskus, on ihan eri asia. Miksei varatut voi vaan nauttia kahleistaan ja antais sinkkujen olla?? Mun mielestä pitäis perustaa joku instanssi varattuja vastaan jotka tuputtaa omaa elämäntapaansa sinkkuna eläville ja sellasina viihtyville.

        Sinkkuna viihtyminen ja sitoutumiskielteisyys on eri asioita.


      • Hyvää yötä
        zisel kirjoitti:

        Mä en ole "henkisesti" yhtään mikään. Mä haluan olla sinkku. Mä olen niin monissa liemissä keitetty ihminen - en mies tai nainen, vaan henkilö. Mä en tarvitse ketään. Siis mä en TARVITSE ketään. Se että haluanko joskus, on ihan eri asia. Miksei varatut voi vaan nauttia kahleistaan ja antais sinkkujen olla?? Mun mielestä pitäis perustaa joku instanssi varattuja vastaan jotka tuputtaa omaa elämäntapaansa sinkkuna eläville ja sellasina viihtyville.

        sinullekin, zisel...

        http://www.youtube.com/watch?v=gFo0-Zb_p_8&feature=related


      • zisel kirjoitti:

        Tai sitten jokainen elää kuten parhaakseen näkee ilman sen kummempia selvityksiä. Vai meinaatko että viidakossa elukat istuu keskenään pöytään pohtii miksi yksi toimii noin ja toinen noin? Meillä ihmisillä on liikaa aikaa (varsinkin palstalaisilla) puida toisten valintoja.

        Ei mun tarvitse kauheasti puida asioita. Näen ne yleensä samantien. Ei ne selvitykset yleensä pahasta ole, jos niiden ei ole tarkoituksena paha.

        Ja voishan tässä tehdä vastakysymyksen; miksei vaan vois selvitellä, kuten parhaaksi näkee?


      • zisel
        Kukaan ei kirjoitti:

        ole oikeasti Pitänyt sinua hyvänä ja sitä sinä kaipaat eniten. Enkä minä tuputa sinulle sitä, totean vaan...

        Mut ei se mitään. Ei ole monta muutakaan naista oikeasti Pidetty hyvänä...

        Voi vittu :D

        Ok, mä vedän ton roolin sulle:

        "Sä olet ihan oikeessa. Mun koko ikäni mua on vaan kohdeltu kaltoin. Mä olen pieni tyttönen pinteessä ja törmännyt aina vääränlaisiin miehiin. Mä haluisin vaan että joku koskee muhun hellästi. Ettei satuttais."

        Oliko uskottava? :)


      • zisel
        dazu kirjoitti:

        Ei mun tarvitse kauheasti puida asioita. Näen ne yleensä samantien. Ei ne selvitykset yleensä pahasta ole, jos niiden ei ole tarkoituksena paha.

        Ja voishan tässä tehdä vastakysymyksen; miksei vaan vois selvitellä, kuten parhaaksi näkee?

        "miksei vaan vois selvitellä, kuten parhaaksi näkee"


      • zisel kirjoitti:

        "miksei vaan vois selvitellä, kuten parhaaksi näkee"

        Vastaan myöhemmin. Genio meni jo, nii mun mentävä helliin sitä ennen, ku nukahtaa.


      • zisel kirjoitti:

        Voi vittu :D

        Ok, mä vedän ton roolin sulle:

        "Sä olet ihan oikeessa. Mun koko ikäni mua on vaan kohdeltu kaltoin. Mä olen pieni tyttönen pinteessä ja törmännyt aina vääränlaisiin miehiin. Mä haluisin vaan että joku koskee muhun hellästi. Ettei satuttais."

        Oliko uskottava? :)

        Tuo on se rooli, minkä kirpsu tais koittaa vetää aika monelle.


      • zisel
        dazu kirjoitti:

        Tuo on se rooli, minkä kirpsu tais koittaa vetää aika monelle.

        Sun pitäis mut tunteneena jo tietää että olen aito. Sä vaan mustasukkasuuksissas väität musta ihan muuta. Musta ja susta Dazu, ei tule koskaan mitään. Tai jos tulee niin pitää odottaa aikaa kun mä "kasvan aikuiseksi". Mutta jos niin käy niin olen sulle paljosta velkaa.


      • zisel kirjoitti:

        Sun pitäis mut tunteneena jo tietää että olen aito. Sä vaan mustasukkasuuksissas väität musta ihan muuta. Musta ja susta Dazu, ei tule koskaan mitään. Tai jos tulee niin pitää odottaa aikaa kun mä "kasvan aikuiseksi". Mutta jos niin käy niin olen sulle paljosta velkaa.

        Gentsu nukkuu, ku pienet possut... uskaltaa tulla käväseen. En mä mustis ole, enkä väittänyt susta mitään, vaan sanoin, että kirpela tais vetää sellaista roolia monille, mistä sä heitit läppää:

        "Sä olet ihan oikeessa. Mun koko ikäni mua on vaan kohdeltu kaltoin. Mä olen pieni tyttönen pinteessä ja törmännyt aina vääränlaisiin miehiin. Mä haluisin vaan että joku koskee muhun hellästi. Ettei satuttais."

        Tosin kirpela reagoi noihin Genion juttuihin näin:

        "ooooh, Genio on Jeesus, ihanan ylimielinen, *kastuu*, oih ja voih!"


      • zisel kirjoitti:

        "miksei vaan vois selvitellä, kuten parhaaksi näkee"

        *nojaa taaksepäin nahkaisessa nojatuolissaan*

        kello tikittää taustalla...

        *katsoo pistävästi silmiin*

        *asettaa tupakan suuhunsa ja sytyttää sytyttimen*

        *sytyttää tupakan*

        Miksi ajattelet, että tekisin siitä haloon, että harrastat irtoseksiä ja elät sinkkuna?

        *katsoo pistävästi silmiin*

        *Freud patsaan varjo lankeaa yllemme*


    • ~cissi~

      Chris Noth vai mikä onkaan, liian isokokoinen mies. Todellisuudessa siihen varmaan kyllästyisi puolessa tunnissa. Mutta eiköhän jokainen nainen tunnista tilanteen sinänsä, siksi hahmon nimikin on symbolinen.

      • No tuota...

        Iso nenä?


      • Kake R
        No tuota... kirjoitti:

        Iso nenä?

        Eikös tuo suuri neneä kerro jostain?


      • Kake R
        Kake R kirjoitti:

        Eikös tuo suuri neneä kerro jostain?

        Siis nenä


      • :)
        Kake R kirjoitti:

        Siis nenä

        Urbaania Legendaa


    • hähä...
      • Noku tän

        peti on aika tyhjänoloinen ilman sua...Eikä susta kuulukaan mitään...


      • ajoitus ja
        Noku tän kirjoitti:

        peti on aika tyhjänoloinen ilman sua...Eikä susta kuulukaan mitään...

        just naapurin mies kerkes lähtee sängyst


      • Ai?
        ajoitus ja kirjoitti:

        just naapurin mies kerkes lähtee sängyst

        No ok... Mä lähen täst nyt häntä koipien välis nyt röökille... *pus*


      • Myös naapuri
        Ai? kirjoitti:

        No ok... Mä lähen täst nyt häntä koipien välis nyt röökille... *pus*

        Nopeat syövät hitaat....


      • Vai niin...?

      • Juuri mentiin

      • Tätä sit

      • Hyvin pysyttiin

      • Woman...

      • Väärä on

      • Sori,
        Väärä on kirjoitti:

        sukupuoli

        mut kyllä se oikea henkilö tietää silti... Oikea henkilö ja oikea sukupuoli...


    • Sen verran etten koskaan ole tuota sarjaa katsonut, kerran sivusilmällä seurasin sitä irstasta menoa.

    • samasydänsamanainen

      Kusipäisyys viehättää toisia naisia. Minua se puistattaa.

      • Ole mieluummin

        huvittunut. Sillä saat kusipään vittuuntumaan. Jos kusipää puistattaa sinua, sillä saat kusipään vaan nauttimaan siitä vallasta, mikä sillä on sinuun...


      • samasydänsamanainen
        Ole mieluummin kirjoitti:

        huvittunut. Sillä saat kusipään vittuuntumaan. Jos kusipää puistattaa sinua, sillä saat kusipään vaan nauttimaan siitä vallasta, mikä sillä on sinuun...

        Minä yritän pysyä niistä kaukana.


    • Mr. Big on karikatyyri, ei kannatakaan olla pahoillaan ellei muistuta sitä hahmoa. Koko sarja oli melkosta tuubaa, kuten lähes kaikki amerikkalaiset sarjat.

    • En ole seurannut kyseistä sarjaa kuin pari jaksoa, jonkun kaverin pakottamana. Mua ihmetytti se karikatyyrisyys siinä sarjassa.Ja se että sen ikäiset naiset ei muuta jauhanut kuin miehistä. Itse en ainakaan sinkkuaikana jaksanut miehistä jauhaa, kun olin tyytyväinen, että oli kerrankin muuta ajateltavaa.

      Se Mr Big oli muistaakseni joku pukumies (edustaa rahaa?), joita en siedä. Ja oli tyypiltään Harkekiini-romskujen (joita luin n. 13v) miestyyppi. Etäinen ja saavuttamaton. Joskus loi kohtalokkaan katseen (tai vietti yön sen päähenkilön kanssa?). Mutta eikö se ollut kumminkin komediasarja?

      Sitä Aidania en muista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      161
      2327
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      126
      1791
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1687
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      99
      1505
    5. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      227
      1349
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1342
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1303
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1257
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1151
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      996
    Aihe