Mieheni jäi kiinni suhteesta, joka on jatkunut varmaan relusti päälle puoli vuotta. Pahemman hommasta tekee, että meille oli juuri syntynyt lapsi kun tuo suhde alkoi.
Muutamalle ystävälle olen vuodattanut asiaa ja he ovat olleet aivan kauhuissaan, miten toinen voi loukata näin syvästi ja muutenkin toimia tuolla tavoin.
Kerroin myös äidilleni ja anopilleni ja mitä kommentteja.. "Miehillä nyt monesti on sivusuhteita", "olisit voinut olla parempi miehelle", "Mies varmaan kokee jääneensä vaille huomiota vauvan myöä"
Uskomatonta!
Uskomatonta!
21
783
Vastaukset
- helpporatkaisu
Jätä se
- totuus on toinen
Kun vauva tulee perheeseen niin mies unohtuu joten en yhtään ihmettele että pettää. Monet ukkomiehet joiden kanssa olen ollut valittavat että vaimolle vaan vauva on elämän keskipiste ja unohdetaan mies kokonaan. Eli seksiä ei tule niin usein kuin olis tarvis joten siitä se pettäminen johtuu ja myöskin siitä että on tehty lapsi naisen toivomuksesta, miestä isäksi painostaen, joten tuntee katkeruutta. Yksi mies sanoi että jos ei joutus linnaan niin tappas koko penikan.
- heikot ukkomiehet
Kyllä nuo ukkomiehet tarvitsisivat vähän suhteellisuuden tajua elämään. Että ei voi vauvan tulon myötä hieman olla syrjemmällä, kun äiti keskittyy lapseen, voi hellanlettas. Mies on mies, eikä mikään lapsi. Moni mies ja nainen elää yksin koko elämänsä. Mitä nämä ukkomiehet siitä ajattelevat. Miten he kestäisivät sen, että vierellä ei olisi koskaan kukaan? Kannattaisi varmaan miettiä, ennen kuin tekee mitään tyhmyyksiä omassa liitossaan. Muutama vuosi ilman seksiä ei ole temppu eikä mikään. Tästä pitäisi enemmän kertoa mediassa, siis siitä, että seksin puutteeseen ei kuole, se vaan kasvattaa hieman itsehillintää ja mies voi keskittyä johonkin muuhun, vaikka työntekoon.
- järkyttynyt
Niin jätinkin!
Mies sai seksiä kotona aiva kuin ennenkin.. Hän haki kuulemma intohimoa :D Sitä on maailma täys ja mies saa hakea sitä vastakin.- p0fiofdpqo
mies ainakin oli rehellinen sen súhtreen mitä haki suhteesta. Monet miehet ei tunnusta koskaan vaikka jäisivät rysän päältä kiinni.
Oikeasti olen sitö mieltä, että jos suurta rakkautta ei ole, niin suhde päättyy kyllä heti, jos tulee harha-askel. Ei suhdetta silloin kannata turhan päiten ylläpitää. Once in lifetime - suhteet on sitten juttu erikseen. Ne kestää mös yhden virheen.
- totta toinen puoli?
Sä taisit sanoa sen, miksi mies katsoi oikeudekseen pettää? Ei saanut sulta huomiota. Useasti nainen keskittyy lapsen saatuaan vain siihen ihanaan ihmisen alkuun. Unohtaa olevansa nainen, keskittyy olemaan vaan äiti. Kävikö sinulle niin? Unohditko naiseutesi ja miehesi tarpeet? Siinä tilanteessa heikko mies lähtee etsimään suhteen ulkopuolelta sitä mitä ei kotoa saa. Pettäminen on pelkästään pettäjän päätös, ei sun vika. Mutta peiliin olisi katsottava silti.
Tottakai äitiys vie voimia, hormoonit hyrrää ihan eri lailla kuin ennen. Musta olis hienoa, jos esim. neuvolassa kerrottaisiin heti alusta asti, että nainen on kuitenkin myös nainen, ei pelkkä äiti, kun lapsi syntyy. Ei puolison huomioiminen ole lapselta pois mitenkään. Se vaan siinä pyörityksessä tuppaa unohtumaan ja heikot hakee helpotusta muualta.
En syytä sinua, mutta äitisi ja anoppisi lausahduksissa on kyllä totta toinen puoli. - järkyttynyt
Kyllä kävi, mä olin vain äiti, hyvin väsynyt äiti. Esikoisen kanssa ei näin käynyt, hän oli tyytyväinen ja hyvinnukkuva vauva. Mulla oli virtaa ja aikaa huolehtia myös itsestäni.
Toinen lapsi huusi reilun puoli vuotta yöt ja päivät.. Ei siinä paljon naiseutta mietitty ja miestä tyytyväisenä pidetty. Eniten olisin kaivannut miehen tukea ja apua, mutta hänpä käytti vapaa aikansa toisen sylissä ihastumisen huumassa. - satunnainenmatkailij
Suomessa tämä feminismi on maailmassa kaikkein pisimmälle vietyä. Tarkoitan tasa arvoa, joka ei ota huomioon biologiaa. Tämä feminismi on saanut aikaan paljon hyvää, mutta on sillä kääntöpuolensakin. Perhe instituutiona ei ole enää mitään, naimisiin mennään heppoisin perustein ja yhtä heppoisesti erotaan. Tärkeää on vain minä, minä, minä ja minun oikeuteni. Tämä nyky muotoinen elämän meno on aika uutta, sillä on vain 40 vuotinen historia, homo sabiensin kymmen tuhat vuotisessa historiassa ts. Ihmis geenit eivät ole ehtineet mukautumaan tähän uuteen aikaan. Naiset edelleen etsivät puolisoikseen samoja ominaisuuksia omaavia miehiä kuin naiset 10 000 sitten, eli alfa uroksia.
Jokin aika sitten näin BBCn dokumenti, siinä testattiin miesten ja naisten alttiutta satunnaiseen seksiin. Yliopiston kampuksella, nais malli- näyttelijä ehdotti satunnaista seksiä opiskelija pojille. Lähes kaikki olisivat suostuneet parittelemaan kauniin naisen kanssa, tietenkin homoja lukuunottamatta. Kun testi tehtiin naisille mies mallilla, yli sadan naisen otannassa kukaan ei suostunut satunnaiseen seksiin.
Myöskin feminismi on tehnyt sen, että on ihmisarvoaan loukkaavaa olla naisellinen äiti. Ranskassa näkee harvoin ylipainoisia nuoria äitejä, ranskatar ei koskaan poistu kotoaan ilman, että olisi tip top. Sveitsissä oli vielä muutama vuosi sitten avioeron syyn tutkinta, kuten suomessa vielä 30 vuotta sitten. Miehelle ei katsottu aviorikokseksi sitä, jos se oli tapahtunut kodin ulkopuolella.- RobertH.
No ja höpö-höpö. Itse olen mies. Minua panettaa siinä, kuin muitakin En minä silti vaimon laitoksella olon aikana ole vieraisiin mennyt. Ei aikuinen asiallinen mies lähde vieraisiin sen takia, että nainen on lapsen takia väsynyt. Pölhöt on sitten erikseen.
Kyllähän nyt, perkele vieköön, jokaiselle aikamiehelle on selvää, että pieni vauva vie vaimon voimat. Silloin vaan mies kärvistelee panohalujensa kanssa. Ei siihen kuole!
Eri asia on, jos äitinä oleminen täyttää vaimon elämän vuosiksi. Silloinhan vaimo on hylännyt miehensä. Silloin pitää ensiksi asiasta puhua, mikä joskus auttaa, joskus ei. Jos ei auta, vaihdetaan naista.
- KaikenlaisiaOn
Voi hyvänen aika millainen ääliö sulla on ukkona. Ei kyllä oikein tiedä itkiskö vai nauraisko kun joku itseään aikuisena pitävä mies alkaa puolustella alhaista tekoaan "vauvan vuoksi" huomiotta jättämisellä. Siis "aikuinen" mies vaatimassa vauvalle kuuluvaa hoivaa ja aikaa itselleen!!??
Oikeasti aikuinen mies ei vaadi mitään huomiota itselleen vaan huomioi vaimonsa ja lapsensa, sillä he oikeasti tarvitsevat huomiota ja hoivaa. - Närde
Älä nyt ainakaan syyllistä itseäsi tuosta. Miehenä sanon sinulle, että jokainen täysijärkinen isä ymmärtää, että pieni vauva vie äidin huomion täysin. Aika moni isompi lapsikin sen ymmärtää. Kaikki eivät vaan kasva aikuisiksi koskaan.
Minusta tuntuu, että tuo sinun avioliittosi oli nyt tuossa. Jos mies on valmis pettämään tuollaisessa tilanteessa, niin ei hän paljon rajoja itselleen ole asettanut. Lapsi, mikä lapsi.- pullamössölässy
Tämä pullamössö sukupolvi on lässytetty pilalle. Tällä porukalla ei tulisi talvisodan ihmettä. Yhteiskunta antaa kaiken, on äitiyslomat, ja äitiys pakkaukset ja kodinhoidon tukea ja sitä sun tätä, ei nuoren perheen tarvitse muuta kuin keskittyä siihen vauvaan, yhteiskunta on sen mahdollistanut. Ei edellisten sukupolvien elämässä ollut tällaista mahdollisuutta, silti yhteiskunta tuntui tervemmältä. Nyt uusavuttomat kun saa lapsen, joka on maailman luonnollisin tapahtuma jaksavat hädintuskin hoitaa sitä. Ihmettelen vasn mihin tämä masilma on menossa.
- kohtasintuoreenisän
Pikkutarina vuosien takaa: Olin yökerhossa ja seuraani tuli mies. Hän kertoi tulevansa juuri sairaalasta vaimonsa luota synnytyksestä. Onnittelin. Sitten mies alkoi kinuta mukaani kotiini. En huolinut.
- ihan huuli pyöreenä
Samoja kokemuksia täälläkin , eräs mies jonka tapasin töiden merkeissä yritti oikein tosissaan useaan otteeseen vaikka tiesi että vallan hyvin tiedän että hänen vaimonsa oli juuri saanut vauvan. Ja vielä tiedän kuka hänen vaimonsa on.
No ei olisi tullut pieneen mieleenkään (vaikka olenkin sinkku).. kummallisia nuo miehet. - Ei enää ikinä avioon
MItä ihmettä naisen tulee huomioda miestäkin... No joo kyllä pitää, mutta kuinka paljon ne ilman "huomiota" jääneet miehet ovat huomioineet tuoretta Äitiä ??????
Eipälen etteivät ne vellihousut osaa muuta kuin valittaa ettei vaimo anna !!!!
Olen niin täynnä näitä kaikenmaailman tyhjäpää miehiä. Itsellänin sellainen oli vielä 1,5 vuotta sitten, mutta onneki hän löysi uuden intohimon jakajan ja uutta näyttää jälleen etsivän deittipalstoilla. - HUOMIO!
Se ei ole ainoastaan se VAIMO joka saa sen vauvan, vaan sen saa myös MIES! Se mies ei ainoastaan ole mies, vaan toinen lapsen vanhemmista, lapsen ISÄ! Se side pitää syntyä kaikkien kolmen välille silloin kun se (ensimmäinen) lapsi syntyy. Siinä yhdessä otetaan vastuuta ja muistetaan äitinä ja isänä olon lisäksi, että ollaan edelleen mies ja vaimo. Tarkoitan, että ei se mies ole tai ei ainakaan pitäisi olla joku sivuun jäänyt, itseään säälivä parka joka juoksee toisen "tätin" syliin kun se omalla "tätillä", tai pitäisikö sanoa "äitillä" ei enää ole niin paljon aikaa eikä huomiota hänelle, kun on se ihmeellinen käärö jota se vaan hyysää...
- ruutualiina
Mutta mitä olen miehiä kuunnellu niin usein on se tilanne että nainen on lapsen väkisin tehnyt, miehen mielipidettä kuulematta. Onko muka oikein? Ihan oikein tuollaisille naisille että petetään.
- Kysynpä vaan
Ei ole aina niin! Minun entinen mieheni sanoi haluavansa lapsia ja kun niitä syntyi kaksi aika peräkkäin, niin ei se sitte hänen mielestään ollutkaan kivaa... Oliko se sitten oikein, että minä olinkin siinä vaiheessa yksin vastuussa?
- järkyttynyt
Meillä nää lapset on 7 vuoden työn tulos. Lapsettomuushoidoilla molemmat alkunsa saaneita. Ensimmäistä tehtiin liki 4 vuotta, toinen tuli 1½ vuodessa. Ja nyt mies onkin sitä mieltä, ettei tämä elämä ole sitä mitä hän haluaa. Eli ei mitään minun väkisin tekemiä lapsia täällä. Kyllä oli aikaa miettiä.
Tälläinen tappaa kyllä sen oman suuren rakkauden hekessä, kun ymmärtää ettei tuollaisessa miehessä mitään menetä. Alkuun olin jopa sitä mieltä, että kunhan mies hetken on poissa miettimässä tekoaan, otan hänet takaisin. Kuukauden päivät miettneenä, en taida kuitenkaan..- Hjgcyyg
Noi lapsettomuushoidot tappoivat meidän suhteen, elämä pyöri 10 vuotta pelkästään yhden asian ympärillä. Epäonnistuneiden hoitojen jälkeen vaimon masennusjaksot olivat yhtä helvettiä. Olenko itsekäs, kun en alunperin ollut niin innokas edes saamaan lapsia, mutta ei sitä minulta kysytty, kavin kiltisti runkkaamassa purkkiin hedelmällisyysklinikalla, kun vaimo niin halusi. Parisuhdetta ei noina vuosina ja lapsien saannin jälkeen hoidettu. Ei ihme, että löysin naisseuraa kodin ulkopuolelta. Kyllä, se on väärin että petin, mutta en ota 100%:n syyllisyyttä tapahtuneesta.
- Mietihän nyt !
Hohhoijaa, koittakaas nyt lopettaa tämä "lasten syntyminen"- syyttely. Tosiasia on se, että ihmiset nyt vaan on tehty lisääntymään niinkuin muutkin nisäkkäät. Monesti silloin, kun naisella (sekä miehellä) tikittää biologinen kello, niin sitten tehdään niitä lapsosia. Jos hyvin käy, niin vanhemmat luulevat olevansa jopa rakastuneita tosiiinsa silloin kuin laittavat pienokaiset alulle .Totta kai LUULEVAT, koska muuten homma olisi jäänyt Aatamiin ja Eevaan.
Ei kannata tehdä mitään dramatiikkaa siitä, että ihmiset eivät siltikään, välttämättä (vaikka JUMALA) niin halusi, ole yksiavioisia.
Lisäksi tämä alituinen muiden syyttely (aviomies, avomies, LASTENI isä) menee aivan liian pitkälle. Jos vain kaikki ymmärtäisi, että loppujen lopuksi kaikki ovat vastuussa vain omista tekemisistään. Mitään ei voi laittaa muiden syyksi, ei edes lasten...Saatikka niiden syntymisen tai niiden käyttäytymisen syntymän jälkeen. Aikuiset ovat aikuisia, lapset vain syypää moniin eroihin. Just joo.
Sinulle nim. "järkyttynyt", miksi heittäydyt marttyyriksi siksi, että sinulla on lapsia tämän "petturi" miehesi kanssa? Voisihan myös olla, ettei teidän liittonne olisi kestänyt lapsista huolimatta? Ei se tee rakkautta kestäväksi, että on yhteisiä lapsia. Lisäksi oletko varma, ettei SINUSSA ole MITÄÄN osaa eikä arpaa siihen, miksi miehesi on pettänyt? Tarina ei kerro...
Nim. Myös eronnut 2 lapsen äiti, joka ei syytä miestään siitä, että avioliitto päättyi pettämiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286