Nii eli voisko joku kiltti kopioia tänne ne laulun sanat? :3
TUULI - SALAISUUDET SANAT :D
27
5094
Vastaukset
- Tralallaaaa!!!!!!
Ihan ok!
- synkroapeliin
Tuuli - Salaisuudet Symbolismi (Illuminati, Stargate, Waterdoor, Checker board) http://synkromystiikka.blogspot.fi/2012/06/tuuli-salaisuudet-symbolismi-stargate.html
Miten sattuukin Suomestakin löytymään niitä samoja synkromystisia teemoja, joita suuressa maailmassa esiintyy. Nämä lukuisista elokuvista, tv-sarjoista ja musiikkivideoista tutut elementit ovat läsnä myös tässä lapsille ja teineille suunnatussa musiikkivideossa. Aivopesua? Mind Controllia?
Musiikkivideon anti on muutenkin todella vastenmielinen ja ihan aikuisten oikeasti huonoa musiikkia. Kuka jaksaa oikeasti kuunnella tuollaista luonnottomalta kuullostavaa konemaista soundia? Tässä on nyt pahemman kerran alitettu rima ja yritetty tehdä videosta lädy gaagatuksen ja käty pierulaisen kaltainen. Los totalos failaus...- Gjzjxkögssko
Oo ny sekopieru hiljaa siinä
- Koko laulun sanat
lyrics:aha aha oho oho aha aha aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet Päälle päin mä näytän aivan siltä niinkuin eilenkin mull on samat puheet samat vaatteet kuljen samat reitit jotka joka päivä ennenkin pidän kasvoillani samat ilmeet kuitenkin mun sisällä myrskyt puhaltaa metsät taipuu ja seiniä kaatuu Kukaan ei saa tietää mitä aattelen mitkä on mun salaisuudet kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudet Kukaan ei saa tietää mitä aattelen mitkä on mun salaisuudet kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha Puhun ihmisille oikein kuuluisia sanoja mutta niis on tänään puolet tyhjää en oo valehtelija mutt säästelen vaan totuutta kun tunnen niin ei siin oo mitään väärää Kuitenkin mun sisällä myrskyt puhaltaa et sä taipuja seiniä kaatuu aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet Kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudet kuitenkin mun sisällä myrskyt puhaltaa metsät taipuu ja seiniä kaatuu Kukaan ei saa tietää mitä aattelen kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudet aha aha oho oho aha aha mitkä on mun salaisuudet kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudet
- TII HILLA MAARIA
TUULI JA ROBIN ON YHT HYVIIII JA TIIA HILLA MAARIA ON MUN KOKO NIMI
- milla
mmoi täs on fronside ollien sanat
woo woo tommi ja mä kaupungilla taas illat trullailaan kevät illassa kauniissa äänet kaikuu taas ei huolia ei murheita ei kiire mihinkään en jaksa enempään - gfhtyuj
Tuuli on paras!
- jokutuulifani<3<3
Tuulilla on ihana ääni olisimpa mä Tuuli
- Vitsiootidiootti
Oot tosi nolo jos luulet että se on sen oikee ääni sehän on käyttänyt autotunea eli äänenmuunnosta.
- loltrollrobin
Lol joku robin! Ja tuuli
- YAARD
Minusta on ikävää että tuulia kiusataan tai haukutaan!
- Tuuli&Robinfani
Tuuli on paras laulaja!! Ja Robin:)
- luveju
http://lyricstranslate.com
Salaisuudet
Salaisuudet
salaisuudet
salaisuudet
Päällepäin mä näytän
ihan siltä niin kuin eilenkin
mul on samat puheet
samat vaatteet
Kuljen samat reitit
jotka joka päivä ennenkin
pidän kasvoillani samat ilmeet
Kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa
metsät taipuu ja seiniä kaatuu
Kukaan ei saa tietää
mitä aattelen
mitkä on mun salaisuudet
Kukaan ei saa tietää
ketä aattelen
mitkä on mun salaisuudet
Salaisuudet
Puhun ihmisille
oikein kuuluisia sanoja
mutta niis on tänään
puolet tyhjää
en oo valehtelija
mut säästelen vaan totuutta
kun tunnen niin
ei siin oo mitään väärää
Kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa
Salaisuudet
salaisuudet
Kukaan ei saa tietää
ketä aattelen
mitkä on mun salaisuudet
kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa
Kukaan ei saa tietää
mitä aattelen
Kukaan ei saa tietää
ketä aattelen
mitkä on mun salaisuudet
mitkä on mun salaisuudet
kukaan ei saa tietää
ketä aattelen
mitkä on mun salaisuudet - omppu8
ihana biisi
- melkein fani
On kiva että hyvääkin palautetta tulee, sillä kyllä Tuuli osaa laulaa.
- lol
en osaa muuta sanoo ku et voi vittu ootko tosissas? xDDD tyypit kuunteleeii jtn tuulii ja robinia!? xDD
- k.p4
tuuli on paras ja sen paras laulu on:salaisuudet, paljon onnea vaan.........onhan robin yhtä hyvä laulaja kun tuuli mutta robinil on vaan puuttuva palanen sen paras laulu mutta muuten iha cool ja sillee kiva............tuuli on paras lalalallallalalallalalllalalalalalalalalalalalalalalalalalalallallalalalalalalalalallalala
- kata pata
aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet päällepäin mä näytän siltä niinkuin ennenkin mul on samat puheet samat vaatteet kuljen samat reitin jotkajoka päivä ennenkin pidän kasvoillani samat ilmeet kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa metsä taipuu ja seiniä tartuu kukaan ei saa tietää mitä aattelen mitkä on mun salaisuudet kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudeet kukaan ei saa tietää mitä aattelen mitkä on mun salaisuudeet kukaan ei saa tietääketä aattelen mitkä on mun salaisuudeet aha aha oho oho aha aha sslaisuudet aha aha oho oho aha aha puhun ihmisille oikein kuuluisia sanoja mutta niissä on kuule tänään tyhjää en oo valehtelia mut säästelen vaan totuutta kun tunnen niin ei siin oo mitään väärää kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa metsä taipuu ja seiniä tartuu aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet det det det det det det det det det det det det det det det det det det det kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudeet kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa metsä taipuu ja seiniä tartuu kukaan ei saa tietää mitä aattelen ooo jeji jeeh kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudeet aha aha oho oho aha aha mitkä on mun salaisuudeet kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudeet.Tos oli tuulin salaisuudet laulu se on mun mielestä paras laulu tuulilta mä meen tuulin keikalle 9.12.2012 espoon sello saliin se on mun eka tuulin keikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- youtube2
Ok kiva tuulin keikka espoossa sellosalissa mä kävin siellä
- lola3
youtube2 kirjoitti:
Ok kiva tuulin keikka espoossa sellosalissa mä kävin siellä
olitko tuulin keikalla epistä
- lola3
tuuli on hyvö laulaja
- lola3
robin on tyhmä mutta tuuli on paras
- nepsu25
Mä voin osaan koko laulu ulkoo
- AlexandraHarper
i am tuuli`s funny!
- aki laine
OOLIN TUULIN PARAS KAVERI, JA OON SEN KOULUS! :D TULKAA JUTTELEE FACES: oon aki laine
- TomHill
I will http://lynxconcept.com/ right away take hold of your rss as I can not in finding your email subscription link http://easyflipping.net/ or newsletter service. http://ideasonpage.com/ Do you have http://handmadeseo.com/ any? Please allow me realize so http://my-littlesecret.com/ that I may just subscribe. Thanks.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1394386Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3422209Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071810
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561777Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571469Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4861355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441326