Moi - tunnen tässä itseni tosi teiniksi - mieheni fb päivitys ilmoittaa kohtalaisen yhtäkkiä, että hän ei ole enään kanssani naimisissa ja hänen profiilikuvansakin yhteisestä kuvastamme on muuttunut sinkku kuvaksi. Olenko fb ssa eronnut Mies ei itse ole asiaa pystynyt sanomaan ?! Olen kuullut että teini rakkaudet päättyy näin, ei aikuisten avioliitto ! Oho !
070707
11
274
Vastaukset
- jussitar
Onko näin - miten voi mies jättää aikuisen naisen fb:ssa - ihan perseestä koko mies !
- nainen maalta
Joo ei pysty jussi-kulta sanomaan päin maamaan että ei tahdo enään. ilmoittaa miukupostilla, että saan ottaa omat tavarani. taitaa olla jussilla tai tai venakko jonossa !
- uusiin tuuliin :-)
just. kysyin äsken poikaystävältäni keksiikö hän yhtään hyvää syytä yhdessä olollemme hän vastasi että : En.
Mikä saa miehen notkumaan suhteessa jos sitä ei sitten kuitenkaan halua? Vastatkaa miehet!? - jep jep jep
Käyttihän se Vanhasen Masakin tekstaria.
- Dirju
Kohtalotoveri! Ei oltu naimisissa tosin, mutta facebookista tämä sinkkuus minulle selvisi :) Sentään ihan aikuisikäisiä ihmisiä mekin olimme. Onnea, olet saanut viimeistään nyt hyvän syyn jättää paskan miehen ;)
Tiedän tunteen, mutta kun alkujärkytyksestä pääsee, asialle voi melkein jo nauraa parin vuoden päästä.... Että näitä tälläisiä! Otan osaa kokemaasi.- nainen maalta
Toi on totta - nyt on HYVÄ syy antaa petturin ja alkoholistin mennä EI tarvii enään katsoo ja itsen kärsii, kun toinen vaan valehtelee. Kullä sitä jussittelua jo olikin ensin kännissä ja sitten jo minne jälkeen selvinkinpäin e-kontaktissa. Kiitos kannustuksesta !
- Kaveri sai mennä
Tervetuloa kerhoon! Itsekin sain "kuulla" erostani ex-kihlattuni FB-sivujen kautta, jossa hän ilmoitti parisuhdestatuksensa olevan "epäselvä". Ei saanut kaveri suutansa auki, vaan piti "teinityyliin" tuollainen päivitys tehdä tuohon kyseiseen foorumiin.
Tuosta kammottavasta yllätyserosta on nyt kulunut runsas 8 kuukautta, ja joka päivä olen entistä onnellisempi tuon hänen aloittamansa eron johdosta.
Tsemppiä ja jaksamista sinulle!- nainen maalta
Kiitos kohtalo toverit - nyt se ilmoitti että SAAN oikein tulla hakemaan omat kamani pois ! Hienoa ! Taitaa olla uus venäläinen, tai tai polski kierroksissa. Minä olen suomalainen nainen !
- nainen maalta
Kiitos tässä mennään tunti kerrallaan ja mietitään kaikkea uutta kivaa ! Ukot kyykkyyn ja ulos tästä elämästä.
- En ole katkera mutta
kuitenkin meininki paistaa läpi....
- Tsemiä!
Onnea ja ihanaa loppuelämää, löydät paremman ja aikuisemman miehen vielä joskus ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261